19 juli 2025, 23:13:30

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Ann,

Ben ik stiefkind !? Geintje uiteraard  ;) ;)

Dierenfreackske

Hoi Karin.... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;Dhihi   Grtjs Ann

•=Bonnie=•

Nou dikke plannen hier Ann :)

Klinkt goed  ;D

Dierenfreackske

Hoi Bonnie....ja , leuk toch ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi ...Suske en Wiske zijn nu op mijn gordijnen aan het klimmen , dat heeft Eddy niet zo graag , maar ik heb gezegt dat ze die niet stuk bijten , ze klimmen daar gewoon graag op he , ik weet niet waarom , gewoon omdat het leuk is zeker ? En dan zien ze misschien iets van op straat he ! Hier nog een paar foto's van gisteren

Het zijn er maar twee geworden , ik hoop dat ze niet te groot zijn , je ziet dat ze al goed aan deze pleacemat gepeuzeld hebben die daar rechtop staat en waar ze op zitten , een oude wel he ! Grtjs  ;D ;D

Kaatje

Hoi Ann,

Hihi ... ik dacht in eerste instantie dat het een oude stoel was  ;D Maar het is een place-mat die je recht opgezet hebt ... slim !!!

Leuke foto's van je dondersteentjes !!

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

hAHA ...kARIN ...whaaaaaaahaaaaaa  ....er zit een spin op dat kadertje ...zie je het op de eerste foto.......verschrikkelijk zeg ....bwaaaa  :o :o :o  Grtjs Ann

BaUkJe

hahah het lijkt een spin, maar volgens mij is het de aanhangsel aan de muur! ;) maar wel leuk Ann... hahaha ze stoft dus goed tis geen spin!!! hahaha

Anke

Hoi Ann,
Wat een leuke foto's van Suske en Wiske!!
Ik vind dit wel een mooi formaat foto, dan kan je het goed zien :)
Dat is geen spin volgens mij maar er steekt een haakje uit de muur waar het schilderij met een rond ringetje of touwtje aan hangt. :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Wat gaat je boekje ineens hard zeg. Ik moest een paar pagina's inhalen maar ik ben weer helemaal bij.
Er stonden weer harstikke leuke foto's hier.
Je voilere wordt vast schitterend.
En ik heb natuurlijk weer genoten van je deugnieten Suske en Wiske

Dierenfreackske

Hoi Anke ...je hebt helemaal gelijk , ik had daar nog niet bij stilgestaan he ! Hihi ! Ja...het is het haakje met zo'n ringetje .
Ik dacht eerst al dat er een spin ...brrrrr. Leuk dat je weer hebt genoten hoor ! Grtjs Ann

Hoi Jeannine ...Ja het wordt vast wel leuk met de voiliere als ze af is ! Ik heb er al zin in en zie het volledig zitten ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Foto-time , hihi !

Paasgerief weg  maar nog een laatste keer !

Sliertjes spagetti  (foto's van woensdag )

Snavel mooi maken

Lekker de laatste restjes van de takjes knagen

Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Dierenfreackske

Hoi Jeannine ..thx ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi ...het gaat weer regenen hier...de weermannen spreken van 10 l per vierkante meter vanaf deze middag dus ben ik rond 10 u deze morgen op wandel geweest terwijl het nog droog weer was ,  ;)

Het is terwijl aan het regenen al , en heb ook weer eens vogelmuur meegebracht  voor mijn vogeltjes !
Ze hebben er al goed van gesmuld hoor !  Weer wat foto's gemaakt ook ! Hier zijn ze

En de grasjes ook