21 juli 2025, 01:34:59

Joepie

Gestart door Yvette, 24 augustus 2007, 20:02:12

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

O ....wat leuk dat jij met Joepie al naar het bos geweest bent !! En jij hebt een pup ?  Van welk ras is ie ?  Natuurlijk vind iedereen een puppie schattig !! Ik heb dat ook als ik met mijn golden wandel zo van .......O wat een mooie !! Is dat een Labrador ? Waarop ik zeg ........nee ! Een golden retriever natuurlijk !! Veel mensen kennen dat niet eens , hihi !!!
Hoe is het nu met Joepie haar wondje ? En hoe lang moet ze die kraag aan ?   Hen weer genoten van je foto's zeg !! Grtjs Ann

Yvette

16 oktober 2007, 18:47:06 #226 Last Edit: 1 juli 2008, 06:25:23 by Yvette
Hoi Ann

De pupje is eigenlijk van mijn moeder en het is een Parson Russel Terrier
En de kraag mag pas af als het wondje helemaal over is en de dierenarts zei ook van beter wat langer dan te snel dat hij weer eraan gaat zitten als het gaat irriteren

Joepie heeft vanmiddag met de hondenspul mee geweest naar een parkje en hij is wel natuurlijk in zijn mandje gebleven - het was vandaag zo ontzettend prachtig weer en dat kon ik niet laten overslaan voor het zelfde is dagen achtereen slecht weer
En vanavond is hij een tijd uit zijn kooi geweest en lekker tegen mij aan gezeten om te gaan kroelen

Yvette

17 oktober 2007, 18:48:42 #227 Last Edit: 1 juli 2008, 06:25:48 by Yvette
Joepie heeft vandaag niet zoveel bijzonders gedaan - het was zo slecht weer hier in Lelystad dat hij maar thuis moest blijven
We hebben wel even onder de vleugel gekeken hoe het stond met zijn wondje

Maar iedere stap die je zet begint hij toch me te fluiten en ook als je van winkelen terug komt begint hij al bij de tuinhek die dan open gaat ook enorm te keer te gaan

Yvette

18 oktober 2007, 19:46:59 #228 Last Edit: 1 juli 2008, 06:26:15 by Yvette
Joepie is vandaag heel eventjes buiten geweest
En vanmiddag heeft de dierenarts even over Joepie gehad hoe het stond met zijn wondje en ook dat de Harrisons nog niet binnen was gekomen

Nieuwe foto's

[/size]
[/font]

*~Jeanine~*

Hoi Yvette,

Wat een prachtige foto's van Joepie.
Zo te zien is hij echt aan het genieten.

Groetjes,
Jeanine.

♥Debby♥

leuk hoor je vogeltje zo buiten.... het lijkt me wel eng.. maar voor je vogeltje natuurlijk hartstikke leuk!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi yvette,

Mooie foto's hoor. Was het niet te koud?

Groetjes Anja

Yvette

19 oktober 2007, 19:05:43 #232 Last Edit: 1 juli 2008, 06:27:13 by Yvette
Hoi Jeanine

Dank je wel
En hij heeft ook genoten van de buitenlucht en zo lekker los

Hoi Debby

Ik vind het heel erg leuk dat je in mijn dagboekje komt kijken
En op zich is niet zo heel erg eng om je vogel mee naar buiten maar het blijft wel altijd op letten geblazen met de katten uit de buurt

Hoi Anja

Deze foto's is nog van aantal weken geleden en ik dacht dat nog vrij warm was althans voor de tijd van het jaar

Joepie is vanmiddag mee naar het bos geweest
En we hebben ook even bij de DA even zijn voer opgehaald

[/font]

Anja

Hoi Yvette,

Een kapje om te voorkomen dat hij aan de wond komt?
Hoe kwam hij ook weer aan de wond?

Veel sterkte.

Groetjes Anja

Yvette

19 oktober 2007, 19:15:18 #234 Last Edit: 1 juli 2008, 06:27:45 by Yvette
Hoi Anja

Joepie heeft afgelopen maandag tijdens het badderen in badje zich open gehaald aan iets scherps en ik wilde alleen zijn staart schoonmaken die op dat moment onder zijn poep zat maar hij begon beetje te fladderen
En hij is gelukkig heel erg levendig onder zoals Joepie altijd al is

Anke

Hoi Yvette,
Wat een mooie foto's heb je geplaatst.
Arme Joepie met zijn wond. Mooie oplossing zo met dat kapje!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Arme Joepie,

Geef hem maar een dikke knuffel van me. Hoop dat de wond snel beter is.

Groetjes Anja

Yvette

19 oktober 2007, 19:55:12 #237 Last Edit: 1 juli 2008, 06:28:06 by Yvette
Hoi Anke

Het is op zich hele mooie oplossing en het begin he gatver maar hoe meer de week vordert raak je meer aan gewend
En dank je voor je compliment

Hoi Anja

En ik heb ook gelijk een dikke knuffel aan Joepie gegeven

Yvette

20 oktober 2007, 11:50:07 #238 Last Edit: 1 juli 2008, 06:28:27 by Yvette
Vanochtend is Joepie zo boven op Demi geland en vervolgens ging Demi op de loop met Joepie op haar rug
En Joepie zat ook alleen te spelen met zijn nieuwe voer en vervolgens op krijsen gezet en ook mijn moeder

Yvette

20 oktober 2007, 19:16:57 #239 Last Edit: 1 juli 2008, 06:28:48 by Yvette
Omdat het vandaag aardige koude dag was is Joepie maar niet mee gegaan naar het park en vervolgens naar de WC'S maar lekker thuis gebleven
En begin van de avond is hij uit zijn kooi en vervolgens op mijn borst gaan zitten om mij te gaan kroelen