19 april 2024, 23:02:45

Jonny heeft auw!

Gestart door Lauwtjj_zomerhuis, 22 augustus 2007, 20:40:53

« vorige - volgende »

Lauwtjj_zomerhuis

Wij hebben sinds 3 weken een jong valkparkietje!
Het is een geparelde witmasker (de kweker zei dat die ook bont was, maar dat zie ik nergens :-X)

Het is echt een dotje!
Ik ben al 3 dagen ziek thuis dus hij zit dan de hele dag lekker bij me! waardoor hij nu ook meer naar mij toe trekt dan naar me vriend..
Nu was ik eten aan het halen en me vriend zat met jonny te spelen..
Kom ik thuis gaat Jonny op de rattenkooi zitten en ik ren der op af want zie al een hongerig ratje naar hem toe gaan.. Ik was net te laat waardoor jonny nu een nageltje mist en een stukje teen er aanhangt!

Meteen onder koude kraan gedaan en jonny zijn pootje in de bloem gedoopt! Einelijk na 5 minuten was de bloeding helemaal over en het wondje mooi dicht!
Arme jonny trekt hele tijd zijn pootje op erg zielig! Maar nu uurtje later gaat weer stukke beter en heeft er geen last meer van en is weer van de schrik bekomen..

(zou die nagel weer aangroeien? Denk het niet want er is ook een topje teen af)

Nou Jonny stelt zich bij deze gelijk dus voor met een auw!
Ons dappere ventje!

Ik zal binnekort eens een foto van Jonny plaatsen  ;D
Liefs van Laura en de valkjes Olly en Frits!

Anja

Hoi hoi,

leuk dat je een verhalenboekje bent begonnen alleen al met een heel triest begin.
Hij zal nog wel even last houden van zijn pootje.
Ben benieuwd naar de foto en geef Jonny maar een dikke knuffel van mij.

Groetjes Anja

Sanna

Nou nou, dat is wel een binnenkomer hoor :-X. Gelukkig heb je het bloeden kunnen stoppen, want valkjes kunnen behoorlijk wat bloed verliezen uit een wond aan hun tenen of nages. Maar zoals jij het zelf al zegt, ik ben bang dat Jonny voortaan met een nagel minder door het leven zal moeten ::).

Maar verder leuk dat je een verhalenboekje begonnen bent ;D. Ben benieuwd naar de foto's. Geef hem maar een dikke knuffel :-*.

Groetjes, Sanna

*~Jeanine~*

OO arme Jonny.
Hopelijk is hij over een paar dagen weer helemaal de oude.

Heb je ook foto's van Jonny dat we kunnen meegenieten van jou prachtbeestje?

Ga ook zeker je verhalen volgen over Jonny.  Maar hopelijk is het volgende verhaal niet zo dramitisch en iets waar we om kunnen glimlachen.

Sterkte en een dikke knuffel voor Jonny

Wilma1

Ach wat zielig  :-\ soms zíe je iets gebeuren en ben je nét te laat  ::) die "hap" kan supersnel gaan  :-[

Hopelijk geneest het snel en beter een teennagel minder dan ee heel pootje  ;)
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi hoi,

Hoe is het nu met je valkje? Heb je al een foto? Niet dat we ongeduldig zijn hoor.

Groetjes Anja