20 juli 2025, 16:47:40

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Kimm

hoi ann,

fijn dat het vanmorgen allemaal goed was bij de valkjes.
wat een rot gevoel he!

gefeliciteerd met je zoon hoor! probeer er maar een leuke fijne dag van te maken. met spirit in jouw hart :-*

leuk trouwens dat je bij yvon het albinootje hebt gereserveerd. ik ben benieuwd wat matthias ervan zegt.

ik hoop dat je nog even hebt kunnen slapen.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Anja , ja , ik ben inderdaad met lood in mijn schoenen naar de voiliere gegaan vandaag , een paar keer hoor , ik ben om de 2 uur gaan kijken en ze waren aan 't spelen , en eten
, ieder valkje zat gewoon samen te spelen en eten , en ze hebben ook goed gefloten vandaag , ik heb gelukkig binnen een tweetal uurtjes de medicatie die ik al direct in hun water ga doen , ik ga niet wachten tot morgenvroeg , ja ik ben blij dat ik een albinootje gereserveerd heb en ja , het is het donsje van Lenny en Trixie ! En een popje , nu heb ik een albino man en een popje straks he !

Grtjs Ann

Hey Kim ...alles goed , en nee , ik heb slecht geslapen , bijna niet dus, maar ik hoop dat ik deze nacht beter kan slapen , straks even naar de hondenschool om mijn zinnen te verzetten en wat bijven babbelen, en dan slapen , ik hoop dat als ik morgen kijk ze allemaal nog leven dan ben ik zeker dat er geen dode valkjes meer gaan zijn van wormen he ! Ik ga dat nu regelmatig doen , ook telkens als er nieuwe zijn hoor ! Preventief dan he ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Wat een opluchting dat de valkjes er vanmorgen goed bijzaten.
Leuk dat je het albinootje bij Yvon hebt gereserveerd, dat is weer iets oom naar uit te kijken.

Gefeliciteerd met de verjaardag van Matthias.
Hopelijk hebben jullie er toch een leuke dag van kunnen maken.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Gefeliciteerd met Matthias.  :-*

Gaaf, dat het albinootje voor matthias is.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

Hoi Ann,

Ik was even door tijdgebrek niet in je boekje geweest....maar wat schrok ik zeg :(.....heel verdrietig om een valkje dood te vinden :'(.....(ik voelde ook gelijk weer mijn verdriet naar boven komen).....wormpjes.....bah dat ze daardoor dood gaan!!......wel goed dat je het weet en al je mooie valkjes gaat behandelen :)
Sterkte met je verdriet de komende tijd :-*

Ook nog gefeliciteerd met Mathiass :)
En ik heb ook genoten van je mooie actiefoto's :D

Ik hoop dat je vannacht lekker slaapt :-*

Groetjes, Marian

♪ Marlies

Mattias, gefeliciteerd met je verjaardag !!

Ann, nog een tip wat betreft ontwormen.
Als je het door het water doet moet je zorgen dat ze nergens anders hun vocht vandaan kunnen halen.

Wij halen hier het water altijd voor een halve dag weg als ze iets van medicatie door hun water krijgen.
Na een halve dag zonder water vallen ze gelijk op het water met medicatie aan en drinken er ook flink van.
Klinkt misschien niet zo aardig, maar het is voor hun eigen bestwil en het werkt nog ook.

Gerdy

Hoi Ann

ik vind het echt goed dat je sectie hebt laten verrichten op Spirit..maar o wat balen van die wormpjes
geef alsjeblieft jezelf hier niet de schuld van hoe moeilijk dat ook zal zijn..
Spirit is niet zo oud geworden maar hij heeft wel een geweldig baasje gehad die alles maar dan ook alles voor d'r lieverds over heeft..
gelukkig is met je andere valkjes niets aan de hand..

lieve Spirit

een dikke warme traan
rold over mijn wang
een dikke warme traan
speciaal voor jou

rust zacht lieve Spirit

heel veel sterkte Ann

nog gefeliciteerd met Mathiass

liefs gerdy

Dierenfreackske

Hoi Anke

Ja he , nu hebben ik en Matthias weer iets om naar uit te kijken , en zien opgroeien , fijn he , nu moet Yvon ook meekomen he , grtjs Ann , hihi  8) :D :D ;D ;D
(Knuff. aan Sonny,Nottie en Luna)

Hoi Caroline, ja he , ik vind het ook leuk voor hem, grtjs Ann

Hey Marian , ja , ik weet het , het was heel erg schrikken toen ik Spirit daar zag liggen hoor ,  :'( :'( grtjs Ann

Hoi Marlies , thx voor de tip , ik zal er rekening mee houden hoor , grtjs Ann

Hoi Gerdy,  thx meiss , ik denk het ook niet dat er iets aan de hand zou zijn met mijn andere valkjes hoor ! Grtjs Ann

christa

ha ann
hoop dat alles gaat met je vogeltjes?!
mijn vogelvriend geeft preventief alle nieuwe vogels wormspulen doet dit 1x in de zoveel tijd standaard pakt elke vogel apart en geeft hem druppels.
misschien ook een tip voor jou?(niet vervelend bedoeld hoor)
succes christa :-*

Kimm

hoi ann,

hoe gaat het ?

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Christa , ja ik weet het , bedankt voor de tip.
Ik ga nu ook om de zoveel tijd ontwormen hoor ! Hoeveel keer doet hij dit per jaar ??
Grtjs Ann

Hoi Kim ,  het gaat wel weer hoor , het is zoiets van hoe kon dit toch en moet ik nog dingen weten ?? Wat kunnen ze nog allemaal krijgen en wat doe ik ertegen ??
Een voiliere buiten is natuurlijk niet in een kooi met 2 die binnen staat he ! iK ben gewoon verontwaardigd.
Grtjs Ann

Hoi hoi , gisteren was het medicijn niet binnen bij hem , hij had het besteld maar het was er niet bij , dus ging het zeker vandaag (vanavond pas om 18 u) binnenkomen , ik hoop dat er ondertussen ook geen andere valkjes wormpjes krijgen , ik was gisteren nog heel boos hoor, maarja , als hij het besteld had was het zo , vandaag ging het er zeker bij zijn hoor !Dat moet ook wel hoor ! Weer een dag later he!

Ik heb nog een paar foto's ,

Djonah

Even Xenia voorstellen , Xenia is een grijze bleekmasker en een van de drie laatste valkjes die hier is komen wonen , ze is een pop van 1,5 jaar oud denk ik , en heeft het hier wel naar haar zijn , ze is beste vriendjes met Sky en Belle , die hier ook dezelfde tijd is komen wonen . Ze is een lief valkje die ook heel graag speelt en sloopt , en heeft veerl vriendjes ook hier!
Xenia is dus ook grijs , maar het verschil is dat Xenia gele wangen heeft , Mysterie rode en Alix donkere ,(zie je dus niet)
Zo kan je ze uit elkaar houden voor het makkelijk te houden, haha

Hier dus XENIA

Grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

wat is xenia toch een prachtig valkje!

ik hoop voor jou dat je snel de medicijnen krijgt, dan kan je gaan beginnen ;)

het komt allemaal goed hoor!

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Kim , ik hoop het ook , gelukkig niets speciaals te zien nu , iedereen is speels en is aan het slopen en eten , dus denk ik niet dat er nog gaan sneuvelen , ach meiss , ik mag er niet aan denken , mijn arme Spirit !! Grtjs Ann :'( :-\

Kimm

nee daar moet je niet teveel aan denken. het heeft even tijd nodig ann. en dat je je verdrietig voeld is heel normaal anders zou het niet best zijn ;)

het is ook nog zo vers allemaal. spirit is vast wel bij je hoor, reken daar maar op.

liefs kim  :-*

Gerdy

ik moet steeds aan je denken meis..  op een gegeven moment heb je het een plekje kunnen geven..al moet je daar nu nog niet aan denken..

zou fijn zijn als het vanavond wel binnen is..dan kan je het morgen meteen aan je lieverds geven..zal voor jezelf een stuk meer rust geven.

en zoals Kimm al zegt..Spirit is vast wel bij je..

liefs gerdy