29 maart 2024, 09:27:14

valkjes in bad doen

Gestart door aaltjen, 19 augustus 2007, 18:53:10

« vorige - volgende »

aaltjen

19 augustus 2007, 18:53:10 Last Edit: 21 augustus 2007, 10:54:39 by Gerda
 hoe doen ij ze in bad en hoeoud zij ze  die van mij is net uit het blok groetje aaltjen

mooi he

dannblom

21 augustus 2007, 09:47:19 #1 Last Edit: 21 augustus 2007, 10:54:50 by Gerda
Wij gebruiken een plantenspuit om ons valkje een douche te geven. Want zelf neemt ze/hem geen bad.

:)

aaltjen

en dan   maak je hem gewoond  nat met 8 weken ik heb nog een jong ie

mooi he

Anja

Hoi hoi,

Ik zou het wel met een plantenspuit doen maar niet te nat. Ze is nog jong en ik ben er dan altijd wat voorzichtig mee.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Ik doe dat ook eens per dag met een plantenspuit en dat vinden ze heerlijk hoor !!Ze komen lekker dicht naar me toe
dan , op hun stok in de kooi maar later ga ik ze ook naar de kraan doen als ze dat willen (niet te koud en niet te warm he !!



Mara

En niet vlak voor ze gaan slapen. Ze moeten droog de nacht ingaan.

aaltjen

dus ik moet maar eens  zo  ik doen het met 8 weken  dan  gaan ik geen badje kopen  nu nog een vraag   over  een gewoond kooi huiskooi dus voor i parkiet ik geven hem om de dag vers voer  en de bakje maak ik schoon met afwast midden  kunnen jullie mij iets over zeggen waar jullie het mee doen  en hoe maak ik de hele kooi mee schoon alleen maar water  dus leggen jullie me dat even uit  verder gaat het erg goed

mooi he

aaltjen

 en dan maak jullie ze  droog of kun je hem ook zo laten groetje

mooi he

Sanna

Hallo Aaltjen,

Ik denk dat je in je vraag even wat punten, komma's en hoofdletters moet gebruiken, zodat het leesbaar is. Want ik begrijp er nu werkelijkwaar helemaal niets van. Ik begrijp niet wat je vraagt en dan is het erg moeilijk om antwoord te geven.

Groetjes, Sanna

Lin

ik maak de bakjes schoon met kokend water en soms met dettol of ik zet ze in de afwasmachine. Met komend water in combinatie met dettol spoel ik wel heel veel nog na en daarna drogen met een handdoek.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

aaltjen

 bedank  ik weet het nu  waar je het mee kun doen

mooi he

Dierenfreackske

23 augustus 2007, 14:10:03 #11 Last Edit: 23 augustus 2007, 18:55:47 by Rianne
Ik hoop dat het ondertussen geholpen heeft !!
Grtjs



aaltjen

iik heb hem in een schaalje gedaan hij vind het niet leuk  ik gaan het eens doen met een plantenspuit kijken of dat help  of kant ik een schaalje op de grond zetten van zij kooi 

mooi he

Lin

je kan de schaal gewoon neerzetten. sommige zijn minder bang als je er ook wat sla in legt.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

aaltjen

lin ik heb het gedaan  en  het ging  goed hij  zat in een schaaltje met sla  en ik heb hem droog ge maakt  het wast net  of die bij de kapper zat leuk hoor

mooi he