21 juli 2025, 23:23:38

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Kimm

hoi ann,

wat een leuke schommel! ik kom die dingen nergens tegen, nou ja ik heb wel een keertje 1 gezien maar dan zijn ze mega duur.

leuke foto's!!!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim  , hier is zo'n papegaaien en parkieten speelgoedwinkel op een kwartiertje hier vandaan , en die schommel is voor 30 euro ofzo iets ! Valt nog mee he ! Grtjs Ann

Kimm

zoiets heb ik niet in de buurt zitten dan moet ik het al online gaan bestellen.

ik wil graag voor mijn verjaardag een speelstandaard voor de valkjes hebben. dat vind ik erg handig. zijn ook nog prijzig hoor. maar wel mooi en leuk voor de valkjes :D

liefs kim

Anke

Hoi Ann,
Wat een leuke foto's :)
Hihi die stoel is zeker voor jou om een kopje koffie te drinken? :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Hoi Ann,

Goh ik sta weer wat achter in jouw boekje, ik moest me schamen.
Maar ik heb dus vollop van jouw foto's genoten, en die laatste foto's met die stoel. Kijk uit als je daar op gaat zitten met een kopje koffie dat er geen "valkjes(melk)" in je kop valt he... :D

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Kim , jaaaaaaaaaa inderdaad handig he !

Hoi Anke
Hahahaha , inderdaad , dus bereid je maar voor he ! Grtjs Ann ;D ;D

Hoi Sally , niet erg hoor ! Blij dat je weer hebt genoten hoor ! Grtjs Ann

Hoi hoi , deze namiddag veel bezoek hier , dus het was erg druk hier , maar tussendoor toch enkele foto's gemaakt !

Grtjs Ann

Nala

Ayko , Sky en Alix

Alix en Ayko

Ayko

Crystal

Alix en Ayko

Ayko en Belle

Crystal , Ayko en Alix

Suske en Alix

Belle

Suske

Kimm

haha prachtig ann! heerlijk snoepen :D

mooie zonnige foto's!

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Kim , ja , dat is 1 van hun lievelingsbezigheden , eten , en snoepen he ! De knabbelstaafjes zijn ondertussen geplunderd hoor ! Grtjs Ann ;D

Kimm

ja dat is zo op he! ik heb ze ook al weer gekocht vandaag, maar ze hebben vandaag eerst trosgierst gehad. dus morgen of maandag een lekkere stengel!

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi , wij hebben een beetje verder gewerkt aan de voiliere terwijl mijn collega hier was en aan de rand stond vogelmuur , we hebben deze allemaal aan de valkjes gegeven , en het was al weer op deze avond hoor, jammer dat ik er geen foto's heb kunnen van maken , morgen ziojn we heel de dag bijna weg , eerst hondenschool tot 10.30 dan wel even tot 14 u thuis bij de valkjes en dan naar de zee met Hayley tot een uur of 7 ' s avonds , rond de late morgen en 's middags en 's avonds na 20 u kan ik nog wat forummen en foto's plaatsen , hihi ! Wat leuk dat je valkje een popje is en wat een supermooie naam heb je uiteindelijk bedacht ! Heerlijk! Grtjs Ann

Caroline

Een hele fijne zondag, Ann.  :D

EN Kim .... ik weet niet of jullie die in de buurt hebben maar ik heb de driehoekschommel ooit gehaald bij de Jumper .... was niet zo gek duur toen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hoi caroline,

ja de jumper zit hier dichtbij. ik zal daar eens gaan kijken :D  :D  :)

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Kim en Caroline , goed idee hoor ! Ze zijn  daar echt verzot op hoor !
Hoi hoi , nieuwe kattengras vandaag , Fleur en Mysterie waren al de eerste die er bij waren om te slopen , grtjs Ann

Gerda

Hoi Ann,

wat een superleuke foto's weer!

Gaat alles nu weer goed met de valkjes?
Ik vind het erg bewonderenswaardig hoe je ze er weer bovenop hebt gekregen. Complimenten!

Liefs, Gerda

Kimm

wat een slopers zijn het he! leuk hoor dat kattengras  :D  :D

ga ik ook maar eens kopen voor ze!

liefs kim