21 juli 2025, 18:47:53

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Marian

Goedemorgen Ann,

Al iets vernomen van het valkje buiten? Oh ik hoop het........zo zielig anders.........weinig kans om te overleven toch? :(

Weer genieten van je foto's. 8).......hihi...........net als de valkjes genieten van het snoepen :P

Probeer ik me ook aan te houden........eens in de week of trosgierst.......of zo'n snoepstaaf :D
Gisteren heb ik MUFFINS gekocht :o.......haha
....uiteraard valkjes-muffins ;D

Lijkt me geweldig....een volière met zoveel valkjes :-* :-*

Dat uploaden.........kost dat bij jou ook zoveel tijd?.........één voor één? ???

Fijne dag...en vast fijn weekend,
Groetjes, Marian

Sally

Hoi Ann,

Wa een heerlijke smulfoto's, t zijn echte snoepertjes he!!
Als je hier zo'n snoepstaafje in de kooi hangt is die ook in een mum van tijd op hoor, en hier zijn ze maar met 2 :D.
Maar veel kans dat de bodem van de kooi dan vol ligt met zo van die stukjes snoep. :P

Heb echt weer van je foto's genoten meid!!!

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hahhahahahaaaa ...Yvon bedoeld het niet kwaad hoor , ze wil me alleen maar verwittigen dat ik ze niet te veel van dat snoepgoed mag geven , want anders worden ze echt te dik he , ik kan ze ook nog met wilgentalkes , vogelmuur en gezond eten verwennen hoor , dat is even leuk en lekker voor ze , hihi ! Dus , Yvon , je hebt wel gelijk hoor , ik wil geen vetzakjes van ze maken , dus voortaan 1 keer in de week snoep en de rest andere dingen , er zijn gezonde dingetjes ook genoeg , hihi !

Hoi Bauke , jaja , ik ook maar moet toch zorgen dat ze niet te vet worden he , hihi !  Hmm , een paar centen zou ik niet zeggen  ;D ;D ;D ;D, hihi ! Hmm , voor 2 valkjes is het natuurlijk minder dan voor 20 of 22 valkjes en binnenkort heb ik er nog 3 bij, ihihi , dan staak ik wel even , ik kan het niet bijhouden anders , en als ik jonkies heb , kan ik ze niet eens houden he , want Beau komt in September ook nog met een jonkie en een partner erbij , hmm ..........dat is eigenlijk heel veel , want mijn eigen jonkies kan ik er dan niet bij nemen he , ik zal ze moeten wegdoen en verkopen .
:P :P :-\ :-\ :-\

Hoi Sally , haha , leuk dat je hebt genoten , hier komen er nog meer hoor !

Hoi Marian , ach meid , ik ben al on van deze morgen maar heb pas mijn foto's deze namiddag (nu dus) kunnen plaatsen want tussendoor moest ik nog gaan wandelen met Hayley , wel eigenlijk liep ze gewoon achter ons in een weide los maar ik moest haar in de gaten houden he , en ik moest ook nog naar de winkel nieuwe speeltjes voor mijn valkjes halen , en dan ook nog eten tussendoor , nu ben ik een uur bezig geweest met foto's te uploaden , verkleinen en op het forum te zetten , pffff. Dat duur wel lang , en soms gaat het heel traag ook nog ! Maar ik heb het er voor over hoor , ik doe dat graag hoor ! Grtjs Ann

Hoi iedereen  , ik heb even gekeken en ga 30 ringen bestellen , voor de zekerheid !

Ik ga voor twee of 3 koppels blokken hangen hoor !
De anderen moeten nog wachten . Matthias en ik gaan dat doen in de paasvakantie dan kunnen we ze nog wat in de gaten houden wat ze doen he !

Sally

Hoi Ann,

Mooie foto's alweer!
Spannend zeg in de paasvakantie blokken ophangen. Leuk vooruitzicht!

groetjes Sally

♪ Marlies

Citaat van: ♪ Marlies op 12 november 2008, 01:15:48

Zie jij nou goed het verschil in kleur bij Yellow en Malou ?

Elke hobby kost geld.
De onze nou net ietsjes meer. ::) :P

Dierenfreackske

Hoi Marlies , ja hoor , ik zie heel goed het verschil in Yellow en Malou !  Onze hobby kost geld maar is het niet zo dat iedere hobby dat is ???  ;D ;D ;D ;) ;) ;) ;) :) :) :) :-\ :-\ 8)

Dierenfreackske

Hoi iedereen , ik ben net terug van in de voiliere , en ik heb net iets ontdekt bij Sky ! :-\ :-\

Zijn ene nagel groeit naar de buitenkant ?? Moet ik de va bellen ?? Wat kan ik doen he ! Ik kan het niet bij ziek schrijven of gewond want dat is het niet he ! Misschien heeft iemand van jullie ervaring ?? Ach , hij heeft er duidelijk geen last van maar ja , zijn nagel kan toch zo niet afslijten he ! Grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

leuk blokken hangen! gaaf hoor.
en wat je vraag betreft dat weet ik niet. je kan het ook vragen bij andere vragen.  ;)  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Dank je wel Kim , had ik nog niet aan gedacht eigenlijk , al ga ik volgende week toch maar eens laten kijken door een va denk ik , ik durf dat valkje niet te pakken he  , nee , ik pak het niet want ik durf het toch niet zelf te doen zoiets , veel te bang dat ik het niet goed doe , ik heb dat nog niet gedaan , een nagel geknipt he ! Ik zet de vraag nog eens bij andere vragen he ! , thx he meiss. Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Wat een mooie foto's weer!!
Ik ben benieuwd of je het valkje nog weer ziet.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke , jeetje he , ik heb het valkje niet gezien , maar iemand uit mijn buurt en vandaag niets gehoord van haar , ik word er gek van he , br!! Wat erg he ...ik hoop dat iemand het valkje gevonden heeft en ze heeft binnen genomen , want hier zijn veel roofvogels en ze vliegen hier alle dagen rond he , zo erg ! Ik vrees het ergste voor dat valkje , ik hoop van niet he ! Ik ben deze namiddag wel aan dat mens haar deur geweest maar ze was ook niet thuis , ze moet werken in de namiddag tot 20 u 's avonds he ! Dus met dat slechte weer nog eens ....ach ik vind het zo erg natuurlijk , ik heb ook een kooi buiten gezet van Suske en Wiske maar helaas , mijn valkjes waren niet luid genoeg voor het valkje , want het heeft niet geholpen , ...ik krijg de tranen in mijn ogen als ik aan dat valkje denk he !

Ik ga morgen vroeg weer langs daar langs en eens vragen of ze iets gehoord heeft en als ze hem ziet dat ze het moet lokken met trosgierstr , ik breng haar een staaf !Een snoepstokje! Ach , ik denk niet dat het gaat helpen he , maar ja , het is beter dan niets doen he !

Morgen ben ik thuis , maar ik kan nog niet zo lang wandelen he ! En de mannen zijn weg , terwijl ik de valkjes en Hayley verzorg he !

Deze avond was het echt heel vroeg donker met dat slechte weer he , en ik heb het licht aan gestoken voor de valkjes van de garage , maar voor een half uur want ze wilden toch gaan slapen he ! Ik heb een paar foto's gemaakt met het licht aan van de valkjes in de voiliere , best gezellig in het avondlicht hoor. Grt'js Ann

Dierenfreackske

Foto's he , ik was ze vergeten he , die komen er srtaks aan hoor , eerst even verkleinen he !
Ik heb een nieuwe schommel opgehangen he ! Grtjs Ann

Caroline

Hey wat leuk Ann, je eigen ringen bestellen .... blokken ophangen .... steaks je eigen jongen .... helemaal leuk!!!

Prachtige foto's heb je weer geplaatst.

Fijn weekend.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline , jij ook hoor , en wat een mooie handtekening heb je weer , grtjs Ann

Kaatje

Hoi Ann,

Wat een geweldige foto's heb je weer geplaatst, vooral ook van de snoepstaven in de driekhoekschommel ! Dit is echt een schommel die ik nog heel erg graag wil hebben en hem zeker nog ga nemen.

Boven de kooi zit er namelijk nog een haak in het plafond en als ik de schommel dan iets laat zakken tot een cm of 40 vanaf de kooi dan gaan ze er vast opzitten !

Ja, deze hobby kost geld, maar dat is inderdaad met elke hobby volgens mij hoor !

Ach gut, .... ja ik weet hoe zeer dit aan je hart gaat, ik hoop dan ook werkelijk dat het valkje op jouw valkjes geluiden afkomt want ik weet hoe graag je dit valkje wilt helpen en er ook heel veel aan denkt dat dit valkje nu in de kou zit  :(

Je bent echt een toppertje voor alle dieren hoor, dat siert je zo, je bent een schat !

Ik wens je een heel fijn weekend toe  :-*

Liefs, Karin