19 juli 2025, 17:25:56

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Kimm

hoi ann,

ik heb weer genoten van je foto's! leuk!
woon jij dicht bij zee dan?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi , Kim , niet zo dicht , het is zo'n klein uurtje hier 50 min. rijden met de auto tot aan Knokke of Cadzand in Nl.  grtjs Ann

Hermien

Krijg ik nou nooit genoeg van valkenfoto's....? Het antwoord is duidelijk NEE! Ik heb weer genoten hoor.

Dierenfreackske

Hoi Hermien , leuk dat je weer hebt genoten , krijg je er niet genoeg van ?  Ik ook niet hoor ! Hihi ....grtjs Ann

Hoi daarnet nieuw kattengras in de voiliere gedaan , 4 potjes alweer , en de grasjes slopen ze bijna altijd , daarom doe ik er eerst 2 voor de grasjes en dan 2 voor de valkjes terwijl de grasjes even weg zijn , want de valkjes doen dit reuzegraag , kattengras slopen hoor ! En eten trouwens !

hier nog andere foto's van deze middag

Mysterie

Wiske

Felix

Alix

Suske

Kenji

Anke

Hoi Ann,
Wat een fotoverwennerij weer ;D
Ik heb er van genoten!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke .....ik heb niks beters te doen he met het slechte weer , hier nog enkele , geniet er maar van , grtjs ! Ann

Kimm

hoi ann,

hahaha leuk dit foto met dat veertje!!! ;D
hij loopt er zo trots mee weg!

ik ben 1 keer in knokke geweest, dat vind ik erg mooi.

groetjes kim

Dierenfreackske

Hihihi ...een veertje van zijn vriendje Wiske , hahaha , als dat geen liefde is he ! Grtjs Ann ;D ;D

Dierenfreackske

Hoi , daarnet effe met de valkjes bezig geweest , ik had een trosgierst in mijn hand maar Djonah en Nala waren weer eerst en ook Suske ,  ze snauwden de rest er weer af ,
Suske zat eerst , daarnaast Djanah en dan Nala en als er iemand bij kwam snauwden ze die weg , zielig he !
Gelukkig had ik er ook nog voor de andere valkjes natuurlijk , Fleurtje is ook al niet meer zo bang hoor ! Ik mag al lekker dicht komen he .Ik ging dicht met mijn camera zonder dat ze weg vloog , de foto's moet ik eerst nog uploaden , dat zal voor deze namiddag zijn , eerst nog wat andere die ik al heb voor jullie , grtjs Ann

Mysterie

Felix

Alix en Nala

Alix

Pearl

Kimm

hoi ann,

prachtig :D

wat is mystery voor mutatie eigenlijk? ik vind hem super mooi zeg!

groetjes kim

Dierenfreackske

Nu vraag je me wat , ik weet het niet , daarom noem ik hem Mysterie. hihi  ! Grtjs Ann

Kimm

Citaat van: Dierenfreackske op  8 augustus 2008, 12:15:02
Nu vraag je me wat , ik weet het niet , daarom noem ik hem Mysterie. hihi  ! Grtjs Ann

whahahah je meent het niet! hihi, nou zet dan een foto van hem bij mutaties en vraag wat mystery is. ;D  ;D  ;D  ;D

haha geweldig ;D

groetjes kim

Dierenfreackske

Hahaha  ;D ;D ;D  misschien doe ik dat ooit maar eerst kijken als ik eens donsjes heb hoor , hihi ! Voor ik me belachelijk maak , hihi  ;D ;D ;D

Kimm

Kimm

ann, het kan ook zo: ;D

hallo allemaal, wat is mystery voor mutatie???? ;D

groetjes kim