20 juli 2025, 23:21:30

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Mico

hoi Ann,

Wowwwwww wat een super foto's  :o
Wat is dat mooi om te zien dat ze het zo goed doen met de grasjes  ;D heel mooi verhaal weer en die vliegfoto die Matthias heeft gemaakt is gaaffff  :D

Groetjes,
Miranda en Corine

Dierenfreackske

Hoi Mexx gurl ....ik denk dat het wel komt hoor ! , vliegt ie nog niet uit of is hij misschien kortgewiekt ! Ok maak je hem goed tam eer hij rondvliegt ? Anders zou ik het eens proberen als ik van jou was ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Wat een mooie foto's!!
De foto die Matthias gemaakt heeft is echt heel mooi, hij gaat in de voetsporen van zijn moeder treden he!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...ik zat daarnet met de twee valkjes op mij terwijl ik wat ik de sofa lag , hihi ...wel zo'n kwartiertje hebben zo van mijn benen naar mijn schouder en dan weer naar mijn benen enzo.....en dan van het ene been naar het andere enzovoort !
Nog wat foto's gemaakt ...Had voor de grasjes dit opgehangen maar Suske en Wiske waren er natuurlijk weer als eerste bij he ! Grtjs Ann
Even een paar van Suske

hmmmmmm even een beetje lager gaan

Weer wat hoger

Suske haar kuif is een beetje raar , maar dat is omdat hij waarschijnlijk ook in de rui is ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Wat leuk om je kleine acrobaten zo aan het werk te zien ;D
Ze vinden het duidelijk een heel leuk speeltje ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Yvette

Weer Super en zeer geweldige foto's van je vogeltjes gemaakt
Echt heel erg leuk

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

We hebben weer super genoten van je mooie foto's

Silke *

Mooie foto's allemaal!

Ah ah, alle valkjes zijn zo te zien in de rui  ;D

Groetjes
Silke

Dierenfreackske

Hoi Silke ...ja eh

Hoi Yvette ....leuk dat je genoten hebt !

Hoi Anke ...ja he ....het is altijd wel leuk om ze aan het werk te zien he ! hihi!

Hoi Corine en Miranda ...leuk he !

Hoi iedereen ...Suske en Wiske zijn de hele dag bijna in de weer geweest , mijn wasmachine ook stuk , en moest een nieuwe halen , moet ze natuurlijk nog proberen maar da's voor morgen hoor ! De grasjes hebben zich ook weer te pletter geammusseerd met Suske en Wiske ! Vanavond nog foto's tegoed of morgenvroeg Grtjs Ann   

Anke

Hoi Ann,
Aiii een kapotte wasmachine dat is lastig :o
Fijn dat je een nieuwe kon gaan kopen!
Joepie nog meer foto's ;D ;D ;D
Groetjes Anke

BaUkJe

Oei, dat gaat geld kosten.... een nieuwe wasmachine! We zitten weer met smart te w8en op de foto's!! Ik ga nu maar eens mijn bed opzoeken! Tis alweer laat!  :(

*Yvon

Hoi hoi

Jeetje,wat een heeeeeeeele leuke foto's weer !!  ;D
Gaat de bouw van de voliere al beginnen ?
En hoeveel valkjes wil je erin gaan doen ?
En weet je dan ook al watvoor valkjes wilt gan nemen ?
Gaan de grasjes dan ook de voliere in ?
Zo,nou kom ik eens met wat vragen.  :P ;) ;D ;D

Groetjes Yvon :D

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Yvonne ...de bouw van de voilere gaat volgende week beginnen ...ons eerste werk is een haag weg doen die in de weg staat en een laag beton gieten (volgende week eerste werk) in het weekend !
De grasjes gaan er zeker in !
Ik weet niet hoeveel valkjes er gaan in komen hoor , maar
ik ga Suske en Wiske hier houden voorlopig ,hihi !
Ik ga beginnen met een koppel van mijn grasjes
een nestje te laten doen he ! Valkjes komen er zeker ook maar nu nog niet en ik weet eigenlijk ook niet welke ik ga nemen , maar ik zie heel graag zwaar bonte witmaskers
en Fallow,wildkleur ...valkje zoals jouw Sjonnie...hihi , zal dat zeker niet vinden maarja , dat is wat ik heel graag zie en geelwangen cinnamon...Heb ik besteld bij Silke ...ik denk dat ik die misschien rond mei juni zal hebben want Silke moet eerst haar uitbereiding voor haar voilere doen , maar ik wacht geduldig af !

Hoi Mexxgurl
Het heeft zeker heel wat gekost , het is een digitaal programma , dus moet ik ze nog uittesten he ! Vandaag ga ik eens testen he !

Hoi Anke ...ja ik heb al een nieuwe van gisteren en ge ze vandaag testen ! Grtjs Ann

Caroline

Och ... prikoogjes .... je hebt het best even vol gehouden zag ik.  ;D ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Yvette

Dat is inderdaad heel erg vervelend van je kapotte wasmachine maar gelukkig dat je weergelijk nieuwe kon kopen
En Joepie nog meer foto's