19 juli 2025, 13:29:40

Joepie

Gestart door Yvette, 24 augustus 2007, 20:02:12

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Yvette,

Wat een prachtig gewicht zeg, 87 !! Ik vind banner 4 en banner 7 het mooist !!! Ze zijn trouwens allemaal heel erg mooi en die met die ringen vind ik eigenlijk het mooist maar daar is de foto weer anders !!

Succes met kiezen  :D

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Hey Yvette ...ik weet dat het inderdaad niet gemakkelijk is om ze tam te maken ! Ik ben dan nog thuis he want ik moet niet gaan werken , dus ik ben veel bezig met ze en ook met mijn andere dieren he !Ik denk mocht ik gaan werken ik ze allicht niet zo tam zou krijgen !! Gisteren lag ik effe in de sofa en ze liepen op mij .en Wiske kwam eindelijk ook op mij vinger gesprongen drie maal vanop haar stook op de kooi naar mijn vinger die ik zo'n meter afstand hield !! Goed he !! Eindelijk !! Ik ben dus heel veel met ze bezig en ik moag ze eigenlijk nog altijd niet kroelen ....maar Wiske heb ik gisteren heel even op haar koppie gestreeld...1 keer heel zachtjes ...zo 1 klein zacht kroeltje he ....en ze bleef toch zitten want anders is ze direct weg als ik met mijn handen te dicht bij haar kom !!! Dat is de schuld van die gerbils ....maar dat heb ik ooit nog wel verteld he ! Grtjs Ann

natacha

Hallo yvette,

ik vind die banner met de ringen het mooiste, ik ben dan op dit moment wel in de ban van trouwringen  ;D
Goed, dat het gewicht van joepie zo mooi blijft.

Groetjes
Natacha

Yvette

11 januari 2008, 16:17:41 #1098 Last Edit: 6 juli 2008, 05:39:26 by Yvette
Hoi Karin

Die zijn ook heel erg mooi
Ik ben ook blij dat het gewicht nu vrij constant blijft en zeker niet omlaag gaat

Hoi Ann

Wat ontzettend goed van Wiske dat hij zo op je vinger kan springen

Hoi Natacha

Met de ringen is het ook symbolisch
En ik had in jouw voorstel gelezen dat jij binnenkort in het huwelijksbootje stapt

♥Debby♥

Wat een mooie banners Yvette.. ze zijn allemaal wel mooi.. je kunt ook af en toe eens afwisselen joh! houdt het spannend..  ;)

en wat een supermooi gewicht.. Joepie doet het helemaal super.. z'n borstbeen zal nu wel veel minder scherp zijn.. geweldig hoor!

geef hem maar een lekkere kroel van Diesel en Duuk.

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Yvette

11 januari 2008, 18:24:13 #1100 Last Edit: 6 juli 2008, 05:39:45 by Yvette
Hoi Debby

Dat is ook een idee om iedere keer wat af te wisselen met de banners
Volgens mij is de borstbeen nu ook veel minder scherp dan voor het eivoer met zaad

Maar ik heb gewicht op verschillende momenten genomen 1x voor het ontbijt woog hij 83 gram en gisteren in de avond dan was het 87 gram en het scheelt zo'n 4 gram

Anja

Hoi Yvette,

Ik vind banner 7  het mooiste.

Wat een mooi gewicht van Joepie zeg.

Groetjes Anja

Yvette

11 januari 2008, 19:18:38 #1102 Last Edit: 6 juli 2008, 05:40:06 by Yvette
Hoi Anja

Dank je wel voor je compliment

Yvette

11 januari 2008, 21:03:56 #1103 Last Edit: 6 juli 2008, 05:40:21 by Yvette
Joepie heeft een tijd op mijn hand zitten te slapen tijdens het tv kijken

Yvette

12 januari 2008, 16:29:29 #1104 Last Edit: 6 juli 2008, 05:40:38 by Yvette
Joepie heeft vandaag ook zijn een veer van zijn staart verloren door de rui

Dierenfreackske

Hoi Yvette ...ik vind de eerste twee banners het mooist !
Wat gezellig dat Joepie op je hand sliep !! Dan moet hij heel erg op zijn gemakje zijn bij je hoor !! Heel leuk zeg ! Grtjs Ann

Yvette

12 januari 2008, 17:16:19 #1106 Last Edit: 6 juli 2008, 05:40:55 by Yvette
Hoi Ann

Het was gisteravond inderdaad heel erg gezellig met zijn 2en op de bank

Dierenfreackske

Ja ...dat geloof ik best hoor !!
Grtjs Ann

Yvette

12 januari 2008, 21:29:59 #1108 Last Edit: 6 juli 2008, 05:41:09 by Yvette
Het was vanaovond weer heel erg gezellig met Joepie en die heeft weer op mijn hand zitten te slapen
Alleen 1 ding je mag hem niet storen in zijn doen en laten bv. als je hem wilt gaan aaien maar ja heel erg erg is het ook weer niet
Op zich is een vogel geen echte aaibare dieren

lynette

Hoi hoi

leuk he de rui tijd hier beginnen ze ook weer met de rui ik denk dat ik van de gevonden veren maar een kussen ga maken  ;D
nu zit Angel op me schouder en zag er een paar voorbij komen.
Gelukkig ie Joepie weer lekker aan het aankomen

Ik vind banner 7 erg mooi

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen