28 maart 2024, 14:07:07

Meldpunt (reversed) Crossover.

Gestart door •=Bonnie=•, 21 augustus 2007, 15:29:20

« vorige - volgende »

Caroline

Hoi Bonnie, je vergeet nog een eigen jong van jezelf.

Pino van mijn moeder, inmiddels Oilily van mij.  ;)

Ook een reversed crossover, zonder parels zou het een mannelijke lutino zijn, het bleek echter een pop ze zijn.  ;)

Gr. Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

govert

Mijn koppel zit in een apparte voliere!

govert

Mara

Citaat van: Bonnie op 22 augustus 2007, 01:02:03
Citaat van: Mara op 21 augustus 2007, 19:56:08
Hoi hoi

Na veel ge-im met Bonnie heb ik toch het advies gekregen om mijn nestje van vorig jaar te vermelden.

Moeder: geparelde (opaline ?) wildkleur
Vader: wildkleur

Nageslacht:
Een wildkleur man
Twee geparelde wildkleur mannen

Een geparelde lutino pop
Een lutino pop.

Groetjes

mara


Hoi Mara,

Door de popjes is duidelijk dat we hier ofwel met een crossover, ofwel met een reversed crossover te maken hebben. Maar welke van de is nu even de vraag. Was dit het enige nestje dat je tot nog toe hebt gehad?


Hoi Bonnie

Dat is het enigste nestje van dit koppel, en helaas is de man begin dit jaar overleden doordat er een  :censuur kat te dicht bij de voliere is gekomen en dus onheil heeft aangericht...

Mara

Mara

Hoi

Mijn koppel zat samen in een gemeenschapsvoliere maar beide hebben nooit omgekeken naar andere valkjes, en nu dat zij alleen zit boeit het nog steeds niet.

mara

•=Bonnie=•

Citaat van: Caroline op 22 augustus 2007, 12:39:20
Hoi Bonnie, je vergeet nog een eigen jong van jezelf.

Pino van mijn moeder, inmiddels Oilily van mij.  ;)

Ook een reversed crossover, zonder parels zou het een mannelijke lutino zijn, het bleek echter een pop ze zijn.  ;)

Gr. Caroline


Hoi Caroline,

Nou dat is dus het eerste koppel dat ik noem. Het blijkt namelijk dat de opaline-lutino een crossover was. Azrael is niet split voor opaline-lutino. Dat eerste nest waarin alle niet opaline lutino's mannen waren was dus puur toeval! Ik weet dat zeker omdat ik van Azrael en dezelfde pop ook een opaline popje heb gehad, en dit jaar heeft hij opaline witmaskers of albino jongen met zijn albino lacewing popje.
Stom toevallig waren alle andere lutino's van Azrael en zijn eerste pop na Olily ook weer allemaal mannen.

•=Bonnie=•

Citaat van: Lin op 22 augustus 2007, 08:24:47
Man uiterlijk witmasker split lutino en waarschijnlijk gepareld
Pop uiterlijk lutino split witmasker

Ouders:
Vader Witmasker split voor {X2:Gepareld} {X2:Lutino} 
Moeder Lutino split voor Witmasker 
Nageslacht:
Jonge man
25.0 % Witmasker split voor {X2:Lutino}
25.0 % Witmasker Lutino split voor {X1:Gepareld}
25.0 % Wildkleur split voor Witmasker {X2:Lutino}
25.0 % Lutino split voor Witmasker {X1:Gepareld}

Jonge pop
25.0 % Witmasker
25.0 % Witmasker Gepareld Lutino
25.0 % Wildkleur split voor Witmasker
25.0 % Gepareld Lutino split voor Witmasker

© 2004 - 2005 Barry van Rossum & Peter Bosboom

ik heb een naast een geparelde lutino pop ook niet geparelde lutino poppen gehad.

Naast een witmasker pop heb ik ook een witmasker geparelde pop gehad.



Lin, hoevaak heb je uit dit koppel opaline-lutino popjes gehad?

•=Bonnie=•

Citaat van: govert op 22 augustus 2007, 07:51:00
Ouders:
Vader Wildkleur split voor {X1:Cinnamon} {X1:Gepareld} {X2:Lutino} {X1:Geelwang (rec.)} 
Moeder Cinnamon Gepareld Geelwang (rec.) 

Nageslacht:

Jonge man 50.0 % Cinnamon Gepareld Geelwang (rec.)
50.0 % Wildkleur split voor {X2:Cinnamon} {X2:Gepareld} {X1:Lutino} {X2:Geelwang (rec.)}

Jonge pop 50.0 % Cinnamon Gepareld Geelwang (rec.)
50.0 % Lutino

Zat een gepareldelutino pop in


Hoi Govert,

Jouw opaline-lutino is een crossover. :)

•=Bonnie=•

Citaat van: Mara op 22 augustus 2007, 16:38:29
Citaat van: Bonnie op 22 augustus 2007, 01:02:03
Citaat van: Mara op 21 augustus 2007, 19:56:08
Hoi hoi

Na veel ge-im met Bonnie heb ik toch het advies gekregen om mijn nestje van vorig jaar te vermelden.

Moeder: geparelde (opaline ?) wildkleur
Vader: wildkleur

Nageslacht:
Een wildkleur man
Twee geparelde wildkleur mannen

Een geparelde lutino pop
Een lutino pop.

Groetjes

mara


Hoi Mara,

Door de popjes is duidelijk dat we hier ofwel met een crossover, ofwel met een reversed crossover te maken hebben. Maar welke van de is nu even de vraag. Was dit het enige nestje dat je tot nog toe hebt gehad?


Hoi Bonnie

Dat is het enigste nestje van dit koppel, en helaas is de man begin dit jaar overleden doordat er een  :censuur kat te dicht bij de voliere is gekomen en dus onheil heeft aangericht...

Mara


Hoi Mara,

Jij hebt waarschijnlijk wel te maken met een crossover of een reversed crossover. Alleen kunnen we niet meer bekijken welke van de twee geweest is en dat zou een onzuiver beeld geven dus jouw koppeltje nem ik niet mee in het overzicht. Dat maakt het natuurlijk niet minder interessant om te weten want dat er iets is gebeurd is natuurlijk wel duidelijk :)

Caroline

Citaat van: Bonnie op 23 augustus 2007, 10:49:26
Citaat van: Caroline op 22 augustus 2007, 12:39:20
Hoi Bonnie, je vergeet nog een eigen jong van jezelf.

Pino van mijn moeder, inmiddels Oilily van mij.  ;)

Ook een reversed crossover, zonder parels zou het een mannelijke lutino zijn, het bleek echter een pop ze zijn.  ;)

Gr. Caroline


Hoi Caroline,

Nou dat is dus het eerste koppel dat ik noem. Het blijkt namelijk dat de opaline-lutino een crossover was. Azrael is niet split voor opaline-lutino. Dat eerste nest waarin alle niet opaline lutino's mannen waren was dus puur toeval! Ik weet dat zeker omdat ik van Azrael en dezelfde pop ook een opaline popje heb gehad, en dit jaar heeft hij opaline witmaskers of albino jongen met zijn albino lacewing popje.
Stom toevallig waren alle andere lutino's van Azrael en zijn eerste pop na Olily ook weer allemaal mannen.


Aha, dus Oilily is geen crossover??

OKé!!  :D Ik wist niet meer de ouders van haar.  ;) :-[

Bedankt.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Citaat van: Caroline op 23 augustus 2007, 11:41:32
Citaat van: Bonnie op 23 augustus 2007, 10:49:26
Citaat van: Caroline op 22 augustus 2007, 12:39:20
Hoi Bonnie, je vergeet nog een eigen jong van jezelf.

Pino van mijn moeder, inmiddels Oilily van mij.  ;)

Ook een reversed crossover, zonder parels zou het een mannelijke lutino zijn, het bleek echter een pop ze zijn.  ;)

Gr. Caroline


Hoi Caroline,

Nou dat is dus het eerste koppel dat ik noem. Het blijkt namelijk dat de opaline-lutino een crossover was. Azrael is niet split voor opaline-lutino. Dat eerste nest waarin alle niet opaline lutino's mannen waren was dus puur toeval! Ik weet dat zeker omdat ik van Azrael en dezelfde pop ook een opaline popje heb gehad, en dit jaar heeft hij opaline witmaskers of albino jongen met zijn albino lacewing popje.
Stom toevallig waren alle andere lutino's van Azrael en zijn eerste pop na Olily ook weer allemaal mannen.


Aha, dus Oilily is geen crossover??

OKé!!  :D Ik wist niet meer de ouders van haar.  ;) :-[

Bedankt.  :D


Nee, maar dat was ze sowieso niet he, ze zou een reversed crossover zijn geweest als Azrael wel spit opaline-lutino zou zijn geweest. De crossover bleek de opaline-lutino pop te zijn.

Caroline

Ja, dat wist ik reversed crossover maar ze is dus gewoon gewoon zeg maar??  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Citaat van: Caroline op 23 augustus 2007, 12:08:15
Ja, dat wist ik reversed crossover maar ze is dus gewoon gewoon zeg maar??  ;)


Ja

Mara

Citaat van: Bonnie op 23 augustus 2007, 11:18:11
Citaat van: Mara op 22 augustus 2007, 16:38:29
Citaat van: Bonnie op 22 augustus 2007, 01:02:03
Citaat van: Mara op 21 augustus 2007, 19:56:08
Hoi hoi

Na veel ge-im met Bonnie heb ik toch het advies gekregen om mijn nestje van vorig jaar te vermelden.

Moeder: geparelde (opaline ?) wildkleur
Vader: wildkleur

Nageslacht:
Een wildkleur man
Twee geparelde wildkleur mannen

Een geparelde lutino pop
Een lutino pop.

Groetjes

mara


Hoi Mara,

Door de popjes is duidelijk dat we hier ofwel met een crossover, ofwel met een reversed crossover te maken hebben. Maar welke van de is nu even de vraag. Was dit het enige nestje dat je tot nog toe hebt gehad?


Hoi Bonnie

Dat is het enigste nestje van dit koppel, en helaas is de man begin dit jaar overleden doordat er een  :censuur kat te dicht bij de voliere is gekomen en dus onheil heeft aangericht...

Mara


Hoi Mara,

Jij hebt waarschijnlijk wel te maken met een crossover of een reversed crossover. Alleen kunnen we niet meer bekijken welke van de twee geweest is en dat zou een onzuiver beeld geven dus jouw koppeltje nem ik niet mee in het overzicht. Dat maakt het natuurlijk niet minder interessant om te weten want dat er iets is gebeurd is natuurlijk wel duidelijk :)


Hoi Bonnie

Jammer maar het geeft niet, ja, jammer dat Pinky er niet meer is. Was een supergoede pappa, echt een scheet. Maar ik snap het hoor...ben alleen benieuwd waar het nu gezeten heeft. Is er een manier om daar achter te komen?

Mara

•=Bonnie=•

Citaat van: Mara op 23 augustus 2007, 16:52:56
Citaat van: Bonnie op 23 augustus 2007, 11:18:11
Citaat van: Mara op 22 augustus 2007, 16:38:29
Citaat van: Bonnie op 22 augustus 2007, 01:02:03
Citaat van: Mara op 21 augustus 2007, 19:56:08
Hoi hoi

Na veel ge-im met Bonnie heb ik toch het advies gekregen om mijn nestje van vorig jaar te vermelden.

Moeder: geparelde (opaline ?) wildkleur
Vader: wildkleur

Nageslacht:
Een wildkleur man
Twee geparelde wildkleur mannen

Een geparelde lutino pop
Een lutino pop.

Groetjes

mara


Hoi Mara,

Door de popjes is duidelijk dat we hier ofwel met een crossover, ofwel met een reversed crossover te maken hebben. Maar welke van de is nu even de vraag. Was dit het enige nestje dat je tot nog toe hebt gehad?


Hoi Bonnie

Dat is het enigste nestje van dit koppel, en helaas is de man begin dit jaar overleden doordat er een  :censuur kat te dicht bij de voliere is gekomen en dus onheil heeft aangericht...

Mara


Hoi Mara,

Jij hebt waarschijnlijk wel te maken met een crossover of een reversed crossover. Alleen kunnen we niet meer bekijken welke van de twee geweest is en dat zou een onzuiver beeld geven dus jouw koppeltje nem ik niet mee in het overzicht. Dat maakt het natuurlijk niet minder interessant om te weten want dat er iets is gebeurd is natuurlijk wel duidelijk :)


Hoi Bonnie

Jammer maar het geeft niet, ja, jammer dat Pinky er niet meer is. Was een supergoede pappa, echt een scheet. Maar ik snap het hoor...ben alleen benieuwd waar het nu gezeten heeft. Is er een manier om daar achter te komen?

Mara


Hoi Mara,

Een van de 2 popjes is een (reversed) crossover geweest. Maar je kunt er niet meer achter komen wie van de twee en of het een reversed crossover of een crossover was helaas.

Mara

Hoi Bonnie

Jammer, maar goed, ze zijn gewoon voor mij lekker bijzonder, net zoals de rest van mijn bende.  ;D

Mara