22 mei 2024, 09:33:25

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

Sharon

Hey Mara,
dank je wel om ons te verwelkomen.
Mijn baasje en ik voelen ons hier echt thuis op deze site. We worden door iedereen verwelkomt :-)
Fijn dat je mijn foto's mooi vindt.

Hey Anke,
dank je wel voor je complimentje over mijn foto's.
Ik werd ineens heel trots toen ik dat hoorde.
Ik ben volgens mij echt fotogeniek.
Misschien moet ik een carrière als model gaan ontwikkelen.
Zijn er nog valkmodellen gezocht toevallig?
Ik weet dat het normaal is dat ik nog aan alles moet wennen, maar sommige dingen vind ik best eng...
Maar ik wen er uiteindelijk wel allemaal aan.

Vele groetjes
* Kyra *
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Sally

Hallo Kyra,

wat ben jij een mooi valkje zeg! En wat leuk dat je al iets of wat vertrouwen begint te krijgen in je baasje. voor je het weet spring je op haar handen en ga je daar lekker zaadjes of trostgierst uit eten.
En je trekt inderdaad hard op mijn nieuwe vriendje dat morge gaat komen. Wat leuk!

kroel Kuifje

Anja

Hoi Kyra,

nou jij bent een knappe valk hoor. Mijn complimenten.
En hoe is met jou vandaag?

Groetjes Anja

Sharon

Hallo Sally,
dank je wel voor je complimentjes.
Ik vind persoonlijk ook dat ik een mooi valkje ben, en ik vind het ook super leuk dat ik op Kenji lijk.
Jouw Kuifje is ook echt een hele mooie valk. En zo ontzettend lief. Mijn hart smelt gewoon als ik jouw foto's en filmpjes zie.
Ik hoop ook dat ik over een aantal weken lekker tam ben. Dan kan ik net als Kuifje lekker eten uit mijn baasje haar mond pikken. (Ja, ik heb iets geleerd van Kuifje)

Kroeltjes
* Kyra *
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Sharon

Hallo Anja,
ik ben blij dat je mij zo'n mooi valkje vindt. Ik krijg hier alleen maar complimentjes van iedereen. Echt hartstikke fijn vind ik dat. Dat geeft een heel goed gevoel over mezelf. En het maakt mijn baasje ook een beetje trots dat ze mijn eigenares is.
Met mij is alles heel erg goed. Het begint nu al avond te worden, dus heb ik al lekker mijn slaapveren opgezet en mijn kopje tussen mijn veerjtes gestoken. Maar echt slapen doe ik nog niet. Dat doe ik pas als mijn baasje ook gaat slapen.
En daar ook alles goed?

Kroeltjes
* Kyra *
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Anja

Hoi Kyra,

Hier is alles goed. De 12 Y-tjes zitten ook allemaal met de koppies in de veren. Zij slapen ook nog niet maar zitten alvast in de juiste houding.
Jou baasje doet het erg goed hoor en volgens mij wordt jij al een beetje tam.

Groetjes Anja en de 12 Y-tjes.

Sharon

Hey Anja en de 12 Y-tjes,
ik ben pas vanaf afgelopen vrijdag bij Sharon, dus het zal nog wel even duren voor ik tam ga worden. Maar ik denk wel dat ze me tam zal krijgen. Ze gaat het in ieder geval proberen. Ze heeft haar vorige valkje Gucci ook wild gekocht en tam gemaakt. Dat duurde ongeveer een maand. Helaas is Gucci een maand later overleden...
Ik heb Gucci niet meer gekend, want Sharon heeft mij pas opgehaald nadat Gucci overleden was aan ziekte. Ze heeft 's ochtends Gucci begraven, en 's middags is ze mij komen halen. Niet om Gucci te vervangen, maar omdat ze een lege kooi maar niets vond, en een nieuwe vogel een mooi thuis kon geven.
Gucci is dus nog maar afgelopen vrijdag overleden. Of eigenlijk in de nacht van donderdag op vrijdag.
Ze mist hem af en toe nog wel, maar ik vul voor een groot deel de leegte, en vrolijk haar op.

Kroeltjes
* Kyra *
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Sharon

26 augustus 2007, 23:29:24 #22 Last Edit: 27 augustus 2007, 13:39:50 by Sharon
Goedenavond iedereen,
mijn baasje en ik gaan slapen en willen iedereen een fijne en goede nacht toewensen.
Nog even leuke foto's erbij doen waardoor iedereen met een warm gevoel naar bed gaat.

Dit ben ik in mijn grote papegaaienkooi


Laat me nou toch gewoon met rust, dan kan ik gaan slapen



Welterusten iedereen!
Nachtkroeltjes
* Kyra * (en Sharon)
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Anja

Hoi Sharon en Kyra,

Wat erg dat Gucci is overleden :'( :'( :'(. Natuurlijk heeft ze jou niet als vervanging gekocht. Logisch dat ze Gucci nog mist. Ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt dat er bij mij een valkje sterft. Ze heeft aan jou weer een leuk vriend(inne)tje en kan ze haar gedachte weer verzetten.

Helaas kan ik je foto's niet zien. Ik zie alleen maar rode kruisjes :'( :'( :'( :'(

Groetjes Anja

Sharon

27 augustus 2007, 13:56:11 #24 Last Edit: 27 augustus 2007, 13:57:57 by Sharon
Goedemiddag allemaal!
Heeft iedereen lekker geslapen? Mijn baasje en ik in ieder geval wel.
Zoals jullie wel kunnen zien is mijn baasje er eindelijk achter gekomen waarom de foto's vaak niet werken, en dit is de reden.
Als je op upload klikt om een foto te uploaden en dan kiest om te gaan bladeren tussen de al geuploade bestanden, staat er een fout in die URL.
Die is namelijk: http://www.valkparkiet.org/FORUMUPLOAD/...
en deze zou zo moeten zijn: http://valkparkiet.org/UPLOAD2007/...

Daarom werkte de foto's dus niet als je die foute URL kopieerde.
Misschien kunnen de mensen die in de mogelijkheid zijn hier iets aan te doen en dit lezen, dit proberen op te lossen.

Kroeltjes
* Kyra *
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Rianne

Ik heb vandaag nog foto's geupload, zonder problemen. :) Dus het is denk ik al opgelost. Ik zie namelijk wel al je foto's staan.

Sharon

Hallo Rianne,
als je op uploaden klikt en een NIEUWE foto upload, dan krijg je  direct daarna de URL van die foto, die je dan kunt kopiëren naar het plakbord. Als je die URL meteen kopieert en bijvoorbeeld in je berichtje zet, is er idd niets aan de hand. Dan werkt de foto gewoon.
Het probleem zit niet daar.
Test het maar eens uit. Ga maar eens bladeren in de al geuploade bestanden vanaf 1 juli, en vergelijk die URL met die wanneer je net een nieuwe foto hebt geupload. Dan zul je het verschil zien.
Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is.

Groetjes,
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Anja

Hoi Sharon,

Nu zie ik je foto's wel. Wat lief Kyra in die kooi. Daar kunnen er met gemak nog wel een paar bij hoor ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Rianne

Hoi Sharon,

jij bedoelt dat er problemen zijn met de oudere foto's, in het archief? Dan kun je even een melding maken op het board Fouten of Bugs, dan kijkt Peter er naar. :)

Sharon

Hoi Rianne,
de fout zit idd bij de archieffoto's, maar niet alleen bij de oude foto's.
Ook de foto's die ik gisteren heb geupload en terug ga zoeken in het archief hebben die verkeerde URL.
Ik zal het daar dan eens gaan melden.
Hopelijk dat ze me begrijpen en er naar gaan kijken en het misschien gaan verhelpen.

Groetjes,
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1