22 juli 2025, 00:12:03

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hey Silke ...zal mijn best doen he !! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Suske even op de sofa op verkenning en wat zaadjes wegpikken die ik er op gedaan had !!
Hier de foto's ervan !!

Dierenfreackske

Hallo iedereen , wij zijn de hele dag uit onze kooi geweest en ook bij ons bazinneke gezeten in de sofa !!!We zijn samen met de grasjes geweest en hebben ze weer geplaagd he !!!Leuk is dat , maar een van de grasjes wou niet weg en beet aan mijn staartveren ....wat was ik boos hoor !!!Mijn bazinneke heeft ook weer foto's gemaakt en Matthias heeft haar gefotografeerd samen met ons ...haha ....haar hoofd staat er niet helemaal op ....op die ene foto he ....daar zie je haar ogen niet he !!!Grappig zicht is dat ....alleen haar gezicht , mond en neus en al wat erboven kwam had Matthias niet gezien blijkbaar , hahahaha !! Nu gaan we nog een beetje eten en dan nog wat bekvechten en spelen in de kooi en daarna tv-kijken en slapen  !!! Grtjs Suus...Wies !!!!
en bazinneken !!
Grtjs Ann

Yvette

Je foto's van Suske vind ik heel erg leuk
En ik heb heel erg van genoten

Echt Super

Anke

Hoi Ann,
Ik heb weer van  je foto's genoten ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hallo Yvette en Anke ....daar doe ik het ook voor !!!
Suske en Wiske gaan nu slapen want ze zijn sil nu !!!
Wij gaan dan strakjes ook maar in ons bedje !!!!
Grtjs Ann !!

Silke *

Hoi Ann,

Je hebt wel erg lieve foto's gemaakt hoor van Suske!
En zo een wandelende stofzuiger is toch gemakkelijk?  ;D ;D ;D

Groetjes
Silke x

Dierenfreackske

Mijn zoon heeft me gefotografeerd hier mijn hoofd staat er wel niet volledig op he ...hihi !! Typisch Matthias !!!
Sorry ...ik zal eens zelf moeten inzetten met de tijdklok maar dan kijken men valkjes raar van dat gepiep zo ....en dan is dat zo niet natuurlijk zoals ze zijn he !!!!Nou ...twee foto's van me met Wiske
Ik plak wel niet zo op papier hoor !!!Maarja ....

Silke *

Hoi Ann,

Leuke foto's hoor!  :D
Matthias zal het wel leren !  ;D Wiske zit daar wel mooi hè op de 2e foto?

Groetjes
Silke x

Dierenfreackske

Hey ja die Wiske heeft echt zo'n lief koppie vind ikzelf !! Maar Suske is de huiverste (allesdurvertje he ) Grtjs Ann

Yvette

Je zoon heeft toch 2 hele leuke foto's gemaakt
En ik weet nu ook gelijk weer hoe onze Ann eruit ziet

Dierenfreackske

Ach ...ik sta niet zo graag op de foto !!!

Dierenfreackske

Hey iedereen !!! Wiske ging vandaag op mijn hand  !!Ik had wel trosgierst bij me en Suske was al naar mij gekomen maar Wiske zat nog aan haar kooi !!Toen riep ik ook Wiske en ze vloog naar me toe maar lande eerst net aan mijn hooft die achterover lang in een soort vouwzetel !! Ze had haar op de uiteinde gezet en moest dus stil zitten zodat ze niet schrok !! En toen liet ik ze doen en ze ging gewoon naar mijn hand gevlogen en ze keek een beetje en hield mijn hand stil en toen na een paar sec. voelde ze zich goed om op mij de restjes te komen oppeuzelen samen met Suske !!!En Suske ging dan op mijn arm zitten en wat over en weer geloop en dan zaten ze gezellig samen bij me te genieten van de restjes en mijn schoot !!!! Grtjs Ann

Yvette

Oh wat moet bij jou ontzettende gezellige boeltje zijn met je Suske en Wiske

Dierenfreackske

Haha ...Yvette ...dat is waar !! Ach ....ik vind ieder valkje zo mooi !!! En zo lief wat ze hier op het forum allemaal doe'n met hun valkjes !!

Hallo  ....even de foto's geupload en op het forum gezet !!
Gisteren
Suske is zo lief op die foto's vind ik met Wiske

Het zijn er niet zo veel maar vandaag zal ik er nog proberen maken hoor !!! Grtjs Ann