22 juli 2025, 00:52:34

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Kim , thx hoor ,  ik ben het echt he ....hihi ! Grtjs Ann

Hoi Yvon , ja , je hebt gelijk hoor , ik moet het nog wat rustig aan doen en het is wel waarschijnlijk zo dat ik door de medicatie de pijn minder voel ! Grtjs Ann ;)

Kaatje

Hoi Ann,

Wat ontzettend fijn dat je weer thuis bent meid, we zijn ons echt een hoedje geschrokken ! Matthias heeft ons gelukkig op de hoogte gehouden, je hebt een kanjer van een zoon hoor en nog een hele knappe knul ook !

En dan worden we, terwijl je eigenlijk net uit de kliniek terug bent ook nog eens getrakteerd op prachtige foto's, ik heb er werkelijk van genoten maar je moet ook beloven dat je wel op tijd je rust neemt hoor meid !

Goh wat is het fijn dat je er weer bent, het klinkt stom maar we misten je direct, gelukkig kwam Matthias ons wel gelijk op de hoogte brengen !

Wat zal je blij zijn dat je weer fijn in je vertrouwde omgeving bent, lekker bij je man en kinderen en bij je lieve valkjes, goh wat zal je ze gemist hebben, poeh !!

Doe het maar even rustig aan met jezelf meid, ik wens je een hele goede dag vandaag en ik hoop dat de pijn niet meer zo hevig is. Ik denk aan je !!

Liefs  :-* Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin , je bent echt toppie meiss , en natuurlijk is de pijn al niet meer zo erg , ik had het al zien aankomen eogenlijk , ik voelde het de week ervoor al en dacht , o , nee he , niet nu , net mijn drie valkjes van bij Anke gingen dan net komen , maar ja , het was toch van dat he ! Gelukkig werken de medicijnen heel goed en, ben ik beter , Matthias heeft inderdaad jullie op de hoogte gehouden zie ik , en goed voor de valkjes gezorgd! Gisteren zijn ze achter nieuw speelgoed geweest ook voor ze en vandaag gaan ze achter kattengras 3 potjes om hen niet te moeten vervelen en af te leiden , want het is wel koud , al denk ik dat ze er weinig last van hebben he ! Ik ben zoooo gelukkig weer bij mijn valkjes te zijn en Hayley , die wijkt echt niet van mijn zijde af  he ! Matthias heeft gisteren ook een heel mooi valkje gezien , een zwaar bont witmaskertje met een hele witte kop en maar een klein beetje zwart ! Ik wil die wel eens zien he , het is ook een popje , , misschien voor Niottie of Sonny ???  Hihi . Ik ga volgende week kijken en misschien komt hij in de kooi binnen, grtjs Ann
Grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

dat is leuk dat matthias een mooi valkje heeft gezien! nou ik ben benieuwd hoor of je haar gaat ophalen :D
en dan mag je weer een naam gaan verzinnen :D

fijn dat het goed gaat met je hoor!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi iedereen , foto's hier van Kenji , koppie wat gebloed maar het is nu al van gisteren opgedroogd hoor , deze foto's zijn van eergisteren he maar vond ze toch mooi !

Hoi Kim , haha , ik weet het niet of dat valkje er nog gaat zitten volgende week , ik hoop het want ik wil het zeker zien he !

Grtjs Ann

Met Pearl

Alix

Kenji weer

Chika en Fleur

Lieve Djonah

Kimm

mooie foto;s hoor ann. en ach dat lieve koppie met dat bloed. gelukkig is het niet erg.

je valkjes zijn zo super mooi! en altijd genieten bij jou met allemaal dingetjes om te spelen. leuk hoor!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , ja , zielig met dat bloed he , maar het is al goed opgedroogd , ik probeer vandaag foto's te maken , dan kan je zien dat het niet zo erg is , het is altijd zo schrikken als een valkje ergens een wondje heeft of ziek wordt he ! Gelukkig is dat laatste helemaal goed he ! Grtjs Ann

*Manon*

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daar zijn de foto's weer  ;D ;D
Dat is een goed teken Ann, maarre... alles op zijn tijd hé en sneeuwballen in de winter... met andere woorden: rustig aan hoor  :-*

Caroline

Ach gossie, die arme Kenji.  :-\

Gelukkig lijkt hij er geen last van te hebben.

Super dat je er weer bent maar wel op je zelf passen hè, rustig aan hoor, we willen je niet meer missen, het is zo rustig zonder jou.  :-\

Dikke knuffel.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Ann,

Hoe gaat het vandaag met je?

Wat een prachtige foto's weer. Arme Kenji met dat bebloede koppie.

Hele dikke knuf voor jou en Matthias.

Anja

Dierenfreackske

Hoi Caroline , ik doe het een beetje rustig aan nu he , hihi !
Heb er weer zin in om foto's te maken hoor !Thx meid ! Ann

Hoi Anja , ja , die Kenji he ! Hij heeft er geen last van denk ik , gelukkig , het is al helemaal opgedroogd , maar het zal wel een tijdje duren eer je het niet meer ziet he, dat opgedroogd bloed op zijn koppie ! Thx hoor ! Grtjs Ann

Hoi iedereen , hier is alles ok met de valkjes , Silke is ook al bezig met de site te maken voor me !Hayley heeft gisteren meegedaan aan het kampioenschap maar had 48 punten op 50 met Matthias ! Nog meer enthousiasme van hem , maar dat komt wel goed hoor, voor mij is ze al lang mijn kampioen he , ze hebben meegedaan voor de fun ook he ! Ik ben niet mee geweest , jammer maar helaas !Ik heb me wel met de valkjes bezig gehouden hoor ! Ook leuk natuurlijk !

Ik heb gisteren nog foto's gemaakt voor jullie en ook voor mezelf natuurlijk! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
48 van de 50 punten is toch hartstikke goed ;D
Proficitat hoor!
Van je foto's heb ik weer enorm genoten!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke , ha ja , ik ben ook tevreden voor Matthias en Hayley hoor ! Ik ben erg trots op ze hoor !
Ze hebben een mooie medaille hoor ! De eerste plaats was voor een bruine border collie , ook een lief hondje die ik ken en baasjes ! Grtjs Ann

Anja

Een dikke proficiat voor Matthias hoor. Zeg maar dat ik enorm trots op hem ben.

Je foto's zijn weer super hoor. Vooral die laatste foto vind ik erg leuk.

Liefs Anja

Caroline

Gefeliciteerd Matthias.  :D

Lieve foto's weer Ann.

Fijne zondag.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.