20 juli 2025, 01:04:59

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Kimm

ja die lijkt inderdaad op happy  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi kim , jaaaaaa , ik vind hem supermooi ook !  :D :D
Ik ben benieuwd hoe hij er gaat uitzien na zijn volgende rui !
Na de winter dus , hihi !  Grtjs Ann

Kimm

ik denk dat zijn koppie nog wat witter wordt, want ik zie nog wat grijze veren zitten.  :D

Dierenfreackske

Hoi Kim , ja , dat is waar , misschien wordt zijn koppie ook zo wit , als Happy , mooi he ! Grtjs Ann

Kimm

ja dat is erg mooi alhoewel ik het grijze koppie ook heel erg mooi vond staan. het stond wat zachter :D  :D

Anke

Hoi Ann,
Joepie weer foto's ;D
Mooi,prachtig,kleurig,gezellig en vooral gewoon leuk om naar te kijken ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Kim , ja dat is waar ! hihi  ! Grtjs Ann

Sky en Belle
http://www.youtube.com/watch?v=KClyFan3UPE

Djonah

Belle

Sky

Spirit

Silver , Pearl

Belle en Silver

Spirit

Silver

Belle

Nala

Xenia

Crystal

Silver

Shadow  Silver

Rob S

Wat heb jij toch altijd mooie foto's van je valkjes, hoe komt het dat ze altijd zo rustig zijn als je in de voliere bent? Of zijn ze stiekem allemaal tam of tam geweest ;D?

Dierenfreackske

Hoi Rob , Suske , Wiske , Pearl Crystal en Nala zijn tam , de rest heb ik zo een beetje tam gemaakt gezorgd dat ze niet bang zijn van mensen ! Ik ga geregeld in de voiliere he , en breng dan wat lekkers mee , en ze komen er direct op af , natuurlijk zijn, ze niet tam ook de rest , ik heb net 3 nieuwe dus die waren ook bang hoor , maar ze zitten rustig en zijn al minder bang , ik krijg ze wel zo ver dat ze naar me toe komen hoor ! Hier zitten ze wel rustig , en hebben een ruime voiliere waar ze zich op hun gemakkie voelen denk ik !
Grtjs Ann

Dierenfreackske

8 oktober 2008, 23:00:55 #3609 Last Edit: 8 oktober 2008, 23:18:00 by Dierenfreackske
Hoi , de valkjes hebben weer genoten van hun sloopmomentje maar ook van hun rustmomentje in het binnenhok ( kleine gedeelte ) waar ze zo graag hun eens terugtrekken als ze willen dutten overdag ! Grtjs Ann

Foto's tijdens hun rustmomentje in het kleinbe gedeelte .
Even de voiliere eens langs de andere kant

Effe rusten

Silver

Shadow

Mysterie

Wiske

Pearl en Yellow

Yellow

Silver

Ayko

Wiske

Silver

Crystal

Silver

Alix

Felix

Shadow

Silver

Suske en Alix

Suske

Fleur

Boy

Ayko

Silver , Suske

Silver

Malou , Silver

Mysterie en Ayko

Suske

Kimm

wauwieeeeeeeeeeeeeeee geweldig!!!

liefs kim

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Nu kan ik dadelijk lekker slapen.
Heb weer prachtige foto's gezien van even prachtige valkjes :D
Dankjewel en Weltrusten ;)

Dierenfreackske

Hoi hoi , lekker in het zonnetje genieten

Spirit

Kenji

Chika

Alix

Suske en Alix

Suske

Dierenfreackske

Hoi hoi , Suske is in de rui , maar heeft er niet te veel last van
Wiske is in zijn nopjes met het kattengras en zit veel samen met Mysterie , samen eten , spelen slopen ,kroelen ,...
Malou en boy zijn zo verliefd als wat maar ook het nieuwe koppeltje van Thierry die ik kocht !Belle kroelt Sky en omgekeerd , ook is Xenia veel in hun buurt !
Nala is gek op Crystal en Shadow op Pearl denk ik !
Fleur en Kenji zitten ook veel samen en Alix en Ayko ook , Alix kwam gisteren op mijn hoofd zitten , wel leuk !
Djonah en Yellow zijn ook heel close en Silver en Suske spelen vaal samen ! Deze morgen al een beetje de kast beetje proper gemaakt en de stoelen in de voiliere waar ze vaal op zitten !
Ook een nieuw voederhuisje voor hen , en nog spullen voor in de voiliere hoor ! Het net is er uit om te reinigen !
Het zonnetje schijnt nu en het s zalig , de valkjes vinden het ook leuk hoor ! Nieuw kattengras gezet 2 potjes en morgen trosgierst terug , 4 stokjes weer !

Ook ga ik mijn valkjes observeren vanmiddag , hihi ! En genieten hoor ! Hayley slaapt want ze heeft al veel gespeeld ook ! Ook eten en drinken ververst in de voiliere ! Nog 2 dagen medicijntjes en het is gelukkig genoeg !
Daarna krijgen ze nog extra vitamines in hun drinkwater !
Ze krijgen ook steeds flessenwater !Of water dat eerst gekookt is  , en afgekoeld natuurlijk !

Bovenaan lag stro maar dat is al gesloopt natuurlijk !

*Manon*

Leuke foto's weer Ann en inderdaad ziet het er allemaal lekker rustig uit.
Je hebt echt prachtige valkjes en ik vind de foto's zo mooi waar ze met elkaar lekker zitten te dutten... zoveel mooie valkjes bij elkaar... een genot om naar te kijken lijkt me!  ;D ;D