8 mei 2025, 22:43:44

dringend hulp gezocht

Gestart door sweetyke, 29 augustus 2007, 09:30:21

« vorige - volgende »

sweetyke

ik heb gisteren een valkje gekocht
maar hij wilt tot nu toe niet eten
moet ik mij al zorgen maken?
kan tot door stress komen?
of iets anders?
tip's om hem te laten eten?
groetjes
PS de vervoersreis duurde 1 uur kan dit de oorzaak zijn?
mijn valkjes/Paulie, Gini,, Sunshine, Coco, Dj, Sweety, Beast, Tarkan, Lola, Kevin, Sienna, Civic, Colmar, Olie, Miss, Luna, Iluna, Aïcha, Rico, Marcie,Kymco,armani,Koko²,cico,speedy,sjoeke,joske
Mijn overleden valkjes/junior,beauty orly,zorba,praliné,kiki

Monky

Hi!

Gefeliciteerd met je nieuwe valkparkietje  :)

Ik denk dat hij nog aan zijn nieuwe omgeving moet wennen.
Hang anders wat trosgierst in de kooi. Dat help vaak wel.

Gun hem even de tijd om bij te komen. Hij zal dan vanzelf de kooi gaan verkennen en ook eten en drinken.

Groetjes,
Monky

Sanna

Hallo Sweetyke,

Zet ook een voer- en waterbakje op de grond neer. En zoals Monique al zegt, gewoon die kooi met trosgierst behangen ;D. Je zal zien dat hij vandaag wel wat gaat eten, hij moest gewoon even bijkomen van die spannende dag gisteren.

Groetjes, Sanna

sweetyke

mijn valkjes/Paulie, Gini,, Sunshine, Coco, Dj, Sweety, Beast, Tarkan, Lola, Kevin, Sienna, Civic, Colmar, Olie, Miss, Luna, Iluna, Aïcha, Rico, Marcie,Kymco,armani,Koko²,cico,speedy,sjoeke,joske

sweetyke

hij eet nu,maar heel weining
kan da kwaad
of komt dat van  zelf  in orde?
groetjes

Anja

Hoi Sweetyke,

Het komt vanzelf hoor. Je moet niet vergeten dat het voor je valkje ook wennen is. Een vreemde kooi, vreemde omgeving.
Als jij de tips van Monique en Sanna opgevolgd hebt dan komt het vanzelf in orde.

Groetjes Anja

sweetyke

Anja

Gelukkig dat is toch weer een zorg minder.

Groetjes Anja