19 juli 2025, 21:21:29

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Bij de nestfoto's zag ik het ook wel meteen. Maar ik vind dat ze toch wel op elkaar lijken. Is Berlioz dan niet juist bonter omdat hij meer zwart heeft als Milo?
En hoe zit het dan nou met de berekening dat als ze pareltjes hadden dat het dan mannetjes zouden zijn?
Het zijn gewoon super mooie schatjes.
Heb je trouwens gezien dat Berlioz aan 1 kant van de vleugel meer zwart heeft dan andere kant. Ik vind dat echt apart.

Groetjes,
Jeanine.

Sally

hallo Sharon,

Weer even niet geweest, en moest weer enkele blz terug blaren. Wat gaat je boekje snel, ook al zit je met je examens. Het blijft hier doorgaan :).

Je hebt super mooie foto's van Angel geplaatst. Ze is echt wel een beauty! en wat goed dat ze weer een beetje braver geworden is.

En je hebt weer super mooie foto's van Bianca gekregen, van Milo.
Gosj... wat groeit hij/zij snel zeg!. Voor je het weet zit Milo bij je thuis. :)

groetjes Sally

Sharon

2 december 2007, 17:15:38 #1157 Last Edit: 2 december 2007, 22:13:41 by Sharon
Hoi Anke,
leuk om je weer eens in mijn boekje te zien dan  ;) :P (Plaag plaag)
Ja, mijn boekje gaat echt snel hoor.
En Milo groeit echt heel erg snel.

Hoi Jeanine,
ja, ok, een beetje lijken ze toch wel op elkaar ja. Maar ze zijn gelukkig nog goed uit elkaar te houden  ;)
En nee, Berlioz is juist NIET bonter doordat hij meer zwart heeft. Hoe bonter een valkje is, hoe minder donker ze hebben, en hoe meer symetrisch. Het is moeilijk in woorden uit te leggen eigenlijk... Zwaar bont gaat richting getekend af, dus hoe meer het naar getekend toe gaat, hoe bonter het valkje is. (Ik zal even een foto neerzetten van een zwaar bont valkje en een getekend valkje)
Die berekening dat als Milo en Berlioz pareltjes zouden hebben, ze jongens zouden zijn, klopt niet meer omdat Tarzan zelf ook gepareld is.

Dit is de nieuwe berekening:

Moeder:bont witmasker gepareld
Vader:bont gepareld split voor {X1:  cinnamon}

man afkomst:
50% bont gepareld split voor witmasker {X1:  cinnamon}
50% bont gepareld split voor witmasker

pop afkomst:
50% bont cinnamon gepareld split voor witmasker
50% bont gepareld split voor witmasker

Zoals je dus kunt lezen kunnen ze dus zowel een popje als een mannetje zijn.

Schatjes blijven het in ieder geval, en mooi zijn ze zeker. Ik heb dat idd gezien bij Berlioz ja. Milo heeft ook twee verschillende zijkanten, en dat vind ik ook heel erg mooi bij hem. Dat maakt hem speciaal.

Foto's zijn verwijderd...

Hoi Sally,
ja, mijn boekje gaat heel erg hard hoor. En zelfs als ik er niet ben, praten andere mensen het wel vol  :P

Dank je wel voor je compliment! Ze blijft echt een plaatje hoor. En ik ben ook heel blij dat ze weer een stuk liever is nu.

Milo is echt prachtig hoor, vind ik ook, en hij groeit idd heel erg snel. Hij kan nu elk moment uit gaan vliegen, dus snel gaat het zeker!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Dan zal de tijd het uitwijzen of het mannetjes of poppetjes zijn ;D
En heel erg bedankt voor de super uitleg :)
Heb ik weer wat bijgeleerd ;)

Groetjes,
Jeanine

Sharon

Hoi Jeanine,
de tijd zal het idd moeten uitwijzen ja. Maar ik denk dat je het vrij snel aan hun gedrag zal kunnen merken hoor.
En wij hebben alletwee het gevoel dat onze valkjes mannetjes zijn, dus... Ben benieuwd of ons gevoel klopt...

Ik ben blij om te horen dat je mijn uitleg hebt begrepen. Ik vond het echt moeilijk om uit te leggen eerlijk gezegd. Gelukkig is het gelukt.
En we leren allemaal nog dingen bij hoor.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Silke *

Hoi Sharon,

Het zijn weer een prachtige nestfoto's!
En, ik zie dat je eerste foto van Ludo komt? Daar vraag je best zijn toestemming voor  ;)

Groetjes
Silke x

*Petra*

Hoi Sharon,

Hij wordt prachtig hoor!
Wat gaat het toch hard weer, met die kleintjes!
Het zal een prachtig stelletje zijn.
zal hij nog dit jaar bij jou kunnen komen??

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sharon

Hoi Silke,
de nestfoto's zijn zeker prachtig!
En ik heb de twee foto's al verwijderd hoor.

Hoi Petra,
ja, hij wordt zeker prachtig. Het gaat echt zo ontzettend hard. Binnenkort vliegt hij alweer uit!
En volgens mij zullen Angel en Milo ook echt een prachtig stel vormen (hopelijk).
Normaal gezien zal hij dit jaar nog bij me komen ja, als alles gewoon gaat zoals het hoort te gaan.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Wilma1

Hey Sharon, ik zie dat je er weer eentje bij neemt  :D gaaf hoor en een mooitje, Milo....hihiihi zo heet mijn vorige buurman  ;D

En zo te zien al bijna "rijp" om naar je toe te komen  :D ;)
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Sharon

Hoi Wilma,
jaja, ik krijg binnenkort idd een tweede valkje erbij! Echt super vind ik dat.
En mooi is hij zeker! Ik vind hem prachtig.
Grappig dat je vorige buurman Milo heet.

Het duurt toch nog wel even voordat hij naar mij toe mag komen hoor. Hij moet eerst nog uitvliegen, zelfstandig leren eten, en tam gemaakt worden. En dan mag de schattige Milo het superteam S&A komen versterken!  ;D ;)

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Kaatje

Hoi Sharon,

Wat word Milo al ontzettend groot en echt een prachtige mutatie hoor ! Nog even geduld voor ons allebei en voor nog meerdere, hihi ... maar als we het gaan bekijken is het nog ontzettend snel gegaan, vind je niet !?

Alles goed met de examens en zitten ze er bijna op !? Misschien heb ik er wel overheen gelezen maar anders nog enorm veel succes met de laatste loodjes  ;)

Liefs Karin

Sharon

Hoi Karin,
ja, hij wordt zeker al heel erg groot. Hij kan nu ook elk moment uitvliegen. Lekker spannend nu dus even. En ik vind hem ook echt prachtig hoor. Zijn tekening is zo ontzettend mooi. En dan die pareltjes erbij... super gewoon.
Idd, we zullen nog even geduld moeten hebben voor onze lieve knapperds naar ons toe zullen komen. Maar het gaat idd heel erg snel.

Mijn allereerste examen is morgen. Ik heb in totaal maar 4 examens: 2 deze week, en 2 volgende week. Volgende week donderdag zit het erop.
Bedankt voor het succes wensen!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sharon

Foto's van Angel en mij.
Ik laat de foto's voor zich spreken...

Geniet ervan!

Liefs
Sharon

Hun dagboekje

Kaatje

Hoi Sharon,

Wat een ontzettende leuke foto's van jou met Angel ... Je bent een hele leuke en gezellige meid om te zien !! Heel veel succes morgen met je eerste examen .... Ik zal in ieder geval een kaarsje voor je branden !!

Liefs Karin

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Wat een super leuke foto's heb je geplaatst van jou en Angel.
De liefde spat van het scherm :D
Met recht een superteam ;D

Groetjes,
Jeanine.