20 juli 2025, 01:01:35

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi , het volgende valkje is Nala , het is een bonte witmasker , en het broertje van Kenji en Shadow , hij is geboren in maart dit jaar, en is het tamste valkje van allemaal
, Nala kan heel lief zijn maar ze kan ook te hard bijten , hihi
saboteerd mijn fotosessies  ;D ;D en is heel zelfzeker . Is van niets bang en gaat overal op af , maar is superlief ! En mooi !
Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi  het is nog donker in de voiliere , dus wacht nog om te gaan , maar straks even chequen of iedereen nog ok is !
Grtjs Ann

Anja

Hoi Ann,

Ik heb hier weer eens heerlijk zitten te genieten van je prachtige foto's. Fijn te lezen dat Silver zijn leventje weer oppakt.

Anja

Dierenfreackske

Hoi Anja , thx meiss , ik vind het ook heel fijn dat hij dat doet .
Leuk dat je hebt genoten .
grtjs Ann

Hier Djonah nog eens met zijn zotte kuren ook , en met het poetsen van zijn veren . Grtjs Ann

Djonah op de grasjesschommel

Kimm

hoi ann,

leuk zeg op die schommel! wat vermaakt hij zich daar goed he!

hoe is het weer bij jou daar? hier sneeuwt het en het is erg donker.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Ann,
Ik mag hier weer genieten van je prachtige foto's :)
Heerlijk,heerlijk,heerlijk ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Kim , het is hier geen sneeuw maar regen regen regen , heel triest hoor ! Ja , op die schommeltjes vermaken ze zich super goed , daarom doe ik ze nog niet weg he , grtjs Ann

Hoi Anke , hier zijn er nog meer  , fijn dat je hebt genoten hoor , grtjs Ann

Hier wat foto's weer . Ann

Silver hier nog in het zonnetjevan eergisteren , die van nu zijn so somber ,  zo donker he

Hier Wiske , Nala en de valkjes toen het zonnetje nog scheen , hihi

Genieten van het zonnetje tijdens het eetmomentje he

Mysterie en Wiske

Wiske

Kenji , Crystal en Shadow

Nala Crystal Fleur en Felix

Chika geniet van het uitzicht

Mysterie lekker in het zonnetje

Crystal , Pearl , Yellow en Djonah

Suske

Wiske

Op de nieuwe slijtstok

Straks nog een valkje voorstellen , grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi , hier het derde bonte witmaskertje voorstellen , en broertje van Nala en Kenji , en dat is Shadow . Hij is geboren in Maart dit jaar en is een heel schuchter valkje , het is de minst geliefde ook , maar nu heeft ie al een paar vriendjes , ook schiet hij goed op met Crystal , Pearl , Nala en Kenji , zijn 2 broertjes !
Hij was in het begin heel heel bang maar nu durft hij op de trosgierst zitten als ik hem vast heb . Hij is ook niet zo bang meer al zal hij niet te dicht komen als ik niets bij me heb!
Het is een valkje dat graag alleen speelt en toch wel graag ook in het gezelschap is van zijn vriendinnetjes Peal , Crystal , maar ook van Nala wordt ie gekroelt af en toe . Het is ook een valkje dat hier is opengebloeid , ik zou hem ook niet meer willen missen, grtjs Ann

Shadow is zijn naam

Hier SHADOW

En de foto's van vandaag

Anke

Hoi Ann,
Ik val opnieuw met mijn neus in de fotoboter ;D
Wat zitten je valkjes heerlijk van het zonnetje te genieten!
Jammer dat het vandaag zulk somber weer is.

De foto's van Shadow zijn ook erg mooi, het is ook wel een van mijn favorieten :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

christa

wat een mooie vogeltjes heb je toch!!!
gaat het een beetje goed met je?
dikke kus christa :-*

Dierenfreackske

Hoi ..sorry dat ik weinig op het forum ben maar ik ben ziek , griep en grote verkoudheid denk , morgen komt de HA.
Ik voel me suf en slaap al de hele dag bijna , met de valkjes gaat alles goed, heb nog leuke foto's van gisteren , maar heb die nog niet kunnen uploaden , voel me te grieperig , liefs Ann :( :-\ :-*

Kimm

prachtig ann! ik heb genoten van jouw mooie valkjes!
ik wens je heel veel beterschap en zorg goed voor jezelf he.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

:) :) ;) ;) ;) komt heus wel goed he ,  thx meiss , grtjs Ann :-\

Kaatje

Hoi Ann,

Allereerst van harte beterschap meid, ik hoop werkelijk dat je snel weer een beetje opknapt ! Toch heb ik het idee dat het een heel vervelend virus is wat er rond schijnt te hangen. Op dit ogenblik hoor je haast niet anders en als je hebt gehad dan blijft het heel lang hangen of komt het met horten en stoten  :-\

En ja, je lieve spirit, .... het is allemaal nog vers, maar ook jij zal het ooit een plekje kunnen geven, maar vergeten zullen we ze nooit ! Gisteren zat ik naar de foto van Paco kijken die ik in mijn boekje heb geplaatst, ik dacht gelijk terug aan 11 maart, de dag dat Paco in de kliniek moest blijven en vanaf dat moment alles anders was.

Het zijn kleine beestjes maar owhhh wat zijn we stapel op ze !! Je hebt heerlijke foto's gemaakt, nu heb ik ook Silver gezien, ... en natuurlijk het verhaal gelezen, arm ventje dat hij om zijn broertje treurt, ja dat doet dan echt pijn om te zien  :-[

En ja, je volière is prachtig, heerlijk om te zien dat de zusjes zo met elkaar optrekken hè !? Ze zijn onafscheidelijk, hier zie ik dat ook hoor. Het is heel erg leuk om te zien dat ze weten dat ze op de één of andere manier bij elkaar horen. Daarom ben ik nog steeds heel blij dat alle drie de zusjes bij elkaar konden blijven toe Rico was overleden.

Doe het maar rustig aan met jezelf en ik denk in ieder geval sterk aan je ! Ik hoop dat je snel weer wat beter in je vel zit  :-*  :-*

Liefs, Karin

Caroline

Pas goed op jezelf meis.  :-*

Heel veel beterschap!!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.