20 juli 2025, 14:32:50

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi , ik heb de uitslag van Shadow , niets ernstig hoog , een infectie door iets verkeerd te eten ? Omdat er geen ander valkje ziek was en ik de voiliere ontsmet heb en Shadow even appart zit , , zijn poepjes zijn ook weer bijna helemaal goed , ietsje lichter nog maar anders zijn ze al goed !
Hij mag volgende week weer bij de anderen , hij heeft druivensuiker en iets anders voor tegen bacterien ofzo !
Shadow is al in zijn nopjes ,grtjs Ann.

Kimm

hoi ann,

dat is heel fijn nieuws! gefeliciteerd hoor met de goede uitslag. hij zal wel weer snel opknappen met de medicatie die je hebt gekregen. super!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi , Shadow is helemaal fit weer hoor en de poepjes zijn normaal . Nog iets licht van kleur . Dus nog een klein beetje
vochtig !
De andere valkjes zijn normaal  heb ik gezien , ze hebben een mooie nieuwe ondergrond ! Nieuwe verse houtsnip !

De valkjes zijn nu aan het middagtukje bezig ! Wiske is daarnet nog bij me geweest , hij Fluit wel weer veel !

Djonah en Yellow zitten gezellig samen , daarnet heeft Yellow een beetje gespeeld aan de gekleurde bolletjes die aan haar schommel hangt !

Ayko zit ook weer mooi te fluiten !

Crystal , Pearl en Suske zitten samen te rusten !

Deze morgen ging Ayko ook op Fleur gaan zitten en ze roepte  ,ze wou niet hoor !

Ze vlog dan weer weg !

Nala komt steeds maar als ze op mijn vinger dan zit , bijt hij wel , en hard !
Ik weet echt niet waarom hij dat doet hoor !

Grtjs Ann   

foto's
Fike (is Felix)

Hier Felix , want Fike is een man ! Zeker weten hoor !

Djonah (ook een man)

Crytal

Fleur

Pearl en Crystal

Yellow

Dierenfreackske

Hoi iedereen , met Shadow is het beter hoor ! Suske en Wiske zijn flink in de rui en Suske is er zo stil van !
Hij heeft nog niet veel gespeeld , ik hoop maar dat het normaal is ! Hij slaapt wel op 1 pootje hoor ! En eet wel !
Ik ga wel zien morgen , ik heb de valkjes ook gedouchd en ze vonden het heerlijk !  Met hun vleugels zo wijdt , ze konden er echt niet genoeg van krijgen , ik heb 2 keer moeten bij vullen , haha ! Ook Shadow heb ik hier gedouchd , morgen mag hij terug in de voiliere want hij mist zijn rakkers wel en Snowy en Happy !

Hier de foto's van daarnet ook !
Fleur

Crystal

Crystal en Fleur

Wiske en Mysterie

Fleur

Caroline

Mooie foto's weer Ann en wat een fijne uitslag van Shadow, gelukkig niks ernstigs.

Groetjes!!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Hoera! Wat fijn dat het zo meevalt met Shadow! Prachtige fotoserie weer trouwens. :D

Dierenfreackske

Hoi Caroline ....ja , gelukkig he , bedankt voor je reactie he ! Grtjs Ann

Hoi Hermien , thx hoor !

Hoi hoi , met Shadow gaat het beter en beter , maar Suske , mijn eerste lutinovalkje is in de rui en voelt zich niet zo goed precies !
Ik hoop dat het met de rui te maken heeft ! Hij heeft al heel de dag rustig geslapen en beetje gegeten , en weer slapen, maar hij slaapt wel op z'n 1 poot en zit wel ergens bij de andere valkjes ! Ik denk niet dat er iets ernstigs aan de hand is , , ik denk dat het normaal is als ze in de rui zijn he !
Ik hoop het alvast ! De andere valkjes spelen en fluiten er goed op los !  Suske zit op de spiraal met z'n ogen toe en de rest is aan het slopen , gisteren was hij ook niet zo actief !
Ik weet niet of dat normaal is , maar ik zie niets speciaals , zijn ontlasting is goed , hij eet en drinkt , ,slaapt op 1 poot en zit op de spiraal . Ik hou hem in de gaten , en heb druivensuiker in het water gedaan ! Grtjs Ann

Gerdy

hoi Ann..

ben blij dat met Shadow alles weer goed is..is altijd weer een opluchting..

en wederom heb je weer super foto s geplaatst..

ik zie dat jij kronkel wilg hebt maar is knotwilg ook goed?

gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi , Gerdina , ja hoor , alle wilgensoorten zijn goed , en berken ook !  Ook fruitbomen zijn goed ! De rest niet ! Grtjs Ann

Hermien

Je hebt het maar druk met je valkenkinders. In de rui zijn ze inderdaad wat stiller, dus ik hoop voor jou dat Suske daar zo moe van is. Wat een zorgen allemaal toch. Geef Suske maar een smakkerd van Gabber, Goofy en Silvo. Dan knapt-ie meteen weer helemaal op! :-*  :-*  :-*

Kimm

mooie foto;s ann!!!!!!!!! :D

groetjes kim

Dierenfreackske

Hoi Hermien , ik hoop het ook , bedankt he !

Hoi Kim ,  thx meiss ! Grtjs Ann

Hoi iedereen , daarnet valkjes gedouchd, en ze vonden het heerlijk ! Ik ga straks foto's maken hoor!  Voor de rest is alles ok , Shadow is terug in de voiliere sinds daarstraks , en hij was maar wat blij om zijn rakkers terug te zien hoor ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Fijn dat het met Shadow weer beter gaat!!
Ik heb weer genoten van je foto's :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Yvon

Hoi hoi

Pfffff,het is blijvend genieten van jouw valkjesfoto's !!  :-* :D
Die foto van het touw en het groen ervoor met de valkjes is heel mooi.

Maarre ik wil niet zeuren hoor....... ik heb gehoord en gelezen dat treurwilg niet goed is.  ::)
Dat is zo'n boom wat vlakbij het water staat met al die slierterige hangende takjes.  :)

Gelukkig is er met Shadow niks ernstigs.
Ik denk ook dat de rui een valkje flink sjagerijnig kan maken.
Dat merk ik hier ook aan de valkjes.
Zijn ze veel rustiger dan normaal.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kimm

hoi ann,

nou ik hoop dat nala jou niet zal blijven bijten want het is echt geen pretje. er zit wel verschil in bijten he? ze kunnen heel zachtjes doen, maar ook echt bijten.

groetjes kim