4 mei 2024, 11:51:29

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Mara, jaaaaaaa , vind ik ook, ach ik ben zo benieuwd om de vijf heeeeeel mooie valkjes bij me te hebben, ook Luna, Nottie en Sonny en Lilly zijn heel mooi hoor, hihi !

Hoi ja he , grtjs Ann

Hoi Marian, ik begin maar rond april -mei, als alle andere valkjes en die van mij aan elkaar goed gewend zijn , maar toch niet binnen hoor, ik ga het koppel dat begint of twee wel mooi appart in de kleine gedeelte doen met een 4 tal blokken erin, hihi! Ben zo beniewd wie er het eerste eitjes legt en dan hopen dat ze gelijk eitjes leggen , ik ga ook nog een broedmachine bijkopen , voor als ze niet zouden broeden en er al te veel eitjes liggen bij het andere koppel he ! Al weet ik niet hoe je pap moet maken enzo.

Hoi Marian , het is wel koud, maar in de voiliere gaat het nog,
nu weet ik dat het lukt bij - 10 he, 's nachts , als ze maar geen tocht hebben he, dat vind ik het belangrijkste , dan kunnen ze veel aan hoor, een veel te doen , veel afleiding, dan vervelen ze zich niet en zitten ze ook niet veel stil , dus geen tijd om te bevriezen  ;D ;D

Het zal hier nog een poos duren hoor Marian eer er blokken worden gehangen, rond april denk ik, dan komen de donsjes eventueel in mei , dus warm genoeg buiten, leuk dat je blijft volgen , ik ben ook heel nieuwsgierig hoor!  ;D
Grtjs Ann

Hoi Baukje , ik vind de kooi van Marlies prima, hihi!
En ik vind het ook een schatje, grtjs Ann

Hoi Sally, Jaaaaaaa vind ik heerlijk om nog een tam en mooi valkjes te hebben , nou ja , 5 mooie in maart he , en redelijk tam denk ik allemaal, Sonny ook zeker, de rest zijn ook niet bang he! En nogal tam denk ik ! Grtjs Ann



Hoi hoi , eindelijk eens tijd om te schrijven , maar niet voor lang, mijn vader is hier nu, dus kan ik weer wachten he , ik moet even met ze koffie drinken , hihi! De valkjes stellen het prima hier, hebben nieuw kattengras , nieuwe houtsnip gehad, en vers drinken en eten gehad 2 keer, het vriest  nu heel erg, maar in de voiliere is het prima, grtjs Ann



Anke

Hoi Ann,

300 pagina's ;D ;D ;D


                              GEFELICITEERD!!!!!!

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke , whaaaaauuuuuuw , ik ben er niet goed van 300 al , amai hoor , bedankt voor de felicitaties, thx, Anke, grtjs Ann




*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Lucky is prachtig :D

En gefeliciteerd met je alweer 300ste pagina.
Op naar de volgende 100 ;D

Liefs Jeanine

Mara

Hoi Ann

Gefeliciteerd met de 300ste pagina.

Groetjes

Mara

christa

ha ann
wat lees ik  geef je de vogel kattengras?
kan dat ook met alle vogels?
groetjes christa

danielle

Hoi Ann,
Begrijp ik het goed, heb je een lief valkje in je huiskamer? Wat is Lucky een lief valkje om te zien  :-* .

Groetjes Danielle

Gerdy

300 alweer...gefeliciteerd

ik ben verliefd  ::) ::) ::) op jou Jacky..wat heeft hij een verschrikkelijk lief en ondeugend koppie..daar smelt je gewoon bij weg.

gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi Gerdy, thx hoor, grtjs Ann

Hoi Danielle, hey , Lucky is een valkje dat nog moet hier komen he, ze is nu nog bij Marlies tot ze zelfstandig is en dan gaat ze naar Yvon en dan naar hier,  ;D ;D grtjs Ann

Hey Christa, Ja, ik geef ze vaak kattengras, ze slopen en eten er van , er zijn ook veel mensen die dat aan valkjes geven hoor en grasjes, hihi Grtjs Ann
Hoi Jeannine en Mara, thx ook hoor. Grtjs Ann



christa

ik denk dat ik dat binnenkort maar eens ga proberen want die bergparkieten slopen van alles ;D ;D ;D ;D

Dierenfreackske

Hoi Christa, goed idee hoor  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;DAnn



Kimm

hai ann, hoe gaat het?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

BaUkJe

Zit ik nu op de 301ste pagina?? Of nog net niet? Hoe issie Ann? Hier is het prachtig weer lekker zonnig maar wel brrrrrr! ;) Fijne dag verder doei doei gr Baukje en Arie

*Manon*

Hoi Ann,

Is bij jullie het landschap ook helemaal wit?
Zal vast een mooi gezicht zijn met de valkjes op de achtergrond....
Fijne dag!

Mara

Hoi Ann

Gefeliciteerd met je 300ste pagina!!! Dat had ik nog niet gezegd.

Hoe is het met je? Heeft het ook zo gesneeuwd?

Groetjes

Mara