18 juli 2025, 16:25:07

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Kim , dank je hoor ! Ja , ik hou me graag bezig , ik hoop alleen dat ik het goed gaat doen .

Deze denk ik dat Ayko en Alix en dan heb ik zowel dominant pastel witmasker poppen als mannen en ook van wildkleur poppen en mannen , goed he ! Met hen wil ik eerst proberen , omdat ik alleen nog maar hen heb zien wipwappen , dus daar gaan toch eitjes van komen , dan moet ik ook nog een kweekkoppel hebben , ik hoop dat het net zo goed gaat als bij Caroline of Anke ....blablabla ......ik ga me zeker geen kweeker noemen hoor een beginnende hobby kweekster en dat blijft zo ! Mattias wil later dat doen ook , dus als hij ooit z'n eigen huisje heeft , kunnen we elkaar helpen he !

Foto's nu

Pearl

Wiske

Nala

Pearl

Nala

Alix

Spirit

Silver

Nala

Wiske , Spirit en Nala

Nala

Nala

Spirit

Silver Spirit en Nala

Kimm

leuk hoor dat je samen met je zoon een leuke hobby hebt. kan je inderdaad elkaar gaan helpen.

mooie foto's van je kanjers!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Ann,
Wat een prachtige foto's weer van je knappe valkjes!!
Leuk hoor dat Matthias ook graag met de valkjes bezig is :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Kim ... inderdaad ,  het is leuk als je iemand kan helpen he
Fijn dat je hebt genoten he , grtjs Ann

Hoi Anke , fijn dat je weer hebt genoten , en van Matthias wist je al  8)   hihi  !

Hey ...Silke heeft een site gemaakt maar heb hem nog niet gezien , ze wou dat perse doen voor me ! Ik vind dat zooo lief van haar want ik kan da niet !

Ik heb daarnet de factuur betaald van one. com voor mijn site .
Nu hopen dat ik er iets mee kan doen he , grtjs Ann

*Manon*

Hoi Ann,

Een eigen website  :o :o Gaaf joh, ik ben benieuwd en ga zeker een kijkje nemen als ie klaar is!

Leuke foto's weer van je valkjes  :D :D

Dierenfreackske

Hoi Manon , ja...leuk he , ik vind het echt wel supertof ook van Silke . Ik hoop dat ik er kan mee werken.
Fijn dat je genoten hebt , grtjs Ann

Hoi iedereen ...alles is heel goed hier , de valkjes krijgen braaf hun medicatie nog steeds toegediend in hun drinkwater !
Begin oktober is er weer eens een mestonderzoek , en als het nog niet helemaal weg zou zijn laat ik nog eens een onderzoek doen , tot alles helemaal weg is !

Ik denk wel dat alles weg is nu ! Ik zie alleen normale mest liggen .

Shadow

Kimm

hoi ann,

fijn dat het zo goed gaat met de medicatie etc. het is al bijna oktober dus ik ben benieuwd naar het nieuwe mest onderzoek. het zal vast heel erg positief zijn denk ik.

wauw, shadow is erg erg knap hoor :D  :D  :D

liefs kim

*Manon*

Hoi Ann,

Fijn dat het tot op heden allemaal goed lijkt te gaan.
Groot gelijk dat je ze laat onderzoeken tot dat het werkelijk helemaal weg is!

Mooie foto's weer  ;D

Dierenfreackske

Hoi Kimm ,

Ik hoop het ook dat alles positief is hoor !

Hoi Kim
Ja , he , ik ook

Hoi Manon , inderdaad he !  grtjs Ann

Hoi iedereen

Wiske

Kimm

hoi ann,

die witmasker zonder witte kop is ook erg mooi zeg! is het een popje?

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Kim , zonder witte kop ? Op welke foto heb je het ? Hihihi! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi ..  alles is goed hier ook met de valkjes , binnenkort heb ik mijn koppeltje bleekmaskers . Beau blijft nog bij Yannick omdat hij er persee mee wil kweken eens ! Ik krijg ze na de kweek , , mijn koppeltje zit ook bij Yannick , en die brengt hij deze week naar hier ( begin volgende week )
Ik ben benieuwd hoor ! hij kan iets kweken die zelf Thierry niet heeft met mijn bleekmasker zegt hij ! Daarom ben ik het hem een beetje verschuldigd ! Maar we hebben een deal , het is goed zo !Ik hoop dat Felix ook op het andere bleekmaskerpopje valt ! Ik ga ze wel houden dan , ik hou ze gewoon . En ik krijg het koppel nu en een andere pop bleekmasker in de plaats ! Beau zal goed verzorgd worden en niet te veel stress ! Het is hem geraden ook hoor . hihi !

Nieuwe foto's
Shadow  en Silver

Caroline

Beautje blijft bij Yannick?? Je bent echt veel te goed.  :-*

Gave foto's, ben heel erg benieuwd naar je eerste foto's van je nieuwe koppeltjes.  :)

FIjn weekend, Ann. 
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline , ze zijn er nog niet , ik denk begin of half volgende week ! Vandaag was ik zelf niet thuis en straks moet ik weer weg , dus kon hij ze nu niet brengen en zal het voor volgende week zijn , ik ben zelf ook benieuwd om ze te bewonderen hoor ! Ik kijk er heel erg naar uit ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Ik had weer heel wat foto's in te halen ;D
Fijn dat het zo goed gaat met al je valkjes en dat de flagaten nu toch echt weg lijken te zijn :)

Spannend hoor de komst van je nieuwe aanwinsten!!]
Ik wens je een heel fijn weekend :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes