19 juli 2025, 22:19:25

Joepie

Gestart door Yvette, 24 augustus 2007, 20:02:12

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Yvette,

Het zijn weer leuke foto's van Joepie.

Groetjes Anja

Yvette

5 april 2008, 17:54:39 #1456 Last Edit: 7 juli 2008, 21:03:02 by Yvette
Hoi Ann

Allereerst dank je wel voor je compliment
En Joepie is sinds vorig jaar toen ik hem kocht gekortwiekt vandaar dat hij los mee naar buiten gaat

Hoi Anja

Dank je wel voor je compliment

Yvette

5 april 2008, 17:58:24 #1457 Last Edit: 7 juli 2008, 21:03:19 by Yvette
Ik heb weer nieuwe creaties gemaakt maar nu 3x anders

Voorbeeld 1

Voorbeeld 2

Voorbeeld 3

*~Jeanine~*

Hoi Yvette,

Wat maak je toch iedere keer mooie dingen zeg :o :o :D

Dierenfreackske

Hoi Yvette ...wat mooi zeg , je kan er wat van ze g ! Leuk dat Joepie gewoon mee naar buiten kan , en dat is natuurlijk een voordeel als ze kortgewiekt zijn dan he ! Ik zou die van mij niet kunnen loslaten en ik wil ze niet kortwieken want ze zijn het gewoon om te vliegen , en anders kunnen ze dat niet meer , maar hier is ruimte genoeg he ! Grtjs Ann

Lisa

Hoi Yvette,

Maak er een fijne dag van

Liefs Lisa

Anja

Dierenfreackske

Hoi Yvette ...hoe is het met je en met Joepie ? Het is hier zo stil zeg ! Ik mis je want ik vond het zo leuk dat Suske en Wiske ongeveer dezelfde leeftijd heeft dan Joepie he !
Waar zit je toch meid ?  ;D ;D ;D Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi Yvette , ik kwam even gedag zeggen maar het is hier zo stilletjes , is alles goed met Joepie ook ? Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Yvette,

Kom vaker kijken je in je boekje maar je bent er nog steeds niet.
Gaat het wel goed met jou en je diertjes.
Denk aan je.
Hoop je snel weer op het forum te zien.

Yvette

19 mei 2008, 18:39:40 #1465 Last Edit: 7 juli 2008, 21:04:08 by Yvette
Hoi Jeanine en Ann

Met ons gaat het heel erg goed
Joepie heeft van het weer flink genoten en is ook aantal keren los geweest maar wat ook uit de kooi kan, kan ook weer in de kooi en dat doet hij uit zichzelf - dit kan soms een paar keer zou gaan

Voor Demi heb ik een hondenbuggy besteld dan kan ze overal mee naar toe gaan zonder dat ze heel erg moe wordt door haar pootje of geen zin om verder te gaan lopen en we kunnen ook naar de supermarkten gaan of zoals in de dierentuinen waar wel honden mag komen maar geen overlast veroorzaakt

Oh ja en ik ben heel erg druk bezig met dingen te downloaden, zoeken naar leuke plaatjes en vooral hele mooie dingen te maken met psp en een tijdje lessen gevolgd met psp

Yvette

19 mei 2008, 18:55:30 #1466 Last Edit: 7 juli 2008, 21:04:28 by Yvette
Hier het plaatje van mijn bestelde buggy
En kan misschien zelfs het bakje met de kap voor de hond eraf halen en je hebt een papegaaienbuggy of hij is makkelijk te reiningen en kan ik mijn Demi en Joepie meenemen naar de wandelingen voor papegaaien

Lisa

Hoi Yvette,

Zo hee eindelijk weer terug op het forum :) .

Wat een leuke buggy zeg 8)

Hoe is het veder met Joepie?

liefs Lisa

Dierenfreackske

Hoi Yvette ....wat super dat alles zo goed gaat met jullie , en wat een leuk wagentje heb je voor Demi , super hoor , nu kan hij overal mee naartoe he . Leuk dat je zo met de psp bezig bent leuke dingen te downloaden enzo he ! Het moet heerlijk zijn voor Joepie als hij naar buiten kan met het mooie weer he ! Grtjs Ann

Yvette

20 mei 2008, 00:08:28 #1469 Last Edit: 7 juli 2008, 21:04:54 by Yvette
Hoi Lisa en Ann

Lisa allereerst ik vind het heel erg leuk dat je mijn dagboek komt en ook nog iets leuks schrijft

Ann met Joepie gaat het heel erg goed maar met eten wil toch het liefst dat ik op een klein petitfour schoteltje zijn eten erop doe en niet in een grotere bak waar ik zijn eten in klaar maak dan eet hij paar hapjes en meer niet
En vindt je dat nou niet een super verwend valkje

Heel erg bedankt dat jullie mijn hondenbuggy mooi vinden
En aantal mensen uit mijn omgeving vindt die buggy maar een grote onzin dan loopt jouw hondje helemaal niet meer is dan hun antwoord