20 juli 2025, 23:20:26

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Ik had weer heel wat in te halen zeg.
Heb in een deuk gelegen met je verhaaltjes bij de foto's echt geweldig leuk.

En wat heeft Yvette weer super handtekeningen gemaakt.
Dadelijk kan je iedere dag van handtekening wisselen.
Onze Yvette is een kei met handtekingen maken en sowieso is het een toppertje ;D

Yvette

En wat heb jij mooie foto's van Wiske gemaakt echt heel erg mooi
Ik heb gelijk even 2 foto's naar mijn harde schijf geplaatst voor nieuwe inspiratie voor je handtekening

Anke

Hoi Ann,
Wat een heerlijke foto's weer ;D
Vooral de foto's boven op de kast met je verhaaltje erbij.... ik heb in een deuk gelegen ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...heerlijk he ! Net zoals bij jou op de schilderijen he ! Grtjs Ann

Silke *

Hoi Ann,

Weer een héél stuk achter! Heb weer veel mogen lezen en bekijken!
Maar echt, hééle mooie foto's! Die van Lady en de valkjes vind ik ook zo schattig!

Groetjes
Silke

Yvette

Handtekening 1

Handtekening 2

Handtekening 3

Handtekening 4

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Wauw wauw wauw wauw wauw wauw wauw wauw wauw wauw

Wat heeft Yvette prachtige handtekeingen gemaakt.
Vooral de eerste ik smelt helmaal weg.

Echt super mooi Yvette. Ik weet niet waar je de inspratie vandaan haalt maar geweldig zeg.

*Manon*

Hoi Ann,

Wat een mooie foto's weer zeg, en wat een leuk verhaal erbij!
En wat een mooie handtekeningen zeg... heb je al een keus kunnen maken?

Groetjes Manon

Anja

Hoi Ann,

Alles goed?

Ik had heel wat foto's in te halen maar ik heb er met plezier naar gekeken.

En die handtekeningen..........super hoor.
Deze vind ik de aller aller mooiste.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hallo iedereen ....Suske en Wiske hebben al veel gesloopt de laatste dagen , dus moest ik deze morgen en middag echt eens grondig poetsen he ! Er lagen veertjes achter de kast en onder de sofa .........dus heb ik eens alles weg gesleurd en gedweild en alles terug gezet daarna en ze zijn terwijl uit hun kooi geweest hoor ! Net op de middag hebben ze ook bij me gezeten terwijl ik moest rusten ! En hebben ze weer van trosgierst gesmuld bij mij ! En op mijn schouder en hoofd heeft Suske ook gezeten en Wiske ook hoor maar nog niet op mijn hoofd ! Ze bekijkt het wel vanop een afstand , hihi !
Deze namiddag ben ik gaan wandelen met Lady en ze is nu aan 't dutten terwijl de valkjes aan het poetsen zijn op hun
rustig plekje bovenop de mand van riet ! Nu nog wat foto's plaatsen van vanmiddag toen ze effe op hun zittouw zaten te spelen ! Met de belletjes ! Mijn zoon komt straks terug ! Hij is op weekend geweest naar het bos ! Met de kindjes van de klas en nog een andere school van Lovendegem !
Gisteren belde hij even ..dat hij het heel leuk vond en dat hij al veel plezier gehad heeft ! Dus dat wist ik dan ook weer !
Ik verwacht hem rond 16-17 u terug thuis !
Grtjs Ann

Wiske

Suske

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Nou je hebt al heel wat werk verzet zeg.

De foto's zijn weer geweldig.
Ik heb er van genoten ;D

*Manon*

Hoi Ann,

Leuke foto's hoor ;D
En toch weer lekker he dat je zoon thuis komt vandaag. Veel plezier met het aanhoren van zijn verhalen... hij zal er wel helemaal vol van zijn! ;D

Groetjes Manon

lynette

Hoi hoi

wat een leuke foto's en beschrijvingen er bij
ze wonen echt in een paleisje zeg  ;D

Groetjes Lynette en me beestenbende

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Yvette

En wat heb jij werk verzet om alles schoon te maken
Ik vind je foto's heel erg leuk en ook genot om naar te kijken

Dierenfreackske

Hey ....Manon en Jeannine...
Mattias is thuis en heeft al uitgebreidt
geknuffeld met Lady en de Valkjes zijn ook al
bij hem geweest hoor ! Nu is Matthias met de pa
een voederhuisje aan het maken voor de grasjes (voor in de voilere !) Ik wil ook een mooie levende brug ofzoiets en een leuk gezellig huisje voor de valkjes en grasjes ! Ze hebben dus heel wat werk binnenkort ! In februari beginnen we met de eerste stap van de voilere ! Beton op de grond eerst zodat er geen ratten of ongedierte bij mijn vogeltjes kunnen via de grond ! En dan komen er bodembedekking van houtsnip en een stuk zand en een valkjes vijver ....hihi ! Niet diep he ! Gewoon dat ze er eens gebruik kunnen van maken bij zomerweer he ! Via een ladder en glijbaantje ....haha ! Ik zie het weer zitten he ! Grtjs Ann

Hoi iedereen ....hier nog de zwart witfoto's voor jullie