20 juli 2025, 12:22:56

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Yvette

In 1 woord GEWELDIG
En ik kan niet vaak genoeg zeggen het is een genot om naar jouw foto's te bekijken

Anja

Hoi Ann,

Nou ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar ik geniet elke keer weer van je mooie foto's.

Gelukkig dat Lovely weer terug in de kooi ging hè. Waarom mag ze eigenlijk nog niet uit de kooi?

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hoi Silke ...
het is niet erg als je er even niet bent maar dan wel niet
te lang weg zijn he ... :)

Leuk dat je weer van de foto's genoten hebt

Hoi Anja ....de reden waarom Loveley nog niet uit de kooi mocht was omdat ze niet zo goed kan vliegen ..en ik bang was dat ze ergens tegenaan zou botsen !! Maar ik denk dat mijn schrik wel verdwenen is nu en ze vanaf nu weer vrij uit de kooi laat !
Lady haar oor is al beter !
Leuk dat je weer hebt genoten hoor !

Hoi Yvette en Jeannine ...bedankt hoor !

De valkjes hebben rond de vooravond nog een douchebeurt gehad met de plantenspuit en ze vonden het weer heerlijk want ze spreidden hun vleugels open en daarna hebben ze alle twee gepoetst terwijl ik hun kooi mooi heb gemaakt !
Vers schelpenzand en vers drinken en eten wat ik 2 keer per dag wel doe en alles mooi ontsmet  ( de zitstokken eens en
ringen gewassen ! Zo ....nu zitten ze te rusten in hun kooi en daar moeten ze nu in tot morgenvroeg 9 uur ! Dan mogen ze eruit tot 12.u en in de namiddag nog eens van 2 tot 6 ofzo !

De grasjes bleven vandaag  in hun kooi ! Zo ...nog een paar foto's van hun rustpauze

Silke *

Héél mooi Ann!
Maarja, het is voor mij soms wat moeilijk om geheel het forum door te lezen doordat ik dit forum moet bijlezen, valkparkieten benelux en het parkietenforum. Dat is wel een hele hoop en ik wil ook nog wat gewoon chatten, foto's uploaden, foto's bewerken van de valkjes met photoshop of andere dingen op de pc.
En dan voel ik me altijd een beetje schuldig als ik maar 4-5 boekjes in 1 dag kan beantwoorden weet je wel...

Maar genoeg nu  ;D

Ik heb genoten van de foto's.

Groetjes
Silke

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Ze zijn weer geweldig hoor!!

Dierenfreackske

Hey Silke en Jeannine ....bedankt voor het compliment hoor !
Ik ben ook zo hoor Silke ......Grtjs Ann

Dierenfreackske

Gisteren toen Wiske nog even met Sunny een babbel wou doen want mevrouwtje Sunny had geen zin om in de kooi al te gaan bij de andere grasjes , hihi ...dan nog maar even met Wiske en daarna ging ze toch eindelijk ook terug hoor !Grtjs

Yvette

1 februari 2008, 23:07:49 #1072 Last Edit: 1 februari 2008, 23:09:56 by Yvette
Wat hebben ze een leuke speeltje voor aan de plafond
En ik zeg het weer dat je hele leuke foto's hebt gemaakt van je valkjes en ik heb gelijk even weer een paar foto's naar mijn computer gekopieerd

*Yvon

Hoi Ann

Wat is Lovely een mooi parkietje.  :-*
Volgens mij heeft ze hele mooie zachte kleurtjes.
Gelukkig is Lady d'r oor-ontsteking ook over.
Van Suske en Wiske heb je ook zeker weer hele mooie foto's gemaakt.  :-*  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Silke ...ik begrijp dat wel hoor...je moet ook nog veel andere dingen doen he buiten het Forum...huiswerk,je valkjes ,chatten,enzo....daar moet je je echt niet schuldig over voelen hoor ! Grtjs Ann

Hoi Yvon ....bedankt hoor ! Wat heb je ook een mooie en toffe handtekening zeg ! Grtjs.

Hoi Yvette ....wat gaaf !  Grtjs Ann

*Manon*

Hoi Ann,

Jee wat ging je dagboek ineens snel zeg, ik moest me toch wat bladzijdes teruglezen en vooral terugKIJKEN ;D ;D ;D ;D

Wat een mooie foto's heb je gemaakt en dan die teksten erbij... echt om je suf te lachen.. ;D ;D

Je valkjes zijn heel mooi, dat wist ik al ;)
Maar je grasjes zijn ook super zeg, en wat fijn dat het toch zo goed klikt tussen de grasjes en valkjes. ;D

En wat lees ik..... een voliere buiten straks in de zomer??
Dat zullen ze geweldig vinden lijkt me... ben benieuwd hoe het gaat worden hoor.

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Manon ...ik ben ook zelf benieuwd wat het wordt , ik heb wel een iedee maar toch ...je ziet het pas als het er staat denk ik ! Grtjs Ann

BaUkJe

Hoi hoi, ben net dit forum aan het rondneuzen... Wat een mooie foto's zeg!!! Echt mooi! gr Baukje ps zal dit forum eens wat vaker in de gaten houden, zodat ik misschien wat foto ideeen krijg ;) hihihi

Anke

Hoi Ann,
Een bezoekje aan jouw dagboekje staat altijd garant voor mooie en gezellige foto's ;D
Het was weer een genot om naar te kijken!!
Fijn dat Lady haar ontsteking weer genezen is.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...hihi....ja de oorontsteking is duidelijk beter van Lady
en leuk dat je weer genoten hebt ! Grtjs.

Hoi Mexxgirl....heb je ook een naam ? Hihi....
leuk dat je even komt kijken ook ! Grtjs Ann