21 juli 2025, 14:08:29

Joepie

Gestart door Yvette, 24 augustus 2007, 20:02:12

« vorige - volgende »

Yvette

21 februari 2008, 12:26:35 #1350 Last Edit: 7 juli 2008, 20:35:39 by Yvette
Hoi Jeanine

Gisteren was het niet meer doorgegaan om met Joepie naar buiten te gaan het weer was vrij koud geworden en ook zeer bewolkt en dat is met vandaag precies hetzelfde weer niet naar buiten met Joepie alleen het gebruikelijke om hem mee te nemen naar mijn moeder

Yvette

22 februari 2008, 13:59:38 #1351 Last Edit: 7 juli 2008, 20:35:56 by Yvette
Vandaag is het weer beetje nattig voor Joepie om hem mee naar buiten te nemen

En vanochtend moest ik even met Demi naar de DA toe - de DA wilde zo ontzettend graag Demi even zien en bekijken en we moesten toch voor de puppie van mijn moeder naar de DA voor de sterillisatie

*~Jeanine~*

Hoi Yvette,

Het was vandaag echt geen weer om erop uit te gaan.
Is Demi weer wat opgeknapt?
En hoe gaat het met Joepie?
Heb je inmiddels ook al een DNA test voor Joepie geregeld of ga je toch op je gevoel af?

Wat een vragen allemaal he :-[
Het is in ieder geval gezonde belangstelling ;)

Dierenfreackske

Ik ga zeker nog veel meer doen voor je rond pasen maar
voel me op dit moment een beetje moe en mottig , dus zal ik eerst moeten uitzieken want ik heb de griep-verkoudheid erbij , dus zie ik het even niet zo zitten om al dat paasgedoe uit te halen , maar deze week zal ik wel beter zijn he !
Dabn haal ik de rest eens boven ! Grtjs en terusten Ann

Anja

Hoi Yvette,

Hoe gaat het hier? Alles goed?

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hoi Yvette ...alles ok daar met jullie ? En hoe is het ondertussen met Demi ?
Grtjs Ann

Yvette

24 februari 2008, 12:20:43 #1356 Last Edit: 7 juli 2008, 20:36:20 by Yvette
Hoi allemaal

Met ons gaat het heel erg goed ook met Demi en Joepie

En met Demi gaat de goeie kant weer op en de DA was zeer tevreden over haar conditie van de vacht en ik moet wel streng blijven met het dieet geen vogelvoer en geen andere lekkere dingen

En met de DNA wacht ik nog liever mee totdat ik weer geld voor mijn dieren bijmekaar heb
Drs Feld kan met het blote oog zien wat voor geslacht je vogel heeft en ook gelijk naar de gezondheid van Joepie kijken

Anja

Hoi Yvette,

Fijn te horen dat het goed gaat met Demi. Gelukkig maar.

Ik dacht dat er veertjes getrokken moesten worden om het geslacht te bepalen. Hoe ziet hij dat dan?

Groetejs Anja

Kaatje

Hoi Yvette,

Fijn dat het met Demi en met Joepie zo goed gaat  :D En wat is Drs Hooimeijer toch aparte dieren arts zeg, .... hij blijft me telkens weer opnieuw verbazen  ::) ::)

Groetjes Karin

*~Jeanine~*

Hoi Yvette,

Wat fijn dat het met Demi zo goed gaat.
Hoe gaat het verder met jou en Joepie?

Dierenfreackske

Hoi Yvette ...wat leuk dat het de goede kant uit gaat met Demi ! Goed dat je zo op zijn dieet let , wat natuurlijk wel jammer is dat hij geen lekkere dingen meer mag , maarja als het moet voor zijn gezondheid dan moet het he ! Echt .........
wat leuk dat de DA het geslacht zo kan zien met het blote oog
zeg en dat je geen veertjes moet uittrekken !! SUPER he  !
Ik ga volgend weekend mijn paasfoto's maken hoor en dan stuur ik je het een en ander door ok ? Grtjs Ann

Yvette

26 februari 2008, 12:03:17 #1361 Last Edit: 7 juli 2008, 20:36:46 by Yvette
Hoi Allemaal

Met Joepie gaat het heel erg goed en hij blijft een lachwekkend valkje - hij gaat uit zichzelf zijn kooi weer in als ik hem op de eettafel zet waar zijn kleine kooi ook staat om daar te gaan eten vanwege Demi die ook zijn voer heel erg lekker vindt en dit totaal niet mag eten
En hij gaat ook zelf mij opzoeken als ik op de bank zit en vervolgens op mijn schoot klimt

En gisteren is Joepie ook mee naar buiten geweest en het was zo ontzettend lekker weertje voor hem en hij ging zelfs ook enorm fluiten

De DNA moet maar voorlopig even wachten vanaf volgende week is mijn spaarrekening voor de dieren helemaal leeggeplunderd door 2 katten die een gebitsreining moeten ondergaan en een ouderdomskeuring moeten hebben

Drs Feld en drs Hooimeijer zijn wel 2 aparte DA'en ze blijven je inderdaad verbazen
Ik had vorig jaar voordat Joepie in mijn leven kwam een bonte boertje en daar kan je onder de staart kijken welke kleur veertjes daar zitten en misschien ook naar de stand van de bekken als vogels dat ook hebben

natacha

Hallo Yvette,

Inderdaad, dieren kosten veel geld hee :)
Ben wel blij dat het goed gaat met Demi.
Groetjes
Natacha

Dierenfreackske

Hoi Yvette ...wat leuk dat je met Joepie naar buiten geweest bent in dat mooie weertje he ! Het was zalig buiten  in de zon he ! Grtjs Ann

Yvette

27 februari 2008, 11:29:15 #1364 Last Edit: 7 juli 2008, 20:37:03 by Yvette
Hoi Natacha

Dieren kan inderdaad heel erg veel geld kosten en zeker honden en katten

Hoi Ann

Ik ga vanmiddag als het weer zo blijft weer met Joepie even naar buiten