19 juli 2025, 15:31:30

Joepie

Gestart door Yvette, 24 augustus 2007, 20:02:12

« vorige - volgende »

Yvette

13 juni 2008, 18:22:08 #1560 Last Edit: 19 juni 2008, 22:35:22 by Yvette
Hoi Ann

Demi eet ook eigelijk alles wat voor haar neus komt en zelfs het eten van Joepie of mijn lekkere gebak en allerlei soorten fruit en groente

Maar Joepie dat blijft andere verhaal

Sjet

Hoi  Yvette

het lijken wel  italianen die valkjes  ze vinden pasta's heerlijk geloof ik  :)   
hoe gaat het bij jou Yvette?

Groetjes  Georgette

Yvette

15 juni 2008, 10:54:29 #1562 Last Edit: 19 juni 2008, 22:35:46 by Yvette
Hoi Georgette

Met Joepie gaat het heel erg goed alleen met eten gaat nog steeds minder goed - eet nog heel erg weinig

Dierenfreackske

Hoi hoi , hoe is het daar met jullie ?  Een beetje kunnen genieten van het mooie weer ? Grtjs Ann

Yvette

15 juni 2008, 21:22:29 #1564 Last Edit: 19 juni 2008, 22:36:18 by Yvette
Hoi Ann

Met ons gaat het heel erg goed al moet ik aantal dagen medicijnen slikken die AB heet en zo'n 4 pillen per dag  :P
Hier heeft wel heel even geregend maar ik heb toch nog kunnen wandelen samen met Demi

Yvette

17 juni 2008, 16:06:23 #1565 Last Edit: 19 juni 2008, 22:36:42 by Yvette
Vanochtend heeft Joepie zijn vlieguurtje gehad zo van de salontafel naar het bankstel en vervolgens op het kussen beland alleen Demi keek wel heel erg raar van op

En flink heen en weer gebanjerd door de kooi

Sjet

Hoi  Yvette 
dus jij  zit zelf even aan de medicamenten  .
en  gaat het goed met Joep ??   eet die wel  fruit  of   andere lekkernijen  eigenlijk   .

groetjes  Georgette

Yvette

18 juni 2008, 07:13:04 #1567 Last Edit: 19 juni 2008, 22:37:09 by Yvette
Hoi Georgette

Ik hoef gelukkig maar tot vrijdag AB te slikken en ik vind dit maar een gedoe om maar iedere keer goed aan te denken dat ik een uur van te voren voordat ik moet gaan eten een capsule moet gaan slikken

Joepie eet helaas geen groente en fruit en zelfs geen slechte dingen zoals Minou (bonte boertje) het wel deed dat was een echte snoeperd
Alleen wat Joepie heel erg lekker vindt is snoepstaven met honing van Vitakraft
Ook al bied ik iedere keer aan maar hij trekt iedere keer zijn neus voor op

Sjet

ach  trakteer hem dan toch op een lekkere  snoepstaaf  ze weten wel wat lekker is . hahahhaa.  ik heb hier een snoepstaaf  voor valkjes  in de kooi en eentje voor de kietjes  maar ... Sascha vind die van de kietjes ook erg lekker hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
die medicijnen van jouw moetje op het aanrecht laten liggen dan vergeetje ze niet zo snel  :P

Groetjes  Georgette

Yvette

18 juni 2008, 11:27:40 #1569 Last Edit: 19 juni 2008, 22:37:29 by Yvette
Hoi Georgette

Ik ga vandaag of morgen kijken of AH ze ook verkoopt
En wat Joepie ook vandaag zijn kooideurtje stond open en hij ging niet eens eruit ook als ik met hem naar buiten ging met hem met de kooi en al om hem even naar mijn moeder te brengen die ook nog mijn buurvrouw is en hij was de hele tijd in zijn kooi blijven zitten toen ik even weg ging met Demi en ik zag dit pas toen ik aan de tafel waar de kooi stond tijdens een kop koffie

Bij mij raakt medicijnen heel erg gauw in de vergetelheid dat ik op dat moment niet eraan denk om ze op tijd in te nemen

Kimm

hoi yvette,

ik kwam eens even lezen hoe het met joepie gaat?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Yvette

18 juni 2008, 18:28:33 #1571 Last Edit: 19 juni 2008, 22:37:58 by Yvette
Hoi Kim

Wat ontzettend leuk dat je even langs komt wippen in mijn dagboekje

Yvette

Alleen Huize Yvette zijn echte en grootste lekkerbekken en dat zijn net kliko's zoveel mogelijk je maag vullen
En Joepie is daar een echte buitenbeentje erin

Sjet

oh  dat is hier wel anders hoor   Sascha die kan me eten  kunnen mijn kietjes nog wat van leren .
ja  A.H  Heeft ook wel van die  snoepstokken hoor .

groetjes  Georgette

Yvette

Hoi Georgette

AH en ook waar ik bijna dagelijks kom heeft gelukkig snoepstokken en ook voor de grasjes
En ik denk dat ik voor grasjes ga die zijn wat kleiner