19 juli 2025, 01:38:05

Joepie

Gestart door Yvette, 24 augustus 2007, 20:02:12

« vorige - volgende »

Yvette

17 december 2007, 15:04:10 #795 Last Edit: 5 juli 2008, 23:02:28 by Yvette
Hoi Manon

Als Joepie een stevige en vooral gezond valkje blijft dan vind ik het prima en niet extreem dun/dik

Yvette

17 december 2007, 18:11:07 #796 Last Edit: 5 juli 2008, 23:02:43 by Yvette
Ik heb vandaag zijn eten op een grotere bord opgediend en neemt wel paar happen van en dan blijft meneertje niet meer en het blijft het ook maar staan en staan

Hij wil perse alleen maar op het hele kleine schaaltje hebben en dit continue vers aangeleverd krijgen

Kortom ben je verwend of ben je niet verwend

Dierenfreackske

Die Joepie toch !! Een echte lekkerbek dus en
wa een verwend valkje he !! Maar zijn ze dat niet allemaal
hier ?   Ja toch !! Grtjs Ann

Yvette

17 december 2007, 18:40:09 #798 Last Edit: 5 juli 2008, 23:03:01 by Yvette
Hoi Ann

Hij is inderdaad heel erg verwend en ik heb ook dat zelf in de hand gewerkt door steeds daarop in te gaan als hij een schreeuwtje geeft denk ik

Kaatje

Hi hi,

Die Joepie, ....  ik zeg niks  :-X :-X  ;) ;)

Groetjes Karin

Silke *

HOi Yvette,

Wat een grote sloeber is die Joepie toch  :D  Maar hij eet nu goed toch?

Groetjes
Silke x

Yvette

17 december 2007, 19:15:39 #801 Last Edit: 5 juli 2008, 23:03:19 by Yvette
Hoi Karin en Silke

Inderdaad he

Dierenfreackske

Hij verdiend het wel om verwend te worden he !!!
Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Yvette,

Joepie weet wel hoe hij het klaar moet spelen zeg ;D ;D
Gelukkig heeft hij een lief baasje die hem op zijn wenken bediend :D

Groetjes,
Jeanine.

Yvette

17 december 2007, 23:57:08 #804 Last Edit: 5 juli 2008, 23:03:47 by Yvette
Hoi Jeanine

Hij weet het uistekend hoe hij zijn baas moet bespelen

Ik kom net thuis en ik haalde Joepie uit zijn kooi om vervolgens in de andere kooi te stoppen gaat hij eerst zijn vleugels uispreiden en vervolgens zijn baltsje doen op mijn vinger notabene

Dierenfreackske

Hihihi....heeft Joepie een nieuwe kooi ? Grtjs Ann

Yvette

18 december 2007, 08:29:45 #806 Last Edit: 5 juli 2008, 23:04:05 by Yvette
Hoi Ann

Joepie heeft altijd 2 kooien tot zijn beschikking en dit vanaf het begin dat ik hem heb

De kleine kooi voor als hij op visite gaat bij mijn moeder, mee gaat naar de slaap- en de computerkamer en als hij ziek of gewond is

Grote kooi voor overdag als hij de hele dag erin moet vertoeven

En in het begin wilde alleen in de kleine kooi voor altijd erin blijven en dan voorlopig helemaal niet eruit komen

Dierenfreackske

Hey Yvette ...ik had dat inderdaad al gelezen hoor in je dagboek maar was het effe vergeten ....en ik kijk niet altijd terug he !!! Maar het is wel makkelijk dat je hem overal kan meenemen hoor !!! Zoals in dat bos enzo ...tussen de blaadjes !! Dat kan ik niet hoor met mijn twee valkjes !!! Ze zijn ook niet kortgewiekt he !! Grtjs Ann

Yvette

18 december 2007, 08:40:03 #808 Last Edit: 5 juli 2008, 23:04:38 by Yvette
Hoi Ann

Als Joepie naar het bos gaat heb ik nog een reismandje voor hem en daar gaat hij heel even los
Maar het geeft niet als je het even vergeten was

Dierenfreackske

Hey Yvette ...ok ...met al de dagboekjes die ik doorneem sla ik soms wel iets over he !!! Maar nu je het zegt herrinner ik me wel de foto's enzo uit het bos en Joepie die een kleine en grote kooi heeft !! En op de foto's stond daar inderdaad zo'n reismandje ....leg je daar dan wat in of wat doe je daar in om hem op zijn gemak te voelen ? Of hoeft dat niet ? Ik zou me ook misschien wel zo eentje aanschaffen hoor !! Grtjs Ann