raam snachts open schadelijk voor valkje

Gestart door mariek, 12 augustus 2007, 12:31:27

« vorige - volgende »

mariek

hallo

even een klein vaagje:

kan het kwaad als je snachts het raam op een kiertje doet?

valkje zit in dezelfde kamer als mij

alle meningen zijn welkom

groetjes marieke

Anke

Hallo,
Je kan best het raam op een kiertje zetten. Maar let heel goed op dat je valkje niet op de tocht staat!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Atwa(falco)

Ik heb 's nachts altijd het raam open en een deken over de kooi. Is toch wel goed? Ze moet af en toe niesen.
danku.

Dierenfreackske

Ik denk dat je dat beter niet doet ! Niezen is toch een verkoudheid ?  Mijn valkjes zitten binnen en aan een raam maar die gaat niet open ! Ik heb dus wel een raam die open gaat aan de andere kant en die gaat wel open dus kunnen ze toch de geluiden horen van de vogels in de natuur he !!grtjs



Sanna

Af en toen niezen hoort gewoon bij het gedrag van een valkparkiet. Aangezien een valkje gedurende de dag geregeld met zijn neus tussen zijn veren zit (poetsen, slapen, enz.) zal hij dus wel eens last van stof in zijn neus hebben. Pas als je valkje heel vaak niest en er vocht uit zijn neusje loopt spreek je van verkoudheid.

Als jij gewoon zorgt dat je valkjes niet op de toch staan is het helemaal niet erg om het raam open te hebben. Een doek over de kooi zal zeker helpen.

Groetjes, Sanna