20 juli 2025, 01:04:53

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Thx....Yvette !! Nou ...ik vind het ook altijd zo leuk om naar te kijken !!! Hoe ze ondersteboven hangen enzo he !! Grtjs Ann

Silke *

HOi Ann,

Jij zit in GROTE plannen zeg!  :o
Jaja, je wordt al precies zoals ik  ;D  Eerst was het binnen een tam valkje, daarna een koppeltje in een kleine volière, dan werden het er 3 en nu zijn het er 6 in de grotere volière.
Én er zijn alweer nieuwe plannen voor een 4e koppeltje!
Maar dat is nog niet zeker, alhoewel hoop ik het toch!

Groetjes
Silke x

Dierenfreackske

Nog wat foto's van gisteren aan de trosgierst die ik zowat in en uit de kooi hangde !!Dat was net voor de kooi dicht ging !!

Silke *

Hoi Ann,

Toch heerlijk hè, dat trosgierst  ;D Altijd fijn om ze te zien smullen daarvan! Mijn Fluffy komt dan heel "onopvallend" aan gelopen  ::)

Groetjes
Silke x

Dierenfreackske

Ja he Silke ...dat vinden ze heerlijk !! Voor ik weg ben nog vlug even de foto's want deze avond benik niet veel on !!
Grtjs Ann

Hey Suus ...waar zit je ?

Waar zit je Suus ?

Hey Wiske....hier !!

Nou zeg !!

Ik ga snoepie's zoeken !! Ga je mee?

Nee ...ik blijf nog wat hier rond hangen

Dan maar alleen he !!

Hmmmmmm....wat ligt hier allemaal zeg !!

Ik blijf hier ...dekentjes tellen

Jij moet hier niet zijn Lady ...weg !!

Silke *

Hoi Ann,

Hihi, wat een ZALIGE foto's zeg! Die "snoepjes" die ze nemen, zijn dat zonnebloempitten?

Groetjes
Silke x

Dierenfreackske

Ik heb zo'n pakje van vitakraft met vitamines ....en er zitten ook zonnepitten in !!

Hallo iedereen ...mijn Loveley (grasje) is daarnet voor ik bij een vriendin ging maar dat gaat dus niet door, tegen de tv gevlogen en dan achter de kast van de computer terecht gekomen terwijl ik effe onder de douche stond !! Lady heeft ze gevonden en ik heb ze dan gepakt voorzichtig, en in een kussen gelegd om te kijken wat er scheelde , ze kan niet op haar pootje steunen , en als ze op de grond staat ....keert ze om en kan niet weer vanzelf recht !!Als het binnen een uurtje niet veranderd en ze stil blijft zitten (heb haar appart gezet) bel ik de DA. Ze heeft wel een paar zaadjes gepikt van mij uit mijn hand !! Ik heb haar een uurtje bij me gezet tussen mijn  armen zo lekker warm  ! Ik heb ze terwijl wat gekroeld op haar hoofdje en ze deed haar oogjes dicht toen , dus ze vond het wel leuk he !! Ik hoop dat ze niet te veel pijn heeft maar ik heb net gekeken en ze zit nog op de grond !! Ik ga ze een weekje in het kleine kooitje laten of minder ....zal zien hoe ze verbeterd he !!! Ik hoop dat ze het haalt en dat ik binnen een uurtje al wat beweging zie !! Ik laat ze nu even bekomen hoor !!!Grtjs Ann.

Anke

Hoi Ann,
Wat naar dat je grasje gewond is geraakt!
Hou haar maar goed in de gaten, en anders idd even naar de dierenarts!!
Sterkte!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *

Hoi Ann,

Wat erg van Loveley  :( Ik hoop dat het niet al te ernstig is!

Groetjes en sterkte
Silke x

Dierenfreackske

De DA is net weg en ze zegt dat mijn grasje een zware hersenschudding heeft en het misschien wel zal overleven maar dan goed wachten tot het ochtend is ...en ze moet niet meer omvallen maar dat doet ze wel he !! Ik vind het zo erg !!! Ik moest een laken op mijn tv gedaan hebben maar het is zo moeilijk want die hangt aan de muur !! Och mijn klein parkietje toch !!! Mijn zoon is er ook niet goed van hoor !!!
Ze mag niet doodgaan he !! Grtjs Ann

Silke *

HOi Ann,

Nee toch, ..... een zware hersenschudding?  :o :o
Krijgt ze antibiotica ofzo ervoor?

Groetjes
Silke  :-*

Anke

Hoi Ann,
Wat naar dat Lovely een zware hersenschudding heeft :(
Hopelijk knapt ze weer wat op.
Ik duim heel hard voor haar!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Yvette

Allereerst heel veel sterkte met je Lovely en ik hoop dat hij weer gauw opknapt
En je hebt hele leuke foto's gemaakt van je Sukske en Wiske

Anja

Och Ann,

Wat lees ik nu toch allemaal. Een zware hersenschudding.............balen zeg.

Ik ga voor je duimen dat Lovely er door komt hoor.

Ik leef heel erg met je mee.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Dank jullie voor de lieve reacties hoor !
Ik hoop ook dat ze het haalt maar ze moet dringend eten en drinken !Het staat bij haar op de grond !! Als ze morgen beter zou zijn maar niet op haar pootje kan staan zal het ook moeten gespalkt worden morgen !! Ik hoop echt dat ze het haalt  ! Grtjs . Ann
Hier Loveley even vlug de camera erbij maar ging niet zo goed !! Wou haar niet bang maken dus heb alleen deze he !!
Ik heb haar met kussen bij mij even gehouden en een handdoek en ...ja..tot later he !! Grtjs