21 juli 2025, 23:23:30

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Yvette

Hoi Ann

Ik heb zelf ook eentje van dit forum waar ik ook mee chat en met nog een aantal waar ik soms mee chat en die hebben ook papegaaien

Maar als je wilt mag je mij ook aan je chat toevoegen

Dierenfreackske

Hoi Yvette ....ik heb je toegevoegd  ! Als je paasdingen achtergronden wilt zeg je het maar dan maak ik al nieuwe foto's over paasdecoratie hoor voor je ....kan je altijd vragen hoor want ik heb alle trendjes hoor ! Gisteren naar Spoed gekeken ? Grtjs Ann

Yvette

Hoi Ann

Ik heb je intussen bij mijn lijstje gedaan
En ik wil heel erg graag de paasdingen hebben en die kan ook mooi gebruiken bij mijn creaties van handtekeningen en paaskaarten

En ik heb gisteren inderdaad naar Spoed gekeken en ik kijk naar iedere aflevering

Dierenfreackske

Hoi iedereen ...vandaag zijn Suske en Wiske tot 17 u uit hun kooi geweest vanaf 9.30 dus redelijk lang en ze hebben ook nieuw speelgoed gehad in en uit hun kooi ! Hier het speelgoed die ik in de kooi gehangen heb maar er liet uithangen zodat ik er beter foto's kon van maken en ze vonden het wel leuk denk ik ! Jullie moeten zelf maar oordelen he !Hihi ! Grtjs Ann
Hey Wiske ....ga jij maar eerst hoor ! Ik kom straks wel ....als ik zie dat het veilig is ...dan kom ik ook hoor !

Pffff !  Mietje !

Eens testen hoor !

Pffff ....lekker voor mij alleen ! Flauwerik zeg !

Wacht ....ik ben daar hoor ...ik ben wel geen mietje he !

O  da's leuk hoor !

Zo ....dat waren ze weer voor vandaag ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Ann,

Wat een leuk en kleurrijk speelgoed hebben ze gekregen van je zeg.
Ze genieten er met volle teugen van hè.

Je hebt trouwens ook een super mooie handtekening.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hoi Anja ...bedankt hoor , maar Yvette heeft dat gemaakt die handtekeningen ....mooi he ! Ik heb twee nieuwe gekocht vandaag voor hen ....dit was er een van en volgende week geef ik hen dat ander stuk ! Dan verwissel ik dit he ! Zo hebben ze telkens iets nieuws om zich in de kooi bezig te houden he ! Grtjs Ann

Annelies

Hoi Ann

Gaaf speelgoed en gave foto's heb je weer van ze, ik vind het echt 2 beauty's

Gr. Annelies

Dierenfreackske

Hoi Annelies ...ook leuk dat je komt kijken hoor ! Ik vind het ook twee schatten hoor ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Heykes ..
.Suske en Wiske zaten allebei boven op de klok en toen kwam Suske naar de tafel waar ik even wat frietjes met frikandel zat te eten ....ik dacht ...nou ga ik in de woonkamer maar eten want ik was toch alleen thuis en normaal blijven ze altijd spelen of zitten poetsen en normaal eet ik nogal gezond maar nu had ik gewoon zin in een gewone simpele frikandel ...en Suske ging bijna aan mijn bord zitten zeg ! Gelukkig had ik ook wat veldsla die ik aan Suske gaf en hij vond het wel tof ...het viel telkens neer en hij heeft er gewoon mee zitten spelen ! Grtjs Ann

Anja

Hey Ann,

Hebben ze niet van je frietjes geproefd. Hier krijgen ze heel af en toe wel eens een frietje. En dat vinden ze toch lekker.

Leuk hè dat spelen met de sla.

groetejs Anja

Dierenfreackske

Hey Anja ...Ha ...nee ...ik wist niet dat ze dat mochten hebben hoor ! Mag dat dan ? Matthias zei het maar ik wist het niet !
Ach wat sneu ....Suske had er precies wel zin in zo ! Volgende keer geef ik ze eentje hoor ! Thx voor de tip hoor ! Grtjs Ann

Mico

Hoi hoi Ann,

Wat een leuke foto's zeg...je hebt ze dus weer flink verwend met het nieuwe speelgoed. Lief altijd om te zien hoe ze zich ermee kunnen vermaken  :D :-* En dan je teksten bij de foto's hahahaha  ;D

Groetjes,
Miranda en Corine

Anja

Hoi Ann,

Eigenlijk niet maar eens af en toe een stukje. Hier krijgen ze dat ook niet elke week hoor.

Wel opletten dat het niet te warm van binnen is.

Groetejs Anja

Kaatje

Hoi Ann,

Zo ik ben weer helemaal bij hoor en ik heb dan ook echt genoten van al je foto's  :D Wat een mooie koekoeksklok heb je zeg !! Ik ben dus helemaal weg van deze klokken, mijn overgroot opa had er één en die was eigenlijk voor mij maar waar die gebleven is !? Ik was nog jong ( een jaar of 7 ) toen hij overleed maar hij zei altijd die is voor jou !!

Maar goed, echt hele leuke foto's en wat heb je je valkjes weer heerlijk verwend vandaag met nieuw speelgoed !!! Super gewoon en wat Anja zegt, ook heel kleurrijk speelgoed !! Hehehehe Wiske is er als de kippen bij maar Suske kijkt nog even lekker de kat uit de boom, .... hij is uiteindelijk toch maar overstag gegaan  ;D

Heerlijke valkjes heb je hoor en een genot om naar te kijken en om over te lezen, en Yvette heeft super mooie handtekeningen voor je gemaakt, zeker weten .... je staat er goed op meid  ;D

Groetjes Karin

Yvette

Ze hebben hele mooie speelgoed gekregen van hun zeer lieve vrouwtje
En het was weer genieten geblazen om jouw foto's te bekijken