19 juli 2025, 13:30:53

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hey Kim , en jullie kunnen ook een beetje mee genieten he !

Hoi , daarnet even bij de valkjes en grasjes geweest , naar intratuin kattengras en trosgierst gaan halen , maar het kattengras was op , nog maar eentje  ???
Dus heb ik dat ene potje in het vaasje gezet voor wie het eerst is he , nu zijn ze aan 't rusten maar straks komen ze erop af , het staat in de valkjes gedeelte maar de grasjes zitten ook overal net zoals de valkjes hoor !

Er zit nu maar 1 valkje in het grote gedeelte die niet slaapt en de andere valkjes slapen bijna allemaal in het kleine gedeelte , toch raar he dat ze zo graag in het kleine gedeelte zitten he ,  Ik heb daar 2 trosgierst stokjes in gehangen nu !
Dus nieuwe doekje op de grasjes kooi met een verse kom water en verse kom zaadjes ....zitten ze weer proper dan he !

Hier al een paar foto's van deze middag , een tweetal uurtjes geleden , want nu zit ook Yellow in het grasjesgedeelte .

Yellow

Ice tea

Angel en Sunny

Nieuwe kattengras waar Sperrow al heeft aan geplukt net

Djonah

Boy

Nala zat al aan het kattengras

Yellow op het net in de verte links

Kaatje

Hoi Ann,

Vanaf nu ga ik echt proberen je boekje weer te volgen, je bent altijd zo begaand met de boekjes van een ander, ik moet me eigenlijk doodschamen :-[

Ik heb gelezen en gezien dat je weer prachtige aanwinsten hebt gekocht  ... wat een prachtige valkjes heb je toch, ... echt een heerlijk stelletje bij elkaar en wat moet dat toch een heerlijk gevoel geven als je dan lekker bezig bent in je prachtige volière !

Zijn bij jullie de winkels altijd open op zondag !? Jammer dat ze nog maar 1 bakje kattengras hadden, dit zal wel snel opgepeuzeld worden denk ik  :D

Ik ben de tel een beetje kwijt geraakt, maar hoeveel valkjes heb je nu in totaal !? Hoe is het weer op dit moment bij jullie, ik hoop dat het zonnetje lekker schijnt maar de foto's zien er in ieder geval weer stralend uit.

Een hele fijne zondag gewenst, dikke knuffel voor de valkjes en de grasjes  :-*  :-*

Oja, en natuurlijk van harte gefeliciteerd met je 200ste pagina, een hele mijlpaal hoor  ;D

Liefs, Karin

Dierenfreackske

10 augustus 2008, 16:50:38 #3002 Last Edit: 10 augustus 2008, 21:12:59 by Dierenfreackske
Hoi Karin .....geen sorry hoor , en je moet je zeker niet schamen , er zijn eenmaal belangrijkere dingen te doen he !

In totaal heb ik 17 valkjes , nu komen nog
Spirit ,Silver,Nottie,Sonny en Luna , dan heb ik in totaal 22 valkjes , genoeg dus ! Leuk dat je er bent , ik weet het , je zou wel de tel kwijt raken he , maar het is echt zoooooooo
leuk , grtjs Ann
Wiske
Suske
Ayko
Shadow
Nala
Kenji
Mysterie
Djonah
Felix
Alix
Yellow
Fleur
Crystal
Pearl
Chika
Boy
Malou

*Manon*

Nou Ann, dat zijn er nog al wat hé, maar stuk voor stuk prachtige exemplaartjes.
Je hebt er ook een mooie voliere voor dus je kunt heerlijk van ze genieten..

Groetjes Manon

Anja

Hoi Ann,

Wat een mooie foto's zeg. Nu ga ik weer proberen om je boekje bij te houden.

Nog gefeliciteerd met je 200ste pagina.

Is Nottie al bij je of nog niet?

Liefs Anja

Dierenfreackske

Hoi Anja ...wat ben ik blij dat je er weer bent , leuk dat je mijn boekje komt kijken hoor .  Welkom hoor hier ! Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Ann,

Ik sluit me bij Manon aan, je hebt echt een heerlijk stel valkjes en ze zijn stuk voor stuk prachtig om te zien ! Ook geloof ik je gelijk als je zegt dat het zooo ontzettend leuk is, heerlijk zelfs  ;D

En je hebt een heerlijk vooruitzicht met 5 valkjes die straks naar je toe komen. Vind het erg knap van je dat je al de namen van je valkjes weet bij de snuitjes van de valkjes, volgens mij moet je wel heel goed kijken soms want sommige lijken echt heel erg op elkaar  ;D

Geniet er maar lekker van en wij genieten lekker met je mee !

Liefs, Karin

Dierenfreackske

11 augustus 2008, 11:25:17 #3007 Last Edit: 11 augustus 2008, 12:06:11 by Dierenfreackske
Hoi Manon , dat is waar hoor , genieten doe ik wel van ze !

Hoi Anja ...dank je hoor , leuk dat je weer in mijn boekje bent ! Grtjs Ann

Hoi Karin , dat is waar , ik heniet heel erg van de valkjes en de voiliere .
Grtjs Ann

Hoi hoi , deze morgen toen ik ging kijken schrok ik me rot want Kenji had een rekkertje rond z'n nekie ....ik dacht , dat moet er af want als hij ergens ermee blijft hangen is het veel te gevaarlijk , en dat zou er niet vanzelf af gegaan zijn , hoe en waar dat rekkertje van rond mijn haar in de voiliere kwam , weet ik niet , ach ja , of misschien van rond een bos bieslook , dat zou kunnen , ach , ik heb hem toen in de grasjesgedeelte laten vliegen , en een handdoek gepakt en hem gevangen  de eerste 3 keer ontsnapte hij telkens maar de 4 de keer was het raak , , hij krijste wel , ik was wel voorzichtig hoor , maar hij dacht misschien , wat gebeurd er hier , dus ik dat rekkertje vlug over zijn koppie gedaan en hem bevrijdt . Nu zal hij zich wel weer lekker voelen , hihi !
Gelukkig had hij hem niet pijn gedaan ! Ik ga straks nog eens kijken of hij al bij de anderen zit !
Gisteren avond heb ik een beetje spagetti gegeven met sla en appeltjes ertussen , en ze hebben heerlijk van de spagetti sla en appeltje gegeten. Moet ook de foto's nog uploaden , dus dat zal voor deze namiddag zijn ! Hier nog de andere foto's die ik heb
Mysterie

Mysterie

Mooi plaatje die kat

Wiske

Pearl

Suske en Wiske

Suske

Kenji

Malou en Boy

Nala

Mysterie

Wiske en Ayko in de kooi aan 't eten

Mysterie

Fleur bij het kattengras ( of wat er van over blijft)

Nala

Shadow

Chika

Mysterie

Ayko

Nala

Wiske

Mysterie

Fleur

Kenji

Yellow

Chika en Ayko

Kenji

Ayko

Suske

Kimm

hoi ann,

hij wou zeker ook een staartje hebben? ;D

maar gelukkig is het eraf.

je hebt prachtige foto's gemaakt.
leuk hoor met die kaart van die kat ;D ze willen met de kat spelen :D

het is maar goed dat je namen bij de foto's zet, want ik hou ze niet meer uitelkaar ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Gelukkig zag je het op tijd bij Kenji en heb je hem kunnen helpen.

Super gaven foto's!!!

En even een vraagje .... ik kan je altijd heel goed volgen maar "rekkertje" is denk is een echt Belgisch woord.  :-[

Omdat je het over uit je haren hebt .... begrijp ik het goed .... is een rekkertje een elastiekje voor je haar??

Fijne dag met hopelijk veel minder pijn.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Kim , ik zet bewust de namen erbij want anders is het te ingewikkeld voor jullie , hihi !   Grtjs Ann

Hoi Caroline

Ja , een elastiekje voor je haar he , zo'n rode was het , gelukkig dat hij hem niet had pijn gedaan , ik had natuurlijk mijn camera niet bij he , anders had ik er een foto van gemaakt , wel grappig hoor , net een rood halskettingetje , haha ! Moet niet makkelijk zijn voor hem om daar heel de tijd mee aan te zitten he ! Hij is al weer aan 't spelen hoor ! Grtjs Ann

Hermien

Hahah, valkjes die een kat de bel willen aanbinden  ;D  ;D  ;D. Tja, dat bekoop je als valkje dan door zelf een rekkertje om je nekkertje te krijgen.....

Je ziet zo maar weer hoe een ongeluk in een piepklein hoekje kan schuilen. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen en was je er op tijd bij.

Natuurlijk heb ik dit verhaal aan mijn 'Vliegtuig' verteld, als waarschuwing hè? Zo van, denk erom jongens, geen rare fratsen uithalen en niet spelen met gevaarlijke 'mensen'spullen. Geen idee of ze het ook oppikken!
;D   ;D   ;D

Dierenfreackske

Hoi Hermien , fijn dat je het aan je vliegtuig hebt verteld en gewaarschuwd hebt  ;D ;D ;D
Een ongeluk is zoooooo snel gebeurd he !    ;D ;D

Kaatje

Hoi Ann,

Ik moest ook even denken over het woord rekkertje, maar dacht eigenlijk nog voor ik de reacties gelezen had ook aan een elastiekje, ... echt fijn dat alles goed is gegaan met het verwijderen van het elastiekje .... daar moet je toch echt niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als je dit te laat gezien had  :(

Hele mooie foto's heb je weer geplaatst en leuk dat je al de namen erbij hebt gezet, zo hoop ik te kunnen onthouden wie wie is, ... zoniet dan kan ik altijd nog even terug gaan  ;)

Wat heb je je valkjes weer verwend met lekkere dingen, lekkere spaghetti met sla en appeltjes, .... wat zullen ze gesmuld hebben  :D

Ik wens je ook een hele goede dag toe, en hoop ook dat de pijn snel wat draaglijker wordt.

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin , thx hoor ! Ja , ik mag er niet aan denken mocht ik het te laat ontdekt hebben en hij ergens vasthangt of misschien zou hij wel dood kunnen zijn he door zo'n ding....brrrrrrr. gelukkig is dat niet gebeurd he , ik mag er echt niet aan denken mocht er iets met 1 van hen gebeuren hoor ! Ik huil me te pletter dan en als het dan ook mijn schuld zou zijn , ik zou het niet uit mijn hoofd krijgen dan .
Fijn dat je weer hebt genoten hoor ! Dat maakt een mens toch beter he .
Ik hoop dat je ook niet te veel pijn hebt , ik stuur je nog een pb vanavond he ! Ik zag je mailtje pas deze morgen maar moet nog antwoorden he ! Grtjs , knuffie  Ann