19 april 2024, 18:48:37

Sweetfuzzy's Valkjes

Gestart door sweetfuzzy, 20 augustus 2007, 12:51:52

« vorige - volgende »

sweetfuzzy

Mijn koppel zit nu op hun 2de nestje. Ze hebben nu 6 eitjes waarvan er weer maar 2 bevrucht zijn ... denk ik. 4 zijn gewoon licht van binnen zonder adertjes dus die zijn zeker onbevrucht. 1 is er bevrucht en inmiddels helemaal rood aan de binnenkant en de 2de daar ben ik niet zeker van. Er zitten wel rode adertjes in maar er zit onderin een witte vlek? Is dat normaal? Nou ja ... ik maak me er niet druk om verder. Ik heb nu 2 valkjes uit hun eerste nestje en die zijn uitgevlogen. En ze zorgen verder goed voor hun nestjes. Ik heb liever minder bevruchte eitjes dan een groot nest waar de ouders niet goed voor zorgen.
Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

Anke

Hallo,
Leuk dat je toch een verhalen boekje bent begonnen ;D
Dan hebben we een vaste plek waar we van je foto's kunnen genieten :)
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat met het nestje.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

sweetfuzzy

vandaag is het eerste kleintje geboren van het tweede nestje van Rocky en Tweety. Heel klein ... zo schattig om te zien ....
Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

sweetfuzzy

het tweede jong heeft het begeven toen hij uit het ei kroop. Ik vond het eitje net  ... het was wel helemaal gescheurd maar het jong dat erin zat was dood. Ik heb het eitje opengemaakt en goed gekeken maar helaas het was echt dood ...

Jammer maar helaas ...
Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

Anke

Hoi,hoi,
Wat jammer dat het jong het niet gered heeft :(
Hopelijk gaat het beter met de rest!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

sweetfuzzy

Ik heb nu nog 1 kleintje en die hoor ik regelmatig piepen. Zolang ik dat hoor is het goed.
Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

*Petra*

Nou, wel spannend hoor, die kleintjes..
Ik heb op dit moment mijn eerste eitjes liggen, 4 stuks.
Ben ook zo benieuwd of het gaat lukken..
Succes et je kleintje,

Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*~Jeanine~*

Jammer dat het andere valkje het niet heeft gehaald.

Hoop dat het wel helemaal goed gaat met het andere valkje