20 april 2024, 03:00:39

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hey....hier zijn we weer hoor !! Vandaag ben ik
naar het tafeltje geweest waar Lady weer lag te loeren ...
en ik vroeg of ze me wou helpen met de pot met takken naar mijn kooi te brengen......wel..........ik heb het eerst zo geprobeerd met mijn snavel maar die is niet sterk genoeg voor de pot met takken en veel aarde dus Lady wou ik inschakelen maar die lag liever lui te liggen en te kijken hoe ik dat ging doen....ik kon dat wel zei ze .....maar nee hoor ....
het was me op den duur zo kotsbeu dat ik maar terug met mijn laddertje op mijn klimtouw ging zitten . Grtjs. Suske.
Mijn mama geeft foto's gemaakt ! Ze moest maar eens zelf op de foto met ons maar ze zegt dat we eerst op haar hand moeten komen hihi....we wachten daar nog wat mee hoor !!!

Hey...weet je wat ik ga doen ? Die pot naar mijn kooi brenden om in mijn kooi te spelen !!

Wiske...help je ?

ik ga eerst en jij duwt he !!

Ok !  Amai ...zo gaat het niet ...veel te zwaar !!

Wiske aan de tak trekken he !!!  Gaat ook niet !!! Pffffff.

Te veel dinges ervoor...even opkuisen he Wiske !!

Ok Suus !!

pfff....ik ben weg hoor !

Ik ben pompaf zeg ! Ik ga gaan eten
Byeeeeeeeee.



Mara

Hoi hoi

Leuke foto's heb je geplaatst.

mara

Anja

Hoi hoi,

Whahahahahahaaaaaaa ik lig helemaal in een deuk zeg. Wat een leuk stripverhaal heb jij gemaakt. Helemaal geweldig hoor.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Ok..we zijn moe .We hebben lang uit onze kooi geweest vandaag !Van 10.30 u tot 15.30 en dan nog eens van 17.u tot 19.u. we hebben ook weer gekke toeren uitgehaald !! En gekke bekken getrokken !! Suske heeft ook aan Lady haar snorhaar getrokken, hihi ,,  en ze liet haar gewoon doen hoor !!! En ook weer in bad geweest maar dan een kommetje
van steen met lauw water.....we hebben er ook van gedronken hoor !!! Hier wat foto's van vandaag !!! Ons mama
is ook deze morgen gaan wandelen met Lady voor 10 u dus moesten we daarvoor in onze kooi blijven en nu is papa gaan wandelen met Matthias en Lady dus is mama bij ons maar we zijn een beetje tv aan het kijken (10 om te zien op vtm)
Grtjs van ons !  Suske en Wiske

Suske

Even mijn veren strekken hoor !!

Wij aan ons badje (een voorlopig badje van steen)

Wiske en haar gekke bekken trekken

Acrobaat Wiske

En nog eentje van Wiske !!!




Mara

Hoi hoi

Wederom leuke foto's hoor.  ;D Leuk om je vogeltjes bezig te zien.

Mara

Dierenfreackske

Bedankt voor je lieve reactie Mara !!Grtjs



Anja


Wat heb jij toch lieve valkjes.
Hele mooie foto's weer.

groetjes Anja

Dierenfreackske

Heykes.......Matthias had de deur laten openstaan van de keuken en Suske was over een half uurtje de keuken in gevlogen natuurlijk , Dat was de eerste keer dat ze die keuken in was en natuurlijk ging op de bar van de gordijn gaan zitten lekker hoog en daarna op de box van de radio ook heel hoog...........ik met mijn drogierst van hen naar Suske en haar erop laten zitten .......zo heb ik ze naar Wiske gebracht die bovenop haar kooi zat he ! En daarnet plots een luid gekrijs want toen zat ze met haar kop klem tussen de spots en de pijl.ik vlug gaan kijken en haar kopje ervantussen gehaald zodat ze weg kon ....dan ging hij weer op zijn kooi gaan zitten en nu zitten ze beiden op hun kooi rustig he !!
Lady is nu buiten en ligt ook op haar gemakske !!Hopelijk !!!




Dierenfreackske

Hey......daarnet veertjes mooi gedaan en nu gaan we slapen om daarna weer volop te spelen !! En te eten !!
Wiske :








Anja


Wat zul jij geschrokken zijn zeg. Hoe is het er nu mee?

mooie foto's weer hoor.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Heel goed hoor ! Zat gewoon ergens tussen met zijn kop en kon er zelf niet uit dus ik voorzichtig met mijn vinger erlangs en weg was hij ! Hij ging dan gewoon op zijn bovenste stok bovenop zijn kooi gaan zitten !!!Hij heeft er niets aan over gehouden ......gelukkig want hij is al de hele dag zo fit als wat !!!Ik ging deze avond met mijn hand in de kooi .....wou ze
proberen kroelen aan hun nekje maar ze betrouwen het niet zo nog ! Dus morgen opnieuw proberen ....wie weet maar Wiske kwam toch ook weer naar me op de drogierst zitten maar ze heeft wel nog een beetje schrik hoor !!



*Yvon

Hoi hoi

Allereerst mijn komplimenten voor je hele leuke valkjes en hond foto's.  ;D ;D
Pfoeee,wat zullen jullie geschrokken zijn toen Suske of Wiske zo krijstte.  :o
Gelukkig is het wel goed afgelopen.  :)

Klein vraagje:
Drogierst is hetzelfde als trosgierst ?  :)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hallo,
Wat een leuke foto's staan er in je boekje, jij maakt er ware stripverhalen van ;D
Ik was al fan van de getekende suske en wiske in de boeken, maar ik ben nu ook fan van jouw mooie valkjes ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Citaat van: Yvonne op 30 augustus 2007, 21:21:48
Hoi hoi

Allereerst mijn komplimenten voor je hele leuke valkjes en hond foto's.  ;D ;D
Pfoeee,wat zullen jullie geschrokken zijn toen Suske of Wiske zo krijstte.  :o
Gelukkig is het wel goed afgelopen.  :)

Klein vraagje:
Drogierst is hetzelfde als trosgierst ?  :)

Zal wel trosgierst zijn he !  Foutje van mij hoor !!!

Groetjes Yvon




Dierenfreackske

Hey Anke en Yvonne ...bedankt voor de complimentjes !!

Kijk....zie je dat ding met de pijl onder aan de spots ?
Daar zat Suske ( lutino valkje ) tussen met haar kopje !
Brrr. ik krijg er koud van !   Stel je voor dat ik net niet thuis zou zijn ! Zou ze er dan vanzelf uitgeraakt zijn ? Ik mag er niet aan denken !!!Hey , gelukkig laat ik ze niet uit de kooi als ik niet thuis zou zijn he !! Vanavond probeer ik wat foto's op te zetten van vandaag !!