21 juli 2025, 00:01:53

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Ach gos.. wat een schattig koppeltje.. zo innig aan het knuffelen!

en de foto's daarna zijn ook weer schitterend Ann.. die vogels hebben het maar goed bij jou!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Hoi Debby , ik hoop het toch ,  ik maak het een beetje naar hun zin hier hoop ik !
Ja , het koppeltje met de bronzefallowman is echt heel deep in love hoor ! ,hihi ! Misschien ook donsjes van hen volgend jaar !??  Ik hoop het toch ! Grtjs Ann

Rob S

He Ann,

Wat zie ik hier voor interessants, jij hebt een bonte bronze fallow man? Wat voor pop heb je daar tegenover staan en wat voor jongen verwacht je daaruit?

Hermien

Kwijl, kwijl. Met vier mannen ga ik dus nóóit zulke lieve tafereeltjes kunnen fotograferen. Alhoewel......Silvo doet nog steeds heftig zijn best om bij zijn oudste broer Gabber 'op te vallen' oftewel Silvo valt op Gabber.... ;D 

Wie weet dus ooit toch............ :o

Dierenfreackske

Over welk valkje heb je het , welke foto ? Grtjs  :-\ :-\Ann

Hoi Hermien , hahahahha ....leuk toch ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Dierenfreackske

Kijk wat Silke maakte voor me ? 
Een site met mijn valkjes , grtjs Ann

Monky

Hi Ann,

Daar ben ik weer eens  :)

Ik wilde even zeggen dat ik je handtekening erg mooi vind. Het heeft iets dromerigs.
Ik zat ook je foto's te bekijken en ik ben echt helemaal weg van jouw Belle. Ze doet haar naam eer aan.

Je hebt heerlijke foto's geplaatst  :)

Groetjes,
Monky

Rob S

Over deze, maar volgens mij is het een cinnamon of niet?

Dierenfreackske

Hoi Rob , het is een bronze fallow / split geelwang en het popje is een lutinogeelwangbronzefallow . Cinnamon , dat weet ik niet hoor ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Leuk hoor die site met foto's :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke , thx , alle eer aan Silke hoor ! Grtjs Ann

*Yvon

Hoi hoi

Wouwww,je nieuwe valkjes zijn heel erg mooi !!  :-*
Aan je site is iig al een beginnetje aangemaakt,ben benieuwd naar wat ermeer komt.  :)
Ik heb wat foto's gemaakt bij Anke van jouw valkjes.  :D
Anke zal ze naar jou sturen.  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Yvon , wat gaaf dat je foto's hebt gemaakt bij Anke , ik kijk er al naar uit hoor ! Grtjs Ann

Gerdy

Hoi Ann

Ik kan maar een ding zeggen...SUPER fotos

gr gerdy