20 juli 2025, 11:41:18

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi , ben deze middag krulwilg gaan halen voor mijn lieve valkjes ! En foto's gemaakt ook ! Alles gaat hier goed hoor !
De flagellaten zijn verdwenen voorgoed hoop ik , hihi !

Ze krijgen mijn valkjes niet klein hoor stomme beestjes !Grtjs Ann

Dierenfreackske

Kaatje

Hoi Ann,

Wat een gave foto's heb je weer gemaakt en echt heel fijn dat de flagellaten zijn verdwenen, dat moet echt een hele geruststelling zijn, poeh ! Je moet nog even zo doorgaan las ik, ... met iets geven, toch !? Je doet het super, dus als je zo doorgaat dan komt het helemaal goed hè  :-*  :-*

Je hebt echt prachtvalkjes en ze hebben het grandioos bij jou, wat is Hailey toch een schatje, daar moet ik ook snel weer eens gaan lezen en nog veel meer boekjes  :o

Lekker hoor krulwilg, ze snoepen er lekker van als ik zo kijk. Je maakt ook altijd leuke foto's en je hebt ook zoveel leuke valkjes ! En natuurlijk de volière, die is gewoon echt ontzettend mooi, daar ben ik helemaal weg van, dus de valkjes vast helemaal, soms denk ik wel eens, ... wat hebben ze toch een heerlijk leven want ze mogen van ons valkjesliefhebber ( bijna ) alles  ;D

Heb er van genoten meid ! Je krijgt een grote dikke knuffel en voor je valkjes en Hailey ook ! Ooit komt er een meeting en dan zien we elkaar, dat zou echt super zijn  :D

Liefs, Karin  :-*

Dierenfreackske

Hoi Karin ,  wat hebben de valkjes het goed he bij ons ...gelukkig wel he ! Het zou maar erg zijn !

Grtjs Ann

Hoi iedereen , alles gaat goed hier ook ! De valkjes genieten van het herfstzonnetje , ik heb het ook alweer razend druk (in de goede zin ) gehad nu , elke dag wel iets te doen met mijn vriendinnen en hondjes , pony's .....gisteren stond ik bij iemand die in het Asiel  werk in de gemeente hier verderop in Waarschoot ( bij Eeklo) en die vrouw had een egeltje zo 'n mini- egeltje van een paar dagen oud gevonden zonder moeder en nu voed ze het zelf op met zo'n piepklein flesje , ik heb gezegt dat ik eens foto's wil maken daarvan , hihi , superlief ! Er heeft ook iemend vorig weekend 4 kleine kittens van zo'n 4 weken in haar tuin afgezet ... die lopen nu ook bij haar in huis , terwijl ze zelf al 3 katten heeft , 2 honden , kippen en eenden . Ze zoekt ook nog een nieuwe thuis voor 3 kittens . Ik ben allergisch aan katjes en met mijn vogeltjes hier en hondje zou ik het niet kunnen nemen he !

Deze morgen kon ik ook niet forummen want dan was hier een collega van me ! We hebben gekletst en naar de valkjes gekeken en met Hayley gespeeld !

Ik ga nu terug bij mijn valkjes , ik maak straks foto's om te plaatsen vanavond , grtjs Ann

Kaatje

Hoi Ann,

Ik wilde je nog even snel gedag zeggen, geef de valkjes maar een dikke knuffel  :-*  :-*

Liefs, Karin

Kirsten

Hoi Ann,

Wat een geweldige foto's! Heerlijk om ze zo met de wilg bezig te zien  :-* :D

je hebt het zo te lezen ook lekker druk!  ;D
Jeetje dat kleine egeltje, ik hoop dat ie het redt  :-\
Foto's zijn altijd leuk  ;)

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Anke

Hoi Ann,
Ik had weer wat mooie foto's in te halen :)
Het was echt genieten :)
Wat een leuk gezicht je valkjes zo temidden van de krulwilgtakken :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

I_Xyzyx_I

Hoi Ann

Wat een mooie foto's!

En ik ben ook ontzettend blij voor je dat de flagaten zo goed als weg zijn, ik hoop dat deze niet meer terug komen!

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Gerdy

Hoi Ann

nogmaals gefeliciteerd dat de flagaten weg zijn..zal een hele geruststelling zijn..wat een super mooie foto's van je valkjes tussen het groen van de krulwilgen..net of ze in een park zitten.

gr Gerdy

♪ Marlies

Mooie foto's weer Ann. :o

Maar dat kan natuurlijk ook niet anders met zulke mooie valkjes.

Al enig idee wanneer Nottie en ?  :-[  bij jullie komen ?

Caroline

Jeetje, wat ben je toch een bezig bijtje.  ;)

En dan in de tussentijd ook steeds weer mooie foto's voor ons komen plaatsen, super hoor.

En nu die vieze enge beestjes weg zijn kun je een date gaan plannen met Anke .... dan komen de 3 andere lieverds je collectie verbreden.  :D

Lekker blijven genieten hoor meis.  :D

Knuffel voor je mooie hondje.  :-*

PS. voor de volgende meeting moet je proberen mee te gaan hoor, zou echt heel erg leuk zijn.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Marlies , we hebben nog niet precies een datum vastgelegt , maar het zal denk ik in oktober zijn ! Grtjs Ann

Hoi Caroline , wanneer is dat dan die meeting ? Ik zou heel graag eens gaan , eens iedereen van het forum ontmoeten , lekker kletsen met iedereen en natuurlijk ook de mooie vogels daar bewonderen he ! Ik zal proberen er bij te zijn volgende keer hoor ! Dat moet wel te doen zijn ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

He ja ...nog eens iets anders , ik heb Ayko zien wipwappen en niet bij Suske maar wel met Alix , haha ! Grtjs Ann :P :P
ik hoop dat hij het erbij laat , hihi ! Ik wil nu geen eitjes vinden he , ik kan nu nog geen nepeitjes geven want ik heb er geen , en nu moeten ze nog even wachten met eitjes leggen tot volgende lente - zomer !
Hopelijk beginnen ze hier toch niet allemaal plots te wipwappen hoor , haha ! ::)

Fototijd nu

Dierenfreackske

Hoi hoi ....ik ben in de wolken  !! Ja , je kan dat soms hebben he !
Ik ben gelukkig met mijn valkjes en hondje en andere diertjes , hihi !
Ik heb daarnet gespeeld met Hayley en zondag gaan we naar de puppyklas voor de eerste keer samen .
Ik ben zoooooooo blij dat ik eindelijk een beetje beter ben en eens ergens naartoe kan gaan zonder dat ik veel pijn heb , en mijn valkjes zien er ook allemaal goed uit hoor ! Grtjks Ann

Caroline

Oh Ann, wat fijn dat je eindelijk minder pijn hebt.

Heerlijk vooruitzicht, zondag puppyklas met Hayley, veel plezier.  :D

Voor jou ook een heel fijn weekend.

Knuffel.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.