29 april 2024, 15:24:52

Joepie

Gestart door Yvette, 24 augustus 2007, 20:02:12

« vorige - volgende »

Yvette

Hoi Kim, Anja en Manon

Joepie heeft inderdaad de hele dag voer tot zijn beschikking maar hij is gewend vanaf het begin dat ik Joepie heb om weer vers te krijgen

Als het mij aan mij zou liggen dan zou ik Joepie al naar Feld gebracht hebben maar dan krijg ik de grootste bonje met mijn moeder

*Manon*

Als ik het zo lees van Caroline, dan had Joepie al lang bij Dr Feld kunnen zijn.. als het aan jou ligt.. en dat ligt het dus, is Joepie nog steeds bij je thuis.
Jammer dat je niet reageert op Caroline haar verhaal...

Mara

Hoi Yvette

Ik sluit me bij Manon aan, als het aan jou had gelegen, dan was Joepie nu bij dr. Feld geweest en je negeert het verhaal van Caroline, maar je reageert ook mijn vraag over de poepjes, dat vind ik gewoonweg jammer. We willen je allemaal helpen met adviezen en zelfs tastbare hulp, maar wat doe je er mee? Helemaal niets. Dat vind ik het ergste van het hele verhaal. Ik heb pas nog hulp gevraagd voor een donsje van een dag, terwijl ik donders goed weet dat het ontzettend moeilijk is om een donsje van een dag met pap groot te brengen omdat het dan een achterstandsvalkje zou worden, en nog had ik dat er voor over, momenteel zelfs met mijn lichamelijke beperking. Maar goed, elk mens is anders, maar als men een helpende hand aangereikt krijgt, doe er dan iets mee.

Mara

Anja

Citaat van: Caroline op 11 augustus 2008, 20:44:13


Aandacht aandacht aandacht ....

dat is alles wat ze wil en alles wat ze krijgt.  :-\

Uit zeer betrouwbare bron weet ik dat er mensen hebben aangeboden om met Joepie naar Dr. Feld te gaan voor Yvette .... dat niet alleen .... er is tevens aangeboden om voor Joepie te zorgen nu hij zo ziek .... hij zou immers het weekend niet halen .... en wat we allemaal niet weten maar Yvette wel ....

Er waren hele lieve mensen die zelfs hebben aangeboden om samen de kosten voor een consult aan Dr.Feld en onderzoeken en eventuele bijkomende kosten voor medicatie en verzorging die nodig waren voor de volledige genezing van Joepie te betalen voor Yvette omdat zij zoals ze zelf zegt het niet mag en kan betalen van haar moeder.

Kortom .... er was vervoer en ....er was geld voor Joepie om naar Dr. Feldkliniek te gaan, wat heeft Yvette gedaan?/


Ze heeft geweigerd!!!!


PS. Sorry dat ik dit hier neer zet zonder toestemming maar .... ik ben zo kwaad .... ik zit me hier zo op te vreten .... zoveel tips, zoveel aandacht, zoveel lieve mensen die vechten voor Joepie, alles hebben we voor haar gedaan, geschreven, geregeld .... noem maar op .... en wat doet ze ermee??

Helemaal niks!!

Zeer kwalijk.  :'( :'(






Waarom Yvette heb je aan bovenstaande geen gehoor gegeven.
Nu we dit weten...........grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik zal me inhouden maar ondertussen >:( >:( >:( >:( >:(

Dit vind ik echt niet meer normaal en als Joepie nu dood zou gaan dan is het echt je EIGEN schuld Yvette.

Wil jij eigenlijk wel dat Joepie beter wordt vraag ik me nu af? Hoeveel tips en andere dingen moeten er nog gegevene worden? Doe er gvd toch eens iets mee.

Gerda

11 augustus 2008, 21:11:05 #2059 Last Edit: 11 augustus 2008, 21:13:43 by Gerda
Dit dagboek gaat op slot!

Even in ieder geval een time-out!
Sorry voor een ieder die nog graag zijn zegje had willen zeggen.
Ik reageer zelf ook niet meer, maar zet er een slotje op!

Yvette als je iets zinnigs hier over kwijt wilt kun je me een IM sturen.
Anderen mogen dit natuurlijk ook  ;)

Gerda - global moderator

Gerda

13 augustus 2008, 22:33:45 #2060 Last Edit: 13 augustus 2008, 22:44:45 by Gerda
Voor een ieder die zich ongerust maakt over Joepie:

Ik kreeg een IM van Yvette dat het goed gaat met Joepie!
En ik moet eerlijk zeggen, ik had niet anders gedacht  ;).

Dit dagboek blijft op slot.

Gerda, global moderator

Gerda

Hallo allemaal,

Gisterenavond heb ik van Yvette het bericht gekregen dat Joepie is overleden!

Ik wil jullie verzoeken geen IM's naar Yvette te sturen hierover.
Ook is er geen mogelijkheid in dit topic te reageren en wil ik verzoeken hierover ook geen nieuw topic te openen.

De reden dat ik het hier neerzet, is dat vele van jullie hebben meegeleefd met Joepie en daarom ook recht hebben op deze informatie.

Arme Joepie, rust zacht!

Gerda, global moderator