20 juli 2025, 14:35:17

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hey Caroline ...ik moet 22 augustus bellen of ze er klaar voor is en als dat zo is mag ik ze op 23 aug. ophalen , en dan is ze net 7 weken oud !  Ja , ik kijk er zoooooooo naar uit om Hayley te verwelkomen , haaaa   ik ben ook verliefd mijn lutino bleekmaskertje , het is toch nog iets anders he , zo zachte wangetjes he en zo heerlijk fris zacht gele kleur , ach  , ik ben ook gewoon verliefd op haar !
Hihi , als Yellow donsjes heeft mag je er eentje komen kiezen hoor , hihi !  Grtjs Ann

Caroline

Dank je Ann.  :-*

Het geel lijkt inderdaad nog zachter geel daan van een geelwang.

En Hayley misschien 23 augustus halen .... wow, dit is al volgende week zaterdag, echt super voor je.  :D

Ik ga voor je duimen dat ze mee mag.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Ann,

Wat een ontzettend mooi en lief valkje is je lutino geelwang ! Deze foto vind ik prachtig  :-*

Ik ga ook heel erg hard duimen dat je Haley lekker mee mag nemen als ze daar klaar voor is. Dat zou dan al zaterdag over een week zijn, wouw !!

Liefs, Karin

Dierenfreackske

14 augustus 2008, 06:28:36 #3063 Last Edit: 14 augustus 2008, 13:21:01 by Dierenfreackske
Hoi Karin , ik moet al even denken , ik denk dat het mijn lutino bleekmaskertje was . Maar ik heb ook een lutino geelwang  bronze fallow he , die lijken wel op elkaar he ! Het is me nog niet gelukt de twee naast elkaar te krijgen , zodat je het verschil zie , je ziet het omdat het koppie van de geelwang iets donkerder is . Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Alles goed hier, bij de valkjesclub? :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke , ja hoor .
Ik ben naarnet 4 nieuwe stokjes trosgierst gaan hangen , en Nala was er natuurlijk als de kippen bij om te smullen , de meeste valkjes zoals Suske ,Wiske en hun vriendjes zaten in de grasjes gedeelte waar ik ook twee wortels met het groen eraan heb opgehangen , en 2 stokjes ! waarvan ze al begonnen te smullen , ook vers eten en drinken gegeven , straks nog wat poepjes op gaan rapen  en vers zand geven !
Nala heeft er lekker van gesmuld en toen kwamen ook Crystal en Pearl bij me zitten aan de trosgierst , wat een schatjes ook !
Ik mocht haar ook kroelen Pearl , Crystal had het niet zo graag terwijl ze at ! Dus heb ik er niet op aangedrongen he !
Ik mocht wel over haar rugje wrijven hoor ! Wat ik gedaan heb is Nala er dan af gezet want ze beet eerst Crystal in haar poot , en dat doet pijn hoor ! Dus van zodra ze een gil gaf heb ik Nala op een ander stokje gedaan , waar hij lekker bleef zitten . Boy en Malou zaten in de valkjes kooi en Suske en Ayko ook maar Suske wou steeds naar Boy trekken , Boy is al met Malou he , dus misschien is Suske wel een popje he .
Wat een raar valkje he !
Boy ging ook even op mijn arm voor trosgierst maar vloog direct al weer weg , wat jammer , maarja , hij is niet tam , maar ook al minder bang , Shadow is nog steeds een schuw valkje hoor !
Grtjs Ann

FOTOTIJD

Zijn koppie word mooi he
Felix

Djonah en Felix , 2 broertjes willen de trosgierst voor hen alleen
Kibbelaars

Yellow

Haha , voor mij alleen,

Ha , maar niet voor lang

Ik was hier eerst

Ga weg !

Nee , nooit

Ga jij weg

Jammer voor jou , ik blijf

De aanhouder wint

Djonah

Anke

Hoi Ann,
Wat zitten ze heerlijk te smullen :)
Tja ze willen natuurlijk allemaal het lekkerste stukje he, dus moet daarom gekibbeld worden ;)
Mooie foto's weer!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

;D ;D ;D  ja he , soms ben ik bang dat ze elkaar pijn doen , maar heb gelukkig nog niets ergs gezien tussen de valkjes , nou en de grasjes gaat het ook goed tegenwoordig , de rust is teruggekeerd ook , grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

felix zijn koppie wordt al mooi wit hoor! leuk he?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , ja , inderdaad ,  He , het is ook een lief valkje hoor !
Ik kijk al uit naar de foto's bij Snip en Snap die je gaat uploaden , grtjs Ann

Kirsten

Hoi Ann,

Ik kom eigenlijk alleen even binnenvallen om te zeggen dat ik genoten heb van je prachtige foto's!  :D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Dierenfreackske

Hoi Kirsten , leuk dat je eens komt binnenvallen en hebt genoten , grtjs Ann

I_Xyzyx_I

Hoi Ann

Het lijkt wel alsof het elke dag wel fototijd is bij jou, en elke dag zijn de foto's weer even mooi of zelfs mooier ;D

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

*~Jeanine~*

Wederom SUPERFOTO'S Ann.

Heb weer genoten ;D

Dierenfreackske

Hoi Rob , danks hoor ! Grtjs

Hoi Jeannine , leuk dat je weer hebt genoten hoor
Grtjs Ann