20 juli 2025, 00:37:19

Joepie

Gestart door Yvette, 24 augustus 2007, 20:02:12

« vorige - volgende »

Yvette

13 januari 2008, 12:05:26 #1110 Last Edit: 6 juli 2008, 05:41:31 by Yvette
Hoi Lynette

De rui tijd is heel erg leuk en ik heb al hele verzameling van verschillende soorten veren
En vanochtend trok Joepie zo zijn staartveer eruit

Dierenfreackske

Hoi Yvette ...trok Joepie alweer een staartveer uit ?
Hij heeft er toch nog over he , hihi !
Pas dan zie je hoeveel veertjes er zo allemaal in zo'n klein valkje zijn he !
Grtjs Ann

Yvette

13 januari 2008, 17:03:31 #1112 Last Edit: 6 juli 2008, 05:41:52 by Yvette
Hoi Ann

Hij heeft gelukkig nog aantal staartveren anders was het helemaal geen gezicht een valkje zonder een staart

Kaatje

Hoi Yvette,

Een valkje zonder staart is ook echt geen gezicht hoor  ;D  Paco had op een gegeven moment nog maar 1 staartveer over en toen ik dus met iemand aan de telefoon zat, kreeg hij het voor elkaar om ook nog zijn laatste staartveer af te breken  ::)

En toen, toen leek hij dus sprekend op een kwartel, kijk maar op deze foto  ;)  Stom gezicht hè !? Gelukkig kwamen zijn staartveren weer supersnel terug  :D

Als je de foto niet leuk vindt in je boekje moet je het even laten weten hoor, dan haal ik hem gewoon weg  ;)

Groetjes Karin

Yvette

13 januari 2008, 18:28:46 #1114 Last Edit: 6 juli 2008, 05:42:10 by Yvette
Hoi Karin

Ik vind het echt geen gezicht valkje zonder staart
Maar ja het doet helaas niets aan dat is ook wet der natuur zeggen ze

En je mag van mij je foto laten staan

Yvette

13 januari 2008, 18:35:11 #1115 Last Edit: 6 juli 2008, 05:42:31 by Yvette
Hoi Allemaal

Mijn baasje heeft mijn beide kooien schoongemaakt
Maar ze heeft ook paar veertjes die te lang werden afgeknipt en ik heb dit op mij laten zitten om maar iedere keer naar haar toe te vliegen en weg te lopen en ze heeft toch voor mekaar gekregen naar heel erg lang gespartel van mij om toch die veertjes te knippen

En ik heb ook met mijn baasje lekker naar het bos geweest en dit vind ik toch zo'n Super Super Super en sommige mensen keken toch naar mij alleen ik moest wel in mijn mandje blijven zitten

Yvette

13 januari 2008, 20:39:34 #1116 Last Edit: 6 juli 2008, 05:42:49 by Yvette
Ik heb net Joepie gewogen en hij weegt nu 85 gram
En hij heeft ook de hele tijd op mijn hand gezeten tijdens het tv kijken

Kaatje

Hoi Yvette,

Het is inderdaad geen gezicht hè, maar het is wat je zegt het is de wet der natuur en we doen er helaas erg weinig aan !!

Zo Joepie, jij bent lekker verwend vandaag  :D Lekker weer 2 schone kooien, en je hebt weer lekker aandacht gehad vandaag !! Fijn hoor dat je zo lekker geniet van het t.v kijken, oja en niet te vergten ... je hebt een keurig gewicht  :D

Groetjes Paco

Anja

Hoi Yvette,

Mooi gewicht heeft Joepie en hij blijft gelukkig stabiel. En een zuivere kooi uds hij kan er weer tegen.

Groetjes ,

*Manon*

Hoi Yvette,

Fijn te lezen dat het zo goed gaat met Joepie en wat zal hij genoten hebben in het bos.
Reageert hij ook op andere vogels die fluiten?

Groetjes Manon

Yvette

13 januari 2008, 23:18:57 #1120 Last Edit: 6 juli 2008, 05:43:12 by Yvette
Hoi Karin

Hij heeft inderdaad heel erg veel genoten vandaag
En ik blij en ik denk Joepie ook dat zijn gewicht nu stabiel is gebleven

Hoi Anja

En hij vindt het iedere zo ontzettend fijn om in een schone kooi te zitten

Hoi Manon

Ik heb geloof ik de vogels die buiten wonen niet echt gehoord maar je hoorde wel 1 vogel fluiten en dat is Joepie

Dierenfreackske

Hoi Yvette ...wat leuk dat jullie weer naar het bos gegaan zijn ! En je hebt het toch lekker goed voor elkaar gekregen om de veertjes te knippen he ! En wat super he dat Joepie zijn gewicht nu stabiel blijft ! Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Yvette,

Dat denk ik nu ook wel hoor !! Ik denk dat je nu met een gerust hart wat minder vaak hoeft te gaan wegen maar je kan het natuurlijk altijd nog voor de lol doen, ... dat doe ik dus ook  ;)

Toch denk ik dat je er wel van uit kan gaan dat Joepie dit gewicht nu in ieder geval zal blijven behouden als hij doorgaat op de manier zoals hij nu snoept en eet  :D

Mijn complimenten hoor, Joepie heeft een prachtig gewicht gekregen en dat is toch een heel erg fijn idee !!

Groetjes Karin

*Manon*

Hoi hoi Yvette en Karin,

Wat leuk dat jullie je valkjes voor de lol wegen..... ;D
Bij mij is het een regelrecht gevecht, want ze willen niet op de weegschaal staan... ze willen hun gewicht geheim houden... Sjeee... het lijken echt wel vrouwen :-X

Groetjes Manon

Yvette

14 januari 2008, 10:28:11 #1124 Last Edit: 6 juli 2008, 05:43:59 by Yvette
Hoi Ann

Het geeft inderdaad goed gevoel dat de veertjes geknipt zijn maar gisteren stond best wel een wind naast dat buiten heel erg lekker was maar uit zijn eigen veiligheid toch in mandje gelaten

Hoi Karin

Ik wil nu ook 1x per week gaan wegen en niet meer toch maar een keertje tussendoor te gaan wegen
In het begin had ik ook gehoopt dat Joepie een goeie etertje zou worden

Hoi Manon

Bij Joepie is al een tijdje geen gevecht om hem te wegen en dat was de 1ste keren ook het geval maar nu blijf hij rustig op het weegschaaltje staan