19 juli 2025, 22:19:07

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Ow , is dat zo ?    Hmmm  , ok , ik zal het eens proberen , weet jij het niet soms ?  Ik echt ook niet , geen wildkleur dan ? Ik heb hem gekocht voor 300 euro en ik weet niet eens of ze dominant pastel is normaal moet ze bleekmaskeer zijn , maar dat is het niet , en ook gaan wildkleur denk ik , maar wat dan wel ?? Ach ja   ....misschien , op vraag van Kim ?  Grtjs Ann

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Ja , echt wel , maar ik denk dat ik een klein beetje bedrogen ben , hmmmm    grtjs Ann

Kimm

jeetje die mystery mag je wel in het goud zetten ;D
dan moet het toch wel een bijzondere mutatie zijn :P

groetjes kim

Dierenfreackske

Ach , ik wou gewoon 2 dominant pastel bleekmaskers en het zou er een moeten geweest zijn maar die persoon heeft gewoon niet geweten welke dat was , een dominant pastel met ipv. bleekmasker gewoon anders donkerder wangen ?  Ook geen wildkleur ?  Bach , ja , ik vind ze mooi en dat is het voornaamste hoor ! Ik hou ze hoe dan ook , want ik vind ze gewoon mooi ! Veel of weinig geld he , ik wou ze alle vier gewoon uit dat nestje 2 dominant pastel witmaskers die ik zeker heb en dat gingen normaal bleekmaskers moeten zijn , maar dat is het niet , de andere is zelfs gewoon een wildkleur denk ik , zo oranje wangen dat Djonah krijgt , hihi ! Ook 300 gekost , potver , en dan heb ik nog altijd geen dominant pastel bleekmasker die ik wou , hihi ! Bedot ?  Ik zeg , ja !
Maar ik moet zekerheid hebben eer ik me daar over uitspreek he !Grtjs Ann

Caroline

:o :o :o :o :o

Jeetje Ann .... ik schrik en beetje.  :-[

Ik wilde schrijven: Mystery is een wildkleur popje mogelijk split bont .... maar nu lees ik dat je er € 300,= voor betaald hebt .... nou dan zou ik maar eens bij de kweker informeren wat ze precies is want ik zie het niet.  ::)

En voor € 300,= heb je hier en ook bij een hoop andere kwekers hier bijna 10 valkjes.  :P

Ik wil niet zeggen dat je belazerd ben maar zou toch eens even informeren hoe en wat, wat betreft de mutatie van Mystery .... ik vind haar namelijk weinig bijzonder eruit zien.  :-X
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Kom gewoon je boekje weer binnenvallen :P
Ga niet alles terug lezen.
Je hebt heel veel mooie valkjes erbij.

En 300,- euro voor 1 valkje vind ik ook ontzettend veel.
Ze is wel heel mooi daar niet van ;)

Groetjessssssssssss

Hermien

Die verkoper heeft zo wel een goudmijntje bekomen. Mijn duurste valkje was ZESTIG euro! Maar die van jou zullen toch op z'n minst GOUDEN eieren gaan leggen, zeker? Als dat zo is wil ik graag een gouden donsje bij je bestellen, wel een man natuurlijk, hè? Tjonge voor 300 euro heb je er in de meeste gevallen ook nog een kooi bij. Gelukkig kun je er zelf om lachen, want ik heb hier tranen in mijn ogen staan van de manier waarop je een en ander beschrijft. Zijn het vier valkjes? Dan zou ik ze de volgende namen geven:
Be
So
Dem
Ieterd

;D

Kimm

hoi ann,

maar dat neemt niet weg dat ik mystery ontzettend mooi vind hoor.
hij heeft toch een gele plekje op zijn koppie?
als hij ook zulke mooie jongen krijgt dan wil ik er ook eentje ;D

groetjes kim

♪ Marlies

Hoi Ann, ;D

Ik heb dit al vaak gedacht, maar nog niet tegen je gezegd.
Volgens mij ben je echt heel zwaar besodemieterd. :-\

De kweker waar jij deze valkjes gehaald hebt zal zomaar geen valkjes wegdoen waarvan hij de mutatie niet zeker weet. Hij wil dolgraag nieuwe  en bijzondere mutaties in z'n hok hebben om mee verder te kweken, dus eentje waarvan hij niet weet dat het is laat hij zeker zitten tot ze op kleur zijn.

Als je echt graag een dom. pastel bleekmasker wil, moet je maar even een mailtje sturen, ik heb nog wel een betrouwbaar adresje voor je. ;)
Daar kun je er bijna 2 kopen voor € 300,-.
Deze kweker zal je niet besodemieteren.

Groetjes Marlies ;)

Kimm

hoi ann,

sorry dat ik hier wat reactie's heb opgeroepen, dat was niet mijn bedoeling hoor.
het zijn geen rot reactie's, daar niet van, maar dan weet je even dat ik het goed bedoelde :-*

groetjes kim

Dierenfreackske

Hoi Kim , niet erg ! Grtjs Ann

Hoi Marlies , ik weet het 100 procent met je eens meid, grtjs Ann

Hoi Hermien , gauden eieren , ja , als ik er ooit heb van ze , krijg je er eentje , ok ? Hihi, leuke namen , maar hoor liever de gewone hoor, grtjs Ann

Hoi Jeannie , thx meid , ja , ik vind het ook ! Grtjs Ann

Hoi Caroline , ja,  het is zo he , ik moest maar zo dom niet zijn om me te laten bedotten , te weinig kennis he , zie wat er van komt dan , niet iedereen is betrouwbaar he , en ik vertrouw altijd iedereen blindelings wat soms in mijn nadeel is , grtjs Ann

Caroline

Dat jij nog niet veel kennis hebt over mutaties geeft niks .... je bent hier om te leren toch .... we leren allemaal hier elke dag weer en eerlijk gezegd van bleekmaskers weet ik ook niet veel alleen dat ik ze erg mooi vind  ;) .... op zich vind ik het een kwalijke zaak dat je zo belazerd bent .... en nog wel door een hier bekende kweker. Toch??

Ronduit schandalig!!  >:(

Hopelijk krijg je toch nog een keer het juiste valkjes qua mutatie.  ;)

Waren de andere valkjes van de kweker wel allemaal de juiste mutatie als ze moesten zijn??

EN waren die ook allemaal zo verschrikkelijk duur?? ALs ik vragen mag.  ::)

Ik schrik hier echt van hoor van die prijzen.  :o
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♪ Marlies

Prijzen zijn inderdaad niet normaal meer. :o

Het is ook helemaal niet netjes om zo van iemands onwetendheid te profiteren. >:(

Ik ben wel eens benieuwd naar wat je voor je lutino bleekmasker hebt betaald.

*Yvon

Hoi hoi

:o :o :o Wouwwwwwww,wat lees ik hier nou allemaal ??
Voor dat geld had je nog een stuk voliere aan kunnen bouwen.  ;) ;D
Als het een eerlijke kweker is(volgens mij weet ik wie  ;) ) dan zal hij/zij je toch wel wat geld terug geven als Mystery na de rui nog steeds een wildkleurtje is ?
Het is en blijft dan wel een mooi valkje,maar toch.....  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >