20 juli 2025, 04:45:07

Joepie

Gestart door Yvette, 24 augustus 2007, 20:02:12

« vorige - volgende »

Yvette

5 augustus 2008, 12:21:26 #1860 Last Edit: 5 augustus 2008, 12:23:19 by Yvette
Hoi Caroline

Ik vind persoonlijk gezien met een gewone DA water naar de zee dragen

Yvette

5 augustus 2008, 14:29:39 #1861 Last Edit: 5 augustus 2008, 14:39:16 by Yvette
Ik heb Joepie een klein stukje druivensuiker gegeven en dit in het in water gelegd

Oh ja dat was ik nog even vergeten dat ik morgen mijn camera met deze foto's aan de DA laat zien

En ook even een paar foto's van hem gemaakt
Ik heb hem heel eventjes op mijn hand genomen om beetje zijn cloaca schoon te maken
Maar het kan zijn dat hij straks weer iets opgewekter eruit ziet beetje zoals gisteravond en af en toe geeft wel een fluitje

Lisa

Hoi Yvette,

Ik neem aan dat je de poepjes hebt opgevangen in die bak?
Volgensmij zien ze er niet goed uit omdat ze niet echt ''groen'' lijken. Ik kan het natuurlijk ook mis hebben.

Joepie ziet er ook niet echt joepie uit op de foto's.
Is het ook niet wat slimmer om wat meer snippers op de bodem te leggen. dan hoef je de plaat ook niet steeds af te poetsen ;). en kan je poepjes eruit halen de grootste dan ;)

Liefs Lisa

Yvette

Hoi Lisa

Joepie had gisteren wat op de grond gegooid en ik was vergeten om die snippers terug te leggen. Sorry

Maar nu is hij weer aan het fluiten zoals ik al een klein beetje verwacht had en ook weer aan het eten geslagen

Hermien

Ik maak me héél erge zorgen om Joepie. Heb je al een afspraak met de va?

Yvette

Hoi Hermien

Ik heb voor morgen een afspraak met mijn VA en ik ben zeer benieuwd wat hij gaat zeggen over Joepie
En ook in uiterste bezorgdheid omtrent Joepie

Yvette

Het ene moment gaat het zeer redelijk met Joepie en dan ineens zit weer in zo'n typische slaaphouding 
Eten en drinken doet hij gelukkig wel en dat vind ik een zeer kleine pluspuntje
En ook door de kooi te banjeren

Yvette

En nu ging het nog een stukje beter met hem maar laat ik niet al te vroeg juichen
En hij heeft ook een hele tijd op mijn hand gezeten plus mijn schouder eerst wilde hij heel erg graag uit de kooi

Yvette

Kan het ook ergens bij komen dat Joepie in zijn eigen kooi verblijft en niet meer boven gaat als ik een avondje ga computeren die staat bij namelijk boven op zijn eigen kamer en ook als ik naar bed ga verblijft hij beneden

Dat dit een proces is en heel erg veel geduld waarmee alletwee doorheen moeten
Maar hij ging niet constant mee naar boven als ik ga computeren alleen 's avonds

Kimm

hoi yvette,

zit joepie erzo bij steeds :o
hele rare houding vind ik dat. hoelaat ga je morgen heen?

bemmie heeft toen van de va een vitaminespuit gekregen en toen 6 weken later weer eentje omdat hij ook zo ontzettend moe was.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Yvette

Hoi Kim

Ik moet om half 3 daar zijn
Joepie zit overdag in die rare houding en 's avonds lijkt het of hij uitgeslapen is en dan zit hij in zijn gewone houding te slapen maar wel nog steeds op de bodem

En ik hoop dat ook dat Joepie een vitaminespuit krijgt
En als dat zo is en het heeft geholpen wil ik vragen of ik dat vaker extra vitamines moet geven aan Joepie

Kimm

hoi yvette,

ok, dan wens ik jou heel veel succes en zoals rianne zegt, schrijf even wat dingen op, dat je niets vergeet.

groetjes kim

Yvette

Hoi Kim

Ik wil inderdaad gaan opschrijven en ik hoop dat ik niet vergeet
En ik neem ook mijn camera mee dat ik wat foto's laat zien die ik hier ook getoond heb
Misschien staat beetje raar maar hij kan daar misschien wat aan hebben

Kimm

hoi yvette,

dat staat niet raar hoor. ik heb ooit eens foto;s opgestuurd, want altijd als je bij een va komt dan gedragen ze zich normaal ;D
maar goed hij zal heus wel zien of er wat mis is hoor.

groetjes kim

Yvette

Hoi Kim

Laatst gedroeg Joepie zich ook heel erg normaal begon hij gelijk naar mijn hoofd te vliegen/fladderen
Maar hij kreeg toen behoorlijk aandacht van mijn DA