18 juli 2025, 05:57:55

Joepie

Gestart door Yvette, 24 augustus 2007, 20:02:12

« vorige - volgende »

Anja

Dat is een

waard hoor.

Groetjes Anja

Yvette

29 augustus 2007, 20:52:05 #31 Last Edit: 18 juni 2008, 22:32:14 by Yvette
Hoi Anke en Anja

Ik ga inderdaad met grote stappen vooruit en dat ik hem nog maar 3 weken heb en ik had dit nog niet verwacht met mijn Joepie dat het zo snel is gegaan

Yvette

30 augustus 2007, 19:17:37 #32 Last Edit: 18 juni 2008, 22:32:39 by Yvette
Het gaat steeds beter om Joepie uit zijn kooi te krijgen en hij ging zelfs vanavond uit zichzelf op mijn vinger opstappen en ook weer terug in zijn kooi

En hij wilt ook steeds vaker uit zijn kooi komen en lekker een speeluurtje hebben daar buiten en ook om zijn vleugels te strekken

Anke

Leuk hoor dat het zo goed gaat ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

helemaal te gek zeg.

Groetjes Anja

Yvette

30 augustus 2007, 22:17:56 #35 Last Edit: 18 juni 2008, 22:33:06 by Yvette
Ik heb nog even hem uit zijn kooi gekregen en hij was beetje onwennig om zo op mijn computerkamer te bekijken maar mijn pen en papier vond hij wel heel interessant

Yvette

31 augustus 2007, 19:26:59 #36 Last Edit: 18 juni 2008, 22:33:30 by Yvette
Vandaag heb ik niet zoveel met Joepie kunnen doen dan alleen vanavond
Ik heb de grootste gedeelte van de dag gewerkt
Maar vanavond na het vele gefluit en gepiep en nadat ik even mijn hond Demi op de gang heb gezet mocht Joepie eindelijk uit zijn kooi komen en dit ging ook heel erg goed zonde trosgierst en zijn voerbakje met zaden

En na wat over en weer gevlogen heb ik toch maar na een tijdje weer terug gedaan in zijn kooi het ging eigenlijk zonder te morren en Demi begon ook op de gang te piepen

Inge88

Leuk hè? Die vorderingen die je elke keer maakt? Ga vooral zo door dan heb je binnenkort een super lief tam valkje  :D

Yvette

31 augustus 2007, 19:48:40 #38 Last Edit: 18 juni 2008, 22:33:50 by Yvette
Hoi Inge

Ik vind het zo ontzettend leuk dat ik al vorderingen met mijn Joepie maak en ik had dit nog niet zo heel erg snel verwacht met hem
In het begin had ik een beetje een hard hoofd erin of dit mij wel zal lukken

Yvette

31 augustus 2007, 22:00:11 #39 Last Edit: 18 juni 2008, 22:34:10 by Yvette
Net had ik hem een tijdje uit zijn kooi gehaald en als beloning heeft een tijdje aan zijn trosgierst mogen eten en hij heeft ook een tijdje als een rond balletje op mijn hand gezeten en ook zijn snaveltje ging op en neer naar het luisteren naar de muziek die op de tv was, naar mijn fluitje die allerlei vogelgeluidjes kan nadoen, naar mijn Joepie de poepie stond op de stoepie geroep zeg maar beetje gek doen met hem door op die manier aandacht van hem te krijgen

Yvette

1 september 2007, 11:32:55 #40 Last Edit: 18 juni 2008, 22:34:29 by Yvette
Hij gaat iedere dag mee naar mijn moeder als ik bij haar koffie ga drinken
En we hebben het spiegeltje ipv een touwtjes nu met een stukje ijzerdraad voorzien zodat hij niet meer eraan knabbelen

Ging hij zomaar 2x uit zijn kooi alleen mijn moeder vindt dat helaas niet goed

Dierenfreackske

O..leuk dagboek hoor ! Gaat je valkje mee naar je moeder en is dat ver en hoe doe je dat ? Grtjs !Ann

Anja

Hoi yvette,

Wat maak jij en Joepie goede vorderingen hoor. Ga vooral zo door.

Groetjes Anja

Yvette

1 september 2007, 16:11:03 #43 Last Edit: 18 juni 2008, 22:34:50 by Yvette
Hoi Ann

Mijn Joepie gaat in zijn eigen kooitje aan de hand mee
Maar ik moet ook voor gemakshalve bij zeggen dat mijn moeder ook gelijk mijn buurvrouw is

Anders heb ik nog mijn draagmandjes en de ene mandje moet ik nog vervangen voor een nieuw mandje (en dat is universele mandjes voor knaagdieren en kleinere papegaaien of grote parkieten)

En met mijn vorige papegaai ging ik weleens met de trein naar allerlei meetings voor papegaaien en parkieten

Anja

Hoi Yvette,

Dan zou ik als het kouder wordt toch wel opletten anders is het temperatuursverschil te groot. Je hebt dan kans dat Joepie verkouden wordt.
Wel gezellig hoor dat hij met je mee mag.

Groetjes Anja