20 juli 2025, 10:43:01

Joepie

Gestart door Yvette, 24 augustus 2007, 20:02:12

« vorige - volgende »

Yvette

15 november 2007, 18:20:57 #420 Last Edit: 5 juli 2008, 00:41:07 by Yvette
Vandaag weer zo als gewoonlijk zijn ochtendritueel door de kamer gelopen en pas aan het eind van de ochtend eventjes naar buiten geweest alleen even naar de buurvrouw maar voor de rest van de dag niet naar buiten wezen wandelen vanwege zeer koude weer die over ons land is gekomen

En aan het eind van middag met zijn dagelijkse ritueel flink aan het fluiten/krijsen geweest en na zijn maaltijdje is hij uit zichzelf kooi gegaan maar ook weer in de kooi gegaan

Anja

Wat heeft die Joepie het toch goed bij je zeg.

Mag het kapje er nu bijna af?

Groetjes AnjA

Yvette

15 november 2007, 19:30:33 #422 Last Edit: 5 juli 2008, 00:41:23 by Yvette
Hoi Anja

Het kapje mag inderdaad bijna af en ik wacht nog liever totdat helemaal over is anders kan ik zeker weer terug naar de DA toe om weer te herstellen van zijn wonden

Silke *

Hoi Yvette,

Hopelijk geneest het wondje nu vlot!
Hoe ziet het er nu uit? Is het nog erg of al veel beter?

Groetjes
Silke x

Yvette

15 november 2007, 21:49:06 #424 Last Edit: 5 juli 2008, 00:41:38 by Yvette
Hoi Silke

Ik zie alleen een stukje huid zitten en rood maar dat wat was volgens de DA opgedroogd bloed

Dierenfreackske

Hoi Yvette , hopelijk gaat alles goed met Joepie ....
mooie foto heb je ingestuurd voor de fotowedstrijd van november ....het heeft iets met zijn kapje hoor vind ik
.....iets dappers vind ik ! Het is trouwens een heel dapper valkje dat hij zo nog geniet en dat met al een tijdje met die vervelende kap voor hem he !!! Grtjs Ann

Yvette

15 november 2007, 22:02:06 #426 Last Edit: 5 juli 2008, 00:42:06 by Yvette
Hoi Ann

Hoe hij in het begin was en nu is hij heel erg dapper en ook zeer aanhankelijk geworden
En hij is voor Demi en Wampie (althans in zijn laatste levensfase was) helemaal niet bang voor om in hun de buurt te komen En Demi gaat liever uit de weg voor Joepie dan dat ze zo dicht mogelijk in zijn buurt komt

Maar met de andere katten hou ik hun apart als Joepie los door de kamer kan lopen

Dierenfreackske

Ach ja natuurlijk ! Met een kat en vogels weet je maar nooit ! Had in het begin ik de valkjes in huis had ook geluk met Wiske want die was gebeten door een van onze woestijnratten maar die hebben we weg gedaan bij een kennis hoor ! Ze waren nogthans in een kooi met trailies als deksel waar ze soms op liepen maar eens sprong een van de ratjes naar Wiske haar borst en beet ! Gevog ...veel bloed (dacht echt dat ze dood ging gaan) maar na veel bloed te hebben verloren en goede verzorging daarna zoals inspuiting van DAmet antibiotica en wond iso betadine ontsmet , ging ze 's anderdaaggs alweer eten ....had wel de bakjes eten voor Wiske boven gehangen zodat ze niet hoefde naar beneden te klauteren want haar poot was ook geraakt ! Ze is na twee maand volledig hersteld en je ziet er echt niks meer van ! Zo zie je maar he !! Ze heeft veel geluk gehad en na twee dagen mocht ze al weer uit
de kooi voorzichtig want ze wou dit en heb ze laten doen en heb er dus goed mee gedaan zo blijkt he ! Net als Joepie
is ze heel dapper geweest en had ze zin om verder te genieten maar ze had veel pijn he ! Haar nageltje zag zwart en is weer goed gekomen .00door haar in het begin gerust te laten he !!! hihi .....ik ben aan 't zagen zeker ?!!! Loepietje is echt dapper en ik zou zeggen valkje van de maand daarvoor he !!! Grtjs Ann

Yvette

15 november 2007, 22:28:00 #428 Last Edit: 5 juli 2008, 00:42:40 by Yvette
Dierenfreackske
Loepietje is echt dapper en ik zou zeggen valkje van de maand daarvoor he !!!

Ik word helemaal stil van
En je bent zeker niet aan het zagen hoor!!!!!!!!!!

Dierenfreackske

Hey ....Yvette ....gelukkig he dat ik niet aan het zagen was !!
Ik ga mijn dagboekje eerst nog invullen en een paar dagboekjes nog verlopen die ik al een tijdje niet meer bijhield en dan ben ik gaan slapen hoor !! Grtjs Ann

Yvette

15 november 2007, 23:03:27 #430 Last Edit: 5 juli 2008, 00:43:18 by Yvette
Hoi Ann

Als je nog in mijn dagboekje komt
Wens ik jou alvast weltrusten voor straks

Yvette

16 november 2007, 18:31:50 #431 Last Edit: 5 juli 2008, 00:43:34 by Yvette
Vandaag is Joepie heel erg vroeg opgestaan en ook na een tijdje zoals gewoonlijk uit zijn kooi gekomen om te gaan eten en hij kon niet wachten totdat hij eindelijk zijn eten kreeg

En heel even zijn dagelijkse fris snaveltje gehaald om even naar de buurvrouw te gaan en dit was zo 2 keer gebeurd maar vanmiddag is hij niet mee geweest met de dagelijkse wandeling met Demi

Maar dat vond hij eigenlijk niet zo heel erg leuk en bij thuiskomst flinke fluitconcert gegeven en dit heeft wel zo'n uur geduurd

En vanavond............. mocht hij eindelijk even lekker op mijn borst gaan zitten en was ook in slaap gevallen

Dierenfreackske

Wat zalig dat hij zomaar in slaap valt op je !!
Tof dat Joepie mee was naar de buurvrouw he !!!
Zo kan ie toch eens een frisse neus halen he !!Grtjs Ann

Yvette

16 november 2007, 21:05:31 #433 Last Edit: 5 juli 2008, 00:43:51 by Yvette
Hoi Ann

Hij kan zo ontzettend lief zijn als je zijn
En het frisse neusje is toch beetje belangrijk voor zijn verenpak

Anja

Hoi yvette,

Dus Joepie heeft een hele serenade voor je gefloten.
Daar heb je zeker erg van genoten.

Groetjes Anja