HEEFT IEMAND DIT OOK BIJ ZIJN VALKJE

Gestart door cem, 26 augustus 2007, 01:45:28

« vorige - volgende »

cem

hallo allemaal ik heb valkje die heet pico ik heb m nu 6 mnd+- eet goed is blij als ie mij ziet enz enz ziet er ook goed uit.
nu lees ik overal als het valke op 2 poten slaapt is het ziek maar volgens mij is pico in uistekende staat.
moet ik me nu zorgen maken of kan het voorkomen dat 1 op de zoveel op 2 poten slaapt want mijn andere valk (bello) dieis 14 weken en die slaaptwel op 1 poot.
en nog maals hij ziet er absoluut niet ziiek uit.

Ivy

Hoi.
Als hij altijd al op twee pootjes sliep dan hoef je je niet al te veel zorgen maken.
Waarschijnlijk vindt jouw valkje het gewoon prettiger.

Slapen op twee pootjes betekent niet automatisch dat het valkje ziek is, er zijn andere dingen waar je dat aan kan zien = hij slaapt vaak, hij zit vaak bol (met zijn veertjes helemaal opgezet), je kan het soms aan de ontlasting zien enz.

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

snowhawk

Mijn vorige valkje Jerry sliep zijn leven lang op twee pootjes: hij werd 15 jaar.

Little Cockatoo

Mijn valkje Yela slaat op geen enkel pootje. Nee deze is gemeen. Ze is verlamt. Hanneke foei kan echt niet.

Onze Karel sliep bijna tot zijn eerste jaar op 2 poten, tot dat hij zag dat zijn popje dat niet deed, toen ze weer beter was.
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka