20 juli 2025, 22:30:19

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Kimm

hoi ann,

wat leuk dat jij mandjes koopt voor het kattengras. eten ze er ook lekker van?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Alix

Silver

Mysterie

Yellow

Grasjes en valkjes samen aan het kattengras snoepen

Anke

Hoi Ann,
Hoe is het hier vandaag?
Prachtige foto's, ik heb ervan genoten!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Nou ik ook, geweldige foto's!!  :D

Wat verwen je je vogeltjes toch altijd.

SUper idee, het mandje.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Woooow,heel leuk zo met die mandjes !!  ;D
Als mijn voliere net zo groot was als de jouwe.....*zucht*
Ik droom nog maar ff verder.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kimm

hoi ann,

dat vinden ze echt lekker :D mooi zo met het mandje eromheen. super van je hoor. maar hoe gaat het verder? gaat het wat beter met je valkjes?

liefs kim

I_Xyzyx_I

Hoi Ann

Dat mandje zou zo mooi staan op tafel, alleen jammer dat ze waarschijnlijk dan wegvliegen ;). Je andere foto's waren ook ontzettend mooi! :D

Hoe gaat het nu met de patientjes?

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Dierenfreackske

Hoi hoi ..met de valkjes gaat het veel beter al , maarja , de behandeling blijft he zolang , nog 6 weken en dan nog eens 5  in drinkwater
Ze laten zich niet gauw pakken he !
Vandaag een beetje rijst en groetjes klaargemaakt voor hen , en Boy had waarschijnlijk een beet gehad aan de poot of vleugel onder ??
Ik heb het al wat verzorgd  met een plantenspuit he !
De da komt toch morgen om hun spuitje te geven maandag  en ga hem eens laten nakijken ,   grtjs Ann

*Yvon

Hoi hoi

Gelukkig gaat het al een stuk beter met ze.  :D
Helaas blijven valkjes het heel vervelend vinden om gepakt te worden.
Als ze super super tam zouden zijn,zou het wss wel een stukje makkelijker gaan.

Boy een wondje ?
Vervelend,het zou toch niet kunnen komen door 1 van de speeltjes ?

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Yvon , ik denk het niet hoor , hier hangen niet veel dingen waar ze hun echt aan pijn kunnen doen , behalve dan een paar takken maar daar hebben ze zich nog niet aan bezeerd , het kan ook een beet zijn denk ik van een andere valkje om dat ik trosgierst gehangen had , en dat durven ze wel eens een aantal elkaar wegdrijven , en happen naar de poot ? Ik kan er naar gissen he !   ;D ;D  Niet erg hoor , deze nm , bloedde het niet meer ! En, ze hebben al gekroeld boy en Malou , hihi !

fototijd

Caroline

Prachtige foto's weer meis.

En het lijkt toch het vleugeltje te zijn van .... eeeh Boy (even gespiekt)  ;)

Even goe din de gaten houden maar .... hoef ik tuurlijk niet te zeggen tegen jouw.  ;)

Sterkte met hem.

FIjn weekend!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

Dierenfreackske

Hoi , alles goed met Boy en de andere valkjes , Wiske , Suske en Shadow stellen het al beter maar moeten nog 6 weken appart , ik vind het wel zielig voor hen en Ayko en Mysterie,. De valkjes zien er al allemaal veel beter uit nu hun medicatie goed aanslaat he !
Wat een vervelende beestjes , ik zag wel nog dat in Shados of Suske en Wiske in hun drinkwater een poepje lag met nog steeds zwartr tikjes , beestjes dus , maar over het algemeen is het al beter , zolang ze er zijn is het natuurlijk nog gevaarlijk voor hen he ! Ik ga ook morgen nog de stokken weer eens ontsmetten met detol en zo ! Ik spuit ook op de stokken tegen mijten , dit noemt dan bio-kill !
Ik hoop echt dat dit alles helpt tegen die stomme bacterien hoor!

De valkjes en grasjes hebben nu ook nieuw schelpenzand gekregen ! Dat helpt ook wel iets he !
Pfffff. ik wou dat dat allemaal niet hoefde maar ik wil nartuurlijk dat mijn vogeltjes het goed hebben en gezond zijn he ! Straks maak ik even foto's weer ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Je doet echt hartstikke best om alle beestjes te verdrijven.
Al dat werk terwijl je zelf ook niet lekker bent met de griep.
Ik heb bewondering voor je hoor!!

Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hey Anke ....thx meid , ik voel me nog wat grieperig maar het is toch iets beter dan gisteren , deze morgen al de medicatie toegediend aan de 3 kanjers ! Dinsdag komt ze voor de spuitjes , omdat ze maandag operaties doen he ! Dus dinsdag 9 uur mag ik al wakker zijn !Pff ! Ja er is veel werk aan om de vervelende stomme bacterien te verdrijven maar het gaat me lukken en ik krijg vast mijn gezonde kanjers terug voor er voor !

Haha ...gisteren was het hier vuurwerk vlakbij ons maar gelukkig schrokken de valkjes er niet van , ze sliepen gewoon verder , goed he !
Dat was voor het 5 jarig bestaan van de Delhaize supermarkt in Lovendegem he , er was een receptie en toasten , tot middernacht, de mannen zijn er heen geweest maar ik voelde me grieperig dus bleef ik lekker thuis !

Met Hayley gaat het ook heel goed , ze is rustig en ook speels he ! Ze slaapt nog veel , en ze is 9 weken geworden gisteren.

Ik heb een tentje in de grasjesgedeelte gezet bij Suske , Wiske en Shadow met schelpenzand erin , , ik ben benieuwd of ze er gaan in gaan he !
Ik maak nog foto's vandaag , want vanavond komen er vrienden mosselen eten . Grtjs Ann