23 mei 2024, 11:34:31

in de winter buiten

Gestart door bloem9080, 22 augustus 2007, 10:23:34

« vorige - volgende »

bloem9080

Hallo

Ik zie al heel wat topics maar niet exact met mijn vraag. Ik heb 2 valkjes die al sins maart buiten zitten. eerst gingen ze snachts nog naar binnen maar sins ze in juni een nieuwe kooi hebben gekregen staan ze er dag en nacht.

over een maandje gaat het kouder worden en ik heb geen mogelijkheid om ze een binnen buiten mogelijkheid te geven. de kooi zelf is 2 bij 50 bij 60 dus ook daar is het moeilijk iets in te zetten zodat ze daar in kunnen. (meer dan 2x formaat nestkastje zou het dan namelijk niet zijn).

de situatie nu is een open voirre met dakje erop onder een groot afdak. regen komt dus nooit bij de kooi.

als ik de kooi nou aan 3 kanten met een soort plastic (doorzichting) dichtmaak, zou dat dan voldoende zijn?

of kan ik ze beter als het -5 wordt naar binnen doen? (bij wijze van want nacht vorst hebben we al gehad en stonden ze ook buiten)

alvast bedankt, bloem

myarca

Hoi Bloem

Mijn valken zijn winterhard zitten dus s'winters en zomers buiten.
heb een gedeelte waar plastic voor zit van een meter breed en 2 meter lang dus als het heel hard waait dan kunnen ze uit de wind zitten.
zoals jij zegt hoe je kooi eruit ziet kan het gewoon.
hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes Myarca

al mijn vogels
Babe Nandayaparkiet
Jut Bergparkiet man
Breezer rossela vrouw
Bacardi rossela man
Liesje halsband vrouw
Patser halsband man
Jul bergparkiet vrouw
loeka, Doly,Bliksem en binky de grasparkieten

Rianne

Inderdaad, zorgen dat ze uit de wind zitten. Mijn valken buiten hebben ook geen binnenhok.

bloem9080

bedankt voor de informatie, maakte me toch wel wat zorgen dus is altijd fijn te horen dat er meer mensen zijn waar ze gewoon buiten zitten.

groetjes bloem

valkparkietvirus

gelukkig want mijn sgatjes staan ook buiten ..ik was ook bang ik dacht moet ik deken over doen of plastic en ja mijn kooi kan je nog met 4 man duwen ..op dit moment staan ze onder carport want het regent ..maar in de winter dus een plastic om doen of een deken ? want ik weet niet wat beter is

Groetjes Rocky en jena :-*


»»»»»» kom naar me verhaal lezen van Rocky en Jena Groetjes en Vleugeltje en Snaveltje Rocky en Jena««««««

Lique
ik heb jou profiel plaatje gebruikt sorryXxX

bloem9080

plastic laat minder wind door dan een deken dus ik zou dan voor plastic gaan.