19 juli 2025, 13:29:16

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Anja .....0 , ja , die vond ik ook de mooiste , hihi !
Fijn dat je weer hebt genoten hoor !

Hoi Mara ...thx meid , ja ...zal ik doen , grtjs Ann

Hoi Manon ,  fijn dat je ook hebt genoten hoor !
grtjs Ann

Hoi , daarnet een klimnet meegebracht voor de valkjes en grasjes !
Ze vinden het heel leuk en zitten er nu op te dutten !
Eens zien hoe ze straks gaan klimmen he ! Grtjs Ann

Straks foto's !

Dierenfreackske

Etenstijd !!

Ik kruip liever in bad

Anke

Citaat van: Anja op 15 juli 2008, 16:27:26
Hoi Ann,

MooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooiMooi

Vooral de laatste foto vind ik super.

Groetejs Anja

Wat was het woord ook weer dat ik zocht.....? Oh ja MOOI ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Mooi weer hoor, volgens mij Ann, ben jij je vak misgelopen hé, :P:P:P:P je foto's zijn prachtig!

Dierenfreackske

Hoi  Anke ........ok ok .... ik doe mijn best he , hihi !
Ik vind het leuk , we leren ook veel van elkaar he over de valkjes en wat ze allemaal eten en over donsjes , hihi  ;D ;D ;D    geef je Nottie en Sonny een knuff van me ?
Grtjs Ann

Hoi Manon ,  hihi , nou ja , niet zo hoor , ik probeer altijd maar het komt niet altijd even goed uit he ! Grtjs Ann

Hoi hoi

Nieuw speelnet voor de valkjes hier

Daarnet nog een nieuw klimnet gehaald en opgehangen in de voiliere , om eens af te wisselen he !
Ze vinden het allemaal heel leuk blijkbaar ! Lekker klimmen , dan doen ze wel graag he ! Grtjs Ann

*Manon*

Wat een gaaf klimrek  :o :o :o :o :o
Je valkjes worden wel verwend zeg.... ze kunnen zich heerlijk uitleven lijkt me in die voliere... lekker klimmen en klauteren en ze kunnen er ook nog aan slopen... krijgen ze natuurlijk nooit kapot dat touw.
Echt heel erg mooi ;D

Dierenfreackske

Hoi Manon , thx meid , ja , dat is speciaal voor parkieten gemaakt , dus normaal gezien krijgen ze dit niet stuk , maar je weet maar nooit , het is bestendig tegen de regen ook he !
Gelukkig !
Ik hoop dat ze er veel plezier aan beleven hoor !
Grtjs Ann ;D ;D

Dierenfreackske

Hoi hoi , deze morgen heb ik een eitje gekookt voor de valkjes en in stukjes gedaan met wat sla .  ;D ;D
Ik heb ze er nog niet van zien eten  maar het staat ook in de kleine voiliere , dan zie ik het niet zo goed als ik niet in de voiliere zelf sta !

Het is regenachtig en bewolkt hier en de valkjes zitten wat in de kleinere ruimte te spelen ...waar de grasjes zitten ,
ook een beetje trosgierst gelegd en Suske en Wiske waren alweer de eerste hoor !
Hier een paar foto's ook !

Sally

hallo Ann,

Wat een super leuke foto's heb ik toch weer allemaal mogen zien.
Je valkjes zitten echt in een paradijs eh, ze zijn echt allemaal prachtig!
Ook je nieuwe aanwinsten zijn echt geweldig mooi.

En dat nieuwe klimrek! echt gigantisch. Leuk hoor.

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Sally , bedankt voor de complimenten hoor !
Leuk dat je genoten hebt ! Ze hebben het naar hun zin wel eh !Grtjs Ann

Hoi hoi , vandaag ook deze namiddag naar de bootjes geweest !
We hebben een beetje mooi gemaakt , nou ja , mijn pa was er ook op zijn boot he ! Dus we gingen een kijkje nemen ,
maar het was geen mooi weer he !

Ik heb een paar treurwilgtakjes mee gebracht van daar !
De valkjes waren superblij hoor ! Ze zullen deze avond wel op slooptocht gaan .

Hier de foto's van deze morgen , ik wou ze deze morgen posten maar het werkte niet , ik geraakte niet op het forum dan , hopelijk lukt het me nu wel ! Grtjs Ann

*Manon*

Helemaal ingeburgerd dat klimrek  ;D ;D
Mooie foto's  ;)

Anke

Hoi Ann,
Geweldige foto's weer!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Manon  en Anke ...thx , he, ja , de foto's van deze namiddag staan er nog niet op want ik moet ze nog uploaden , deze zijn er van gisteren of deze morgen
die jullie nog niet hadden gezien ,maar de volgende zijn beter  vind ik !   Maar goed , die zijn voor morgen , grtjs Ann ;D ;D

Dierenfreackske

Hoi iedereen , het is aan het regenen hier , heb al vlug vers eten , drinken en verse doekjes gelegd op de grasjeskooi waar ze ook veel naartoe gaan om te eten , want daar staat ook een kommetje eten op voor hen met verse zaadjes voor valkjes en grasjes !

Morgen ga ik weer kattengras halen zodat ze weer iets hebben om te slopen , want de wilgentakken zijn al lekker gesloopt in de voiliere , ja , wat wil je , met zoveel valkjes in de voiliere duurt het niet zo lang om iets te slopen he ! Hihih!.....O, wat gaaf ook dat mijn Luna opgehaald wordt door Anke zaterdag , en ik ben zo blij dat Sonny en Nottie ook al uitgevlogen zijn bij Anke .....heel leuk is dat !

Het is fototijd , hier de foto's zoals beloofd !

grtjs Ann.

Yellow-Pearl

Pearl

Suske

Nala

Yellow

Wiske en Fleur

Kimm

hoi ann,

wat een geweldig touw zeg :o
en de foto's zijn weer geweldig! leuk hoor :D

groetjes kim