|
Pagina's: 1 [2] 3 ... 16
|
|
|
Auteur
|
Topic: Nieuw, voorstellen (gelezen 18685 keer)
|
Sanna
Global Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Biltse valkjes
|
Hahaha, die van mij hebben gelukkig nog niet zo veel interesse in planten, eerder in meubels . Maar of ik daar nou echt zo veel blijer mee ben...?? :-/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sanna
Global Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Biltse valkjes
|
Tja, Mariska, zit er maar 1 ding op... een gietijzeren bed
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Violet
Gast
|

dan laat je een deel van je oude bed staan in de kamer, speciaal voor de valkjes heheh
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sanna
Global Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Biltse valkjes
|
Welnee, dan is het natuurlijk hiet leuk meer... het moet wel iets zijn dat niet mag natuurlijk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sanna
Global Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Biltse valkjes
|
Whahaha, maar meestal is het dan toch al te laat!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
liekje
Gast
|
Hoi hoi ik ben angelique.(liekje) Ik heb sinds kort een valkje "sammie" een ontzettende schat.(en tot mijn verbazing is ie al ontzettend snel handtam) Verder hebben wij thuis nog een kleine kamer voliere met drie gewone pietjes... Ik ben blij dat ik deze site tijdens het zoeken ben tegen gekomen want er staat veel info op die ik in het boekje van de dierenwinkel niet heb kunnen vinden.(en het ziet er erg gezellig uit hihi)
Ik hoop tot snel groetjes liekje en sammie!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mastolk
Gast
|
Hoi LIekje,
Het is hier heel erg gezellig op de site! Welkom hoor.Maar pas op: Als je een keer aan deze site begint is het gevaarlijk verslavend!
Groetjes Margrietha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
liekje
Gast
|
hoi hoi allemaal. hier nog een berichtje van mij.... ik wilde nog even toevoegen dat niet alleen de site maar de vogels ook verslavend zijn.... ik heb vanmiddag omdat ik het zo zielig vond voor sammie dat ie alleen zat nog een valkje erbij gekocht. ik heb er nu dus twee!! Sammie 8 weken en al redelijk hadtam. en Iggie ruim 5 weken en die komt ook al bij me zitten. Deze beestjes zijn echt te gek en ontzettend lief.
groetjes liekje sammie en iggie!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mastolk
Gast
|
HOi Liekje Mooie valkjes hoor!!!! Veel plezier ermee. En als je denk dat zit het is? er komen vast wel meer hoor  Ik spreek uit ervaring!
Groetjes MArgrietha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Natanella
Gast
|
Hoi Liekje,
Wat een schatjes zeg! Om op te vreten gewoon! Tja, het is echt een superverslaving! De valkparkieten én de site!Maar zeker ook heel leerzaam!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina's: 1 [2] 3 ... 16
|
|
|
|
|
Pagina opgebouwd in 0.1 seconden met 21 queries.
| |
|