21 juli 2025, 00:56:32

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Kim...fijn dat je hebt genoten hoor .

Hallo ...Suske en Wiske zijn al de hele dag aan het spelen en slopen  en fluiten ,...ze hebben dan ook al bij mij gezeten gezellig zo !

Anke

Hoi Ann,
Wat een leuke foto's!
Het sloopteam is weer lekker bezig ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hey Anke .........jaaaaaaaaa   he ! Lekker slopen he ! Grtjs Ann

caro

Hoi Ann,

Ik heb weer heerlijk genoten van de slopers ;).

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...leuk dat je ook weer hebt genoten hoor ! Grtjs Ann

natacha

Hallo Ann,

Wat lees ik hier, een heel nieuwe buitenvoliere, ik ben er heel jaloers op  ;D ;D
Echt, ik heb de fotos bekeken en het lijkt me groot.
En 2 popjes erbij. .Tof tof
Ik heb nog niet alles bijgelezen maar dat komt nog, moet dalijk werken en heb daarom zo vanalles wat gelezen.

Groetjes
Natacha

Dierenfreackske

Hoi Natascha ...er komen inderdaad twee popjes bij voor samen binnen te blijven bij Suske en Wiske , niet in de voiliere bedoel ik dan , want die is voor de grasjes en andere valkjes. Grtjs Ann

natacha

Hallo Ann,

Dus als ik het goed begrijp ga je, als je voliere af is, nog heel wat valkjes en grasjes bijkopen? Super gewoon.

Groetjes

Dierenfreackske

Hoi Natascha ...en paar he , hihi ...ja 10 in totaal voor buiten en twee voor binnen tamme he , dus dat wordt mega leuk !
Geen grasjes hoor voorlopig , misschien een nestje maar ik weet het nog niet zeker hoor , want dan moet ik er weer appart steken he , en ik weet niet of dat kan nu ! Grtjs. Ja , ik heb al lang twee jongen bij Silke gereserveerd maar ze hebben nog altijd niks , nog geen eitje gelegd Melanietje dus dat wordt wachten , we zullen zien he
Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hey , hier wat foto's weer van vandaag

Hey ...het is te hard hoor hier

Even ergens anders proberen

Van het kattengras schiet ook al niet veel over hoor !

Ik krijg dat ook niet door hoor

Even wat hoger zitten hoor

He...heb je daar iets ?

Even zien zeg

Gewoon wat aardebollen ,wat is daar nu aan ?

Even zelf uitzoeken wat daar zo leuk aan is

Aha

Wel , is het niet gezellig ..

Tof

Ik denk dat we maazr eens in bad moeten gaan , he Wiske !

Jaaaaaaaaaaa      foto's straks in bad !
Grtjs Ann

Dierenfreackske

*~Jeanine~*

Dierenfreackske

Hoi Jeannine ...dank je hoor ! Ze hadden er zin in hoor! Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Ann,

Ik liep een beetje achter in je boekje maar ik ben weer helemaal bij ! Ook zal ik snel eens in je topic over de volière gaan kijken want ik ben erg benieuwd natuurlijk  :D

Wat een heerlijke foto's van de grasjes in het zonnetje, wat komen de kleuren dan ook goed tot hun recht hè !?

De foto's van Suske en Wiske zijn ook echt weer heel erg leuk, stelletje donderstenen zijn het !

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin , ja  , het zijn echt grote  dondersteentjes , en je , het begint stillaan te vorderen , de werken he ! Grtjs Ann