1 mei 2025, 22:28:51

vogelzaad in zijn neus

Gestart door bike, 20 augustus 2007, 11:29:12

« vorige - volgende »

bike

20 augustus 2007, 11:29:12 Last Edit: 20 augustus 2007, 11:31:00 by bike
mijn valk heeft in zijn neus een stukje vogelzaad zitten al een 2 dagen. wat moet ik doen??
Ik heb hem net een week en is nog niet tam.

wim roskam

beste lezer , je kan proberen het zaadje weg te halen , durf je dit niet ,  ga dan naar een vogelarts , staan hier links op deze pagina , het moet in ieder geval er uit gehaald worden , veel sucses mvg wim roskam .

bike

Nou ik ben vanmiddag bij de dierenards gweest en hebben ze het zaadje verwijderd wat geen pretje was voor het beesje.
Je wil het niet geloven maar nog geen 4 uur na het bezoek van de dokter heeft hij weer een zaadje in zijn neus. hoe krijgt hij het voor elkaar?? Of wat doe ik fout??
Ik kan niet elke dag naar de dokter met hem want de kosten zijn duur.

margreet

hallo,

Heb je wel een ruim bakje waar hij uit eten kan, sommige kooien hebben van die bakjes aan de buitenkant, zijn meer parkietenbakjes, dat eet onhandig voor een valkje.
Is maar een gok???

groetjes Margreet

Kaatje

Is het 2de zaadje ook al uit zijn neusje !? Jemig wat vervelend zeg  :-\ Heel veel succes en sterkte met het laten verwijderen van het zaadje  ::)

Karin

bike

dat dacht ik ook al maar ik heb vandaag een schaaltje gekocht en dat heb ik onder on zin kooi gezed om dat te kunnen verkomen. Alleen nu door het heen en weer rennen van hem shuift hij zijn voer er uit met zijn staart. Ik weet anders ook niet wat de juiste oplossing is. denk dat dat het beste is voor het beesje. Gelukkig is het zaatje er weer uit en hoop dat het niet weer gebeurd.
Bedankt voor je reactie

chica

je kunt ook van die stalen bakjes kopen die je aan de binnenkant van je kooi ophangt(in alle maten). dan valt hij ook niet om en vallen ook niet alle zaadjes eruit.
gr ilse