20 juli 2025, 10:45:25

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

I_Xyzyx_I

Hoi Ann

Of uit het koppel van Tierry ;D . Jammer dat je de tijd niet vooruit kan spoelen zodat het weer kweekseizoen is :P

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Dierenfreackske

Hahaha ...uit het koppel van Thierry ?  Maar ja , we hopen het dat er een nestje komt he ! Ik hoop ook dat het lukt volgend jaar ! Ik kijk er zo naar uit om die lieve schattige donsjes ook te hebben he ! Grtjs Ann

I_Xyzyx_I

Hoi Ann

Ja dat is echt geweldig! De eerste keer dat je zo'n jonkie in het echt ziet schrik je je echt kapot van hoe lelijk die beestjes wel niet zijn.. en geloof me, foto's bereiden je er niet op voor ;)
Maar ondanks dat ze zo lelijk zijn, hebben ze ook iets ontzettend schattigs en zijn ze eigenlijk niet te weerstaan ;D

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Kaatje

Hoi Ann,

Je foto's zijn altijd leuk om naar te kijken, het zijn plaatjes  :-* Hihi, ik geloof best als je zegt dat het vol begint te raken bij jou, ... ik ben echt de tel kwijt inmiddels, maar hoeveel heb je er nu straks !?

Ja, ik zat al aan boven te denken en dan Paco en de meiden beneden te houden, maar ik geloof niet dat Rick dat ziet zitten, of ik moet erg lang aandringen  ;)

Maar nogmaals als ik plaats buiten had, dan wist ik het wel en zou ook alles willen kopen. Vandaag nog even voor de valkjes nog even zitten snuffelen, en was gelijk weer 50,- armer voor die gekke valkjes  :D

Ga maar lekker door met plaatsen, wij genieten wel !

Liefs, Karin

Kirsten

Hoi Ann,

Je foto's zijn in 1 woord geweldig!
Ik heb enorm genoten in ieder geval.

Ik hoop dat er volgend kweekseizoen gezonde lieve donsjes geboren worden, waar je net zo van mag genieten als van je volwassen valken.
Het blijft iets bijzonders, dat zeg ik elk seizoen weer.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Dierenfreackske

Hoi Karin , thanks voor het complinment , haha ...ja , ik geniet echt wel van ze he , en ik hoop dat ik volgend jaar eens een paar nestjes heb , hihi !
Hier weer foto's , geniet maar hoor , grtjs Ann

Hoi Jasper , ja hoor !

Hoi Kirsten , ja  ik kijk er zcht naar uit , hihi , grtjs Ann

Caroline

Hoi meis, hele mooie foto's heb je weer geplaatst!!  :D

Morgen je nieuwe koppel .... spannend.  :)

Heel veel plezier als ze komen.

Heerlijke foto's van Hailey ... wat wordt ze al groot. Doet ze het goed op puppyles??

Ik zag je weer regelmatig 's nachts online, heb je weer veel lijn met dit vochtige weer??

Hopelijk wordt het snel dragelijk voor je.

Dikke knuffel.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hey ann,

hoe gaat het met jou? gaat het allemaal een beetje?
inderdaad wat karin zegt, je bent weer erg vroeg op meis.

morgen krijg je de volgende valkjes? leuk voor je hoor. echt super. ik wens je dan ook erg veel plezier!

liefs kim :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Caroline , ja , ze doet het heel goed , het waren er nogal veel vandaag en het was ook 3 kwartier les , en het laatste kwartier was ze het beu ,  hihi !

Met de valkjes gaat het super , deze nm even langsgeweest naar de da en apotheek om ornecure die ik nog 10 dagen moet geven , dan een mestonderzoek en dan alleen nog vitaminen he!  Morgen komen mijn 3 valkjes van Thierry , het is niet Beau maar wel ook een bleekmaskertje om Felix niet alleen te laten , en te koppelen , Beau blijft tot mijn spijt maar toch om iemand verder te helpen met de kweek bij de jongen die de 3 voor me haalden bij Thierry ! Gelukkig komt ze nog bij mij terecht daarna ! En dan laat ik ze nooit meer los , hihi !
Ik krijg ook nog een jong van haar met een mooie partner , hihi ! Maar dat is voor de toekomst he !

Nu is het belangrijk dat ik de rest van mijn toekomstige valkjes gezond en fit kan houden , hihi !
Ik kijk ook uit naar mijn 3 valkjes en natuurlijk mijn ontmoeting met Anke en ook Yvon misschien als ze mee kan komen he ! Ik kijk er wel naar uit hoor ! En naar Nottie , Sonny en Luna , ach ik wou dat ze al hier waren , ik ben zoooooo benieuwd he !
Vandaag heb ik ook de valkjes rijst , spagettisliertjes , worteltjes en druiven gegeven. Ze hebben er heerlijk van gesmuld ! Het was ook heel winderig weer en koud nogal , dus heb ik niet alsmaar in de voiliere geweest voor foto's , ook omdat het zeil goed gespannen hing tegen de wind , maar wel voor de deur dus moest ik telkens ik binnen wou eerst alles losmaken he van touwtjes en daarna weer vast !
Knap lastig hoor ! Maarja , voor mijn valkjes alles he !
Verder gaat alles heel goed eigenlijk met ze , en wacht ik ongeduldig om mijn 3 nieuwe kanjers die morgen komen , het zal al 20 u . zijn eer ze komen, , dus blijven ze wel appart.
Het zijn geen tamme valkjes maarja , da's ook wel gaaf !
Het moeten niet allemaal tamme zijn he ! Hier nog wat foto's van tijdens hun eetmomentje deze middag !

Kenji en Crystal

Kenji en Nala  en Pearl

Kenji , Nala , Crystal en Pearl

Crystal

Ook Chika komt eten !

Crystal met de wortel en Kenji kijkt toe

Verdorie ,nu valt het worteltje

En Kenji vond het zo schattig

Nala en Pearl , Chika ook

Crystal

Pearl

Smullen

Chika lekker bezig met smullen ook

Kenji fier tussen de 2 meiden en zusjes Crystal en Pearl

Effe binnen nog wat foto's

Lekker relaxed

Kimm

hoi ann,

zo wat kunnen ze lekker smullen zeg! heerlijk hoor dat maaltje.

spannend hoor als je valkjes komen :D  :D

liefs kim

Dierenfreackske

Hey Kim , ja , af en toe moet dat kunnen he zo'n maaltijdje ! Grtjs Ann .

Hoi hoi , vandaag even vogelmuur halen en wilg en berkentakken voor mijn valkjes ! Deze avond komen mijn 3 lieve kanjers , ja drie , niet Beau maar ook eentje die ik mag houden , goed he , Beau blijft nof bij Yannick tot na het kweekseizoen . Daarna komt ze ook samen met een jong van haar en, partner , hihi ! Ik ben zo gelukkig ook ! Lekker met Hayley gespeeld daarnet en nu slaapt ze , straks komt mijn collega en gaan we naar de valkjes gaan kijken buiten , hihi !

De medicatie in hun drinkwater moet ik tot 10 oktober geven en dan overstappen naar gewoon allemaal vitaminen he !
Ik hoop dat het mestonderzoek goed is !

Nu eerst even wat opruimen hier en straks foto's maken van de valkjes ! Grtjs Ann

I_Xyzyx_I

Spannend hoor ;) nog maar een paar uurtjes wachten en dan heb je je vogeltjes ;D

Groetjes Jasper

Kimm

Anke

Hoi Ann,
Ik had weer wat in te halen hier :)
Van je foto's heb ik genoten!
Nog heel even en dan zijn je nieuwe valkjes er :)
Veel plezier!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Wederom heb ik super genoten van alle prachtige foto's.
Geweldig dat er weer een koppeltje bij komt.

Je je puppy Hailey is echt een superschatje.

Vind de foto's van je zoon met Hailey ook erg leuk.

Groetjessssssssss